AnonymBruker Skrevet 18. november #1 Del Skrevet 18. november Jeg har en gammel Roomba som bråker noe innihampen, målte den med Apple Watch og kom til 82db, men da hang jeg over den. Har kikket på en som er oppgitt til 65db, men om det er to meter unna er man vel like langt? Kan ikke la den gå alene på dagtid pga kjæledyr som kan finne på å spy eller slenger leker fra seg som Roombaen spiser. Anonymkode: 98e3d...f65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 18. november #2 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har en gammel Roomba som bråker noe innihampen, målte den med Apple Watch og kom til 82db, men da hang jeg over den. Har kikket på en som er oppgitt til 65db, men om det er to meter unna er man vel like langt? Kan ikke la den gå alene på dagtid pga kjæledyr som kan finne på å spy eller slenger leker fra seg som Roombaen spiser. Anonymkode: 98e3d...f65 68db er dobbelt så mye som 65, 71 er det dobbelte av 68 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå