AnonymBruker Skrevet i går, 23:05 #1 Del Skrevet i går, 23:05 På jobben går det på rundgang hver uke hvem som er ansvarlig for ting som f.eks. å tømme oppvaskmaskinen eller å passe på at det er nok papir i printeren. Om man glemmer det må man spandere en øl på neste lønningspils. I dag printet jeg ut noe men det kom ikke ut. Sjekket papirskuffen og den var tom. Jeg la i en stor bunke papir og fikk printet ut det jeg skulle. Jeg tenkte at hun som er ansvarlig nå hadde glemt det siden det er mandag, så jeg tenkte jeg skulle spare henne og gi beskjed. På veien tilbake til plassen min sa jeg fra til henne at hun hadde glemt det men at jeg la i papir. Hun hørte tydeligvis ikke det siste, det om at jeg la i papir. For etterpå kom hun og sa at det er urettferdig at jeg sa at det var tomt når det ikke var tomt, og at hun akkurat hadde sjekket og at det lå masse papir der. Jeg prøvde å si at jeg la det i, men hun fortsatte å si nei det lå masse papir der. Jeg ble litt satt ut av at hun fortsatte å si at det lå masse papir der. Hun var skikkelig irritert så jeg endte med å bare si unnskyld. Jeg prøvde egentlig bare å gjøre henne en liten tjeneste sånn at hun slapp å sjekke printeren i dag. Og så skjønner jeg ikke hvorfor hun ble så irritert og fortsatte å si at det lå masse papir der. Det er ingen krise om man glemmer det, vi blir ikke trukket i lønn eller noe annet kjipt. Anonymkode: ee61e...a2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Hun prøvde å redde ansikt. Ikke alle er så gode på konstruktiv kritikk. De går rett i forsvar. Sååå ingen flere tjenester til henne. Anonymkode: e8b35...d28 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ingen krise om man glemmer det, vi blir ikke trukket i lønn eller noe annet kjipt. Anonymkode: ee61e...a2b Man må spandere øl på de andre, skrev du - så jo, det er jo en form for straff. Du kunne latt være å kommentere at du hadde gjort det, hvis du virkelig ønsket å være grei. Anonymkode: ad0b4...ae5 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Herregud for en slitsom dame. Blir irritert for at du sa unnskyld jeg nå, hun fortjente det IKKE 😂 Selv tror jeg at jeg hadde eksplodert og spurt om ho har glemt å vaske øra sine, og at jeg kun prøvd så spare henne fra å måtte spandere en runde sånn imellom oss men nå tror jeg jammen jeg har ombestemt meg. Fyfaen ass sånne folk irritert meg noe grådig 😤😤 Anonymkode: 5c91d...553 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Herregud så rare dere er. Den som glemmer noe må spandere lønningspils? Jeez. Anonymkode: 2cef2...f0a 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Er det virkelig ikke mulig å holde kjeft om slikt? Legg papir i den jævla printeren og hold kjeft. Anonymkode: 60168...802 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det virkelig ikke mulig å holde kjeft om slikt? Legg papir i den jævla printeren og hold kjeft. Anonymkode: 60168...802 Hun gjorde henne en tjeneste ved å minne henne på at det var hennes uke. Om TS ikke hadde sagt noe så hadde hun kollegaen glemt det neste dag også. TS var jo bare snill. Anonymkode: c4bc3...1f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Barneskolen? Anonymkode: 382ab...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Barneskolen? Anonymkode: 382ab...d56 Skulle til å spørre om det er barnehage. Anonymkode: f8d1f...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Dette høres ut som en spesiell arbeidsplass. Virker som dere er veldig opptatt av regler. Det normale er at den som oppdager at det går tomt for papir fyller på. Jeg ville synes det var veldig flaut å si til kollegaen min at hun glemte å fylle på papir når det er jeg som bruker printeren. Kollegaen din fikk kanskje panikk med tanken på at hun må spandere på neste lønningspils. Anonymkode: 33eea...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Skjønner at man kan bytte på å ha oppvaskmaskin, men printer? Det er da bare for den som er der når det er tomt å fylle på nytt eller? Jaja, irrelevant det. Noen liker ikke å bli "tatt" i ting, og hun tok nok kanske tonen din som en sånn "hah nå tok jeg der" mer enn et vennlig hint. For hva var egentlig poenget med å si det i det? En annen ting jeg tenkte på, som vel godt kan være irrelevant. Alle svære kontorprintere jeg har vært borti, har hatt flere skuffer med papir. Det kan være hun har sett i en annen/feil skuff. Så synes hun du er rar som kommer og tar æren for å ha fylt på, hvis det faktisk er sånn at hun tidligere sjekket "feil" skuff. Jeg vet ikke. Kunne jo vært. Anonymkode: b4cc2...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Det er helt utrolig at det må være forfordelt hvem som tar ansvar for å legge papir i printer 🤣 Altså, er dere ikke voksne mennesker? Man legger i papir når det er tomt og man skal printe noe, verre er det ikke. Og hvis alle tar ansvar for å tømme oppvaskmaskinen når man ser at det er rent, så trenger man faktisk ikke fordele det heller! Anonymkode: 4125a...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå