Gå til innhold

Kvinner med mange sexpartnere..

Telemark91

Anbefalte innlegg

Digger dere! ☺️ den beste sexen jeg har er med kvinner som har mange på lista! Liker det ikke forde dere er «løse» men forde dere kan å nyte livet 🤩  Ønsker meg ei Hotwife til jul 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink enig, jeg er 20år å værg 

ed en del eldre damer en meg sekv er da. Ikkrkke gamle men noen år eldrw enn meg . 35-40. Det er så

mye mer kvalitet u sexen. 

Anonymkode: ddd3c...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell meg som er K50 hva som gjør at vi er bedre i sengen? Liker at dere deler...

Selv har jeg ligget med minst 120 stk og jeg skjemmes ikke av det.

Anonymkode: e0b4a...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telemark91 skrev (1 time siden):

Digger dere! ☺️ den beste sexen jeg har er med kvinner som har mange på lista! Liker det ikke forde dere er «løse» men forde dere kan å nyte livet 🤩  Ønsker meg ei Hotwife til jul 😆

Kan du definere "mange" når det kommer til antall sex-partnere? Og hva er en "Hotwife"?

Anonymkode: 46df4...942

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så uvanlig egentlig, selv om man fort kan få inntrykk av noe annet når man leser en del av diskusjonene her inne. Er nok mer kompatibel med noen som har levd litt, tatt for seg og ikke tatt livet alt for seriøst 24/7. Mange sexpartnere er i alle fall i seg selv ingen dealbreaker, selv om jeg ikke har hatt spesielt mange selv.

Usikker på om jeg kunne tenkt meg en hotwife da. Spennende i fantasien, men tror kanskje det hadde blitt litt mye for min del, men vil absolutt ikke dømme de det funker for. You do you! 😎

Endret av Jdz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telemark91 skrev (2 timer siden):

Jeg er ti år eldre enn deg, og er fullstendig uenig. 

Anonymkode: f9d46...578

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Fortell meg som er K50 hva som gjør at vi er bedre i sengen? Liker at dere deler...

Selv har jeg ligget med minst 120 stk og jeg skjemmes ikke av det.

Anonymkode: e0b4a...db7

Erfaringen, men jenter på min alder blir ikke like deilig. Blir mest pang pang fordi det er digg det å men med meg på 1.96 å 120kg det skal alltid være digg, ikke bare når jeg kjører raider over hun liksom. Så ja erfaringen, ofte hvor bra bj er. Masse bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Erfaringen, men jenter på min alder blir ikke like deilig. Blir mest pang pang fordi det er digg det å men med meg på 1.96 å 120kg det skal alltid være digg, ikke bare når jeg kjører raider over hun liksom. Så ja erfaringen, ofte hvor bra bj er. Masse bra

Hilsen mann 20 forresten😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telemark91 skrev (5 timer siden):

Hva mener du er "mange sexpartnere"?

Jeg er jo stort sett enig med deg, de beste sexpartnere er jo ikke de som er nybegynnere. For min del så foretrekker jeg noen som vet hva de gjør og har en selvtillit i dette. Erfaringsmessig så kommer dette av praktisk erfaring.

Sånn er det jo med alt annet i livet også, nybegynnere er aldri det beste. Sånn grovt sett så har det blitt sagt at for å bli ekspert i noe og nærme seg verdenstoppen i idrett så må man legge ned 10 000 timer i noe. Så hvorfor skal ikke sette her gjelder sex også?Selvfølgelig så er jo 10 000.timer når det gjelder sex noe som er utenfor rekkevidde for de fleste - på lik linje som det meste annet i livet.. hehe.. men det sier noe om den mengdetreningen som skal til for å bli god i noe!

Selvfølgelig så vil det i et forhold også dreie seg og følelser, og da vil jo som oftest sexen også oppleves bedre mellom de, sånn at den subjektive opplevelsen av sex blir bedre enn hva den kanskje objektivt hade vært uten disse følelsene.

Og dette som nå for tiden (det har vel alltid vært sånn, men virker nå for tiden å være en greie kontra hva det var for eksempel rundt tusenårsskiftet) virker som et noe mer kulturelt bestemte fenomenet med at en kvinne med "lav body count" er å foretrekke er vel sånn som jeg tolker det; nettopp et kulturelt utrykk for noen konservative og gjerne religiøse normer som lar seg gjeldene i varierende grad i løpet av "tidens ånd" i et samfunn.

En liten og personlig presisering rundt dette, det virker som de "aller fineste" (ut fra samfunnets normer for skjønnhet) damene  med en "lav body count" også kan være de kjedeligste og minst dyktige (helt ut fra mine egne begrensede erfaringer) i senga. 

Selfølgelig; så fort det er snakk om følelser involvert, så blir disse tingene stort sett nullet ut og sexen blir desto bedre "av seg selv"/på bakgrunn av dette og de følelsene og kontakten som ligger til grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telemark91 skrev (6 timer siden):

Anonymkode: be899...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se at det ikke rant inn med fordommer, litt av hensikten med innlegget er å hylle kvinner som blir tråkket ned på i x-antall innlegg når det kommer til antall sex partnere. For min del handler det ikke om erfaring i senga eller best mulig sex. Enkelt å greit liker jeg kvinner som har hatt sex med mange menn, og kvinner som liker å ligge litt rundt 😄 Hotwife= «lovlig utro»  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og. Har hatt noen ONS med kvinner som har hatt mange flere partnere enn meg selv, som bare ligger der som en sjøstjerne, og andre med få tidligere partnere som er helt ville i senga. Tror det mest relevante er å ha hatt jevnlig med sex over lang tid; FFs/forhold.

Anonymkode: a0272...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en av de som har fått mye diss her inne pga flere sexpartnere. Det er ikke sånn at jeg «ligger rundt» uansett og jeg kommer ikke til å være utro om jeg får meg kjæreste sånn som mange tydeligvis tror. Men jeg beholder både FwB’n og FF’n frem til jeg har landet noe annet (men pauser de kanskje litt å konsentrerer meg da om en evt date) 

Anonymkode: ccd34...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...