Gjest etsat Skrevet 17. mars 2006 #121 Skrevet 17. mars 2006 Dersom skal være der fordi man har kjøpt et tv-apparat da får man jo heller kalle det leasing. Du betaler tv'en en gang og deretter betaler du tusenlapper vært år som straff for noe man påstår du eier. Hvor er logikken? ← Straff? Det er bestemt av folkevalgte at det er et kollektivt ansvar å sikre et tv-tilbud for alle. Logikken synes jeg er helt grei. Men jeg er enig i at det kanskje hadde vært bedre å finansiere NRK gjennom skatt istedenfor. Jeg kjenner selv folk som eier et TV-apparat, men som ikke får inn tv-signaler der de bor fordi de ikke har noen annen interesse av tv-apparatet annet enn å kunne spille tv-spill og dvd.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #122 Skrevet 17. mars 2006 Vel jeg synes i alle fall at det er høl i hue. Jeg vil ha folkeavstemning. Det kunne bli interessant.
Gjest Kane Skrevet 17. mars 2006 #123 Skrevet 17. mars 2006 Jeg betaler gladelig lisensen. Godt med en TV-kanal som ikke har reklame, repriser av "America's next Top model 2003", og en mengde hjernedøde komiserier. Det er ingen stor sum, og det er en god, objektiv TV-kanal. Big deal! ← Beklager dere - jeg MÅ bare - EN KANAL UTEN REKLAME?? Har da masse reklame på NRK - for andre programmer osv.. men like fullt reklame!!!!!! DET irriterer meg altså... Det og at man må betale SELV OM MAN IKKE FÅR INN NRK bare man HAR KJØPT TV!!!!! HVOR signere man et slik opprop spør jeg..
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #124 Skrevet 17. mars 2006 Beklager dere - jeg MÅ bare - EN KANAL UTEN REKLAME?? Har da masse reklame på NRK - for andre programmer osv.. men like fullt reklame!!!!!! DET irriterer meg altså... ← Reklame og sponsing er ikke det samme, oppnår ikke samme effekt, tar ikke like mye tid, og gir ikke på langt nær de samme inntenktene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå