AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Har mye dun i fjeset, særlig på kinn og «clutchkoteletter». Er det noen som har erfaring med fjerning av dette? Barbering er utelukket. noen som har prøvd disse laserfjernerne, som man kan utføre selv hjemme? Anonymkode: 77dea...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Laser funker ikke hvis det er lyst hår/dun. Jeg ville vokset det bort Anonymkode: bed98...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Har laser, men uten effekt i ansiktet. Takler ikke voksing fordi det må bli litt vekst før det har effekt. Så barbering hvert døgn er dessverre løsning min. Anonymkode: 71c87...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Jeg bruker tråd Anonymkode: 379b0...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå