PusheenPusheen Skrevet 2. juli #161 Skrevet 2. juli Mot88 skrev (Akkurat nå): Ja, men ser også flere som mener at det er planlagt mellom de to for PR. Og det kan godt hende, for begge de to er jo middels influencere som gjerne vil bli større. Er ikke lenge siden K klagde over at ho aldri ble invitert på eventer selv, men alltid måtte være noens pluss 1.. Ok, så da er jeg tilbake til min første antakelse; rage bait. Voksent. 2
261010 Skrevet 2. juli #162 Skrevet 2. juli Uansett om det er ragebait eller ikke, så har kirstjana selv valgt å være alene mamma, sånn er det jo når du velger å få barn med en i et annet land som du ikke er i et forhold med. Da går man inn med innstillingen med at man er alene 100% og skal gjøre det selv. Er man i et forhold og får barn, så er det ikke mange som tenker de vil ende opp alene, derfor er det kanskje ofte tungt å bli alene da, og føle på en skuffelse og skyldfølelse, som man ikke hadde hatt om man selvvalgt ble alene fra dag 1. To veldig ulike situasjoner. 2 2
PusheenPusheen Skrevet 2. juli #163 Skrevet 2. juli 261010 skrev (3 minutter siden): Uansett om det er ragebait eller ikke, så har kirstjana selv valgt å være alene mamma, sånn er det jo når du velger å få barn med en i et annet land som du ikke er i et forhold med. Da går man inn med innstillingen med at man er alene 100% og skal gjøre det selv. Er man i et forhold og får barn, så er det ikke mange som tenker de vil ende opp alene, derfor er det kanskje ofte tungt å bli alene da, og føle på en skuffelse og skyldfølelse, som man ikke hadde hatt om man selvvalgt ble alene fra dag 1. To veldig ulike situasjoner. Enig! Synes det var under beltestedet, den tiktoken. 1
Mot88 Skrevet 3. juli #164 Skrevet 3. juli PusheenPusheen skrev (10 timer siden): Ok, så da er jeg tilbake til min første antakelse; rage bait. Voksent. Nå kommer det visst en viktig TikTok som skal forklare dramaet! Uansett hva årsaken måtte være så syns jeg dette ikke er måten å gjøre det på. Utrolig lavmål og barnslig. Og den der gjeipinga!! Du er voksen med et lite barn, på tide og oppføre seg der etter! 2
Mot88 Skrevet 3. juli #165 Skrevet 3. juli 261010 skrev (10 timer siden): Uansett om det er ragebait eller ikke, så har kirstjana selv valgt å være alene mamma, sånn er det jo når du velger å få barn med en i et annet land som du ikke er i et forhold med. Da går man inn med innstillingen med at man er alene 100% og skal gjøre det selv. Er man i et forhold og får barn, så er det ikke mange som tenker de vil ende opp alene, derfor er det kanskje ofte tungt å bli alene da, og føle på en skuffelse og skyldfølelse, som man ikke hadde hatt om man selvvalgt ble alene fra dag 1. To veldig ulike situasjoner. Så absolutt! En annen ting er at hun er mye mer hjelp enn jeg hadde når jeg var alene med eldstemann 80/20. Får servert middag både her og der, ringer foreldre, venner osv. for hjelp til både ditt og datt. Men det er ok å få så mye hjelp som bare det så lenge det ikke er fra far… 1 1
PusheenPusheen Skrevet 3. juli #166 Skrevet 3. juli Mot88 skrev (2 minutter siden): Nå kommer det visst en viktig TikTok som skal forklare dramaet! Uansett hva årsaken måtte være så syns jeg dette ikke er måten å gjøre det på. Utrolig lavmål og barnslig. Og den der gjeipinga!! Du er voksen med et lite barn, på tide og oppføre seg der etter! Jaha, nå er jeg spent! Glemmer hun at alt hun legger ut, potensielt blir der for alltid, og at datteren kommer til å se det? 1
Mot88 Skrevet 3. juli #167 Skrevet 3. juli PusheenPusheen skrev (1 time siden): Jaha, nå er jeg spent! Glemmer hun at alt hun legger ut, potensielt blir der for alltid, og at datteren kommer til å se det? Ja, tror ikke det er så farlig der.. Venter i spenning her også..
Mot88 Skrevet 3. juli #168 Skrevet 3. juli PusheenPusheen skrev (1 time siden): Jaha, nå er jeg spent! Glemmer hun at alt hun legger ut, potensielt blir der for alltid, og at datteren kommer til å se det? Der kom den, avtalt spill. Men hvorfor gjøre det på denne måten? Kunne hun ikke bare lagt ut den TikToken hun legger ut i dag uten den i går. Den fra i går blir uansett liggende, med alle stygge kommenterer om hvem som får titulere seg som alenemor og ikke, og den vil jo dukke opp på TikTok igjen og igjen. Alt må være så voldsomt med hun der…
PusheenPusheen Skrevet 3. juli #169 Skrevet 3. juli Mot88 skrev (43 minutter siden): Der kom den, avtalt spill. Men hvorfor gjøre det på denne måten? Kunne hun ikke bare lagt ut den TikToken hun legger ut i dag uten den i går. Den fra i går blir uansett liggende, med alle stygge kommenterer om hvem som får titulere seg som alenemor og ikke, og den vil jo dukke opp på TikTok igjen og igjen. Alt må være så voldsomt med hun der… Flott at hun egentlig ikke var så korka som hun fremstilte seg i første tiktok, og at vi er enige i at man ikke kun er alenemamma hvis man har ungen 100% uten barnefar. Men risky måte å få frem poengene sine på, må jeg si... Dramatisk prosess😅
Mot88 Skrevet 3. juli #170 Skrevet 3. juli PusheenPusheen skrev (15 minutter siden): Flott at hun egentlig ikke var så korka som hun fremstilte seg i første tiktok, og at vi er enige i at man ikke kun er alenemamma hvis man har ungen 100% uten barnefar. Men risky måte å få frem poengene sine på, må jeg si... Dramatisk prosess😅 Ja, det er sant! For den der hadde vært drøy. Men syns uansett at hun har en vei å gå når det kommer til modenhet, på tide å bli voksen når man har fått barn.
PusheenPusheen Skrevet 3. juli #171 Skrevet 3. juli Mot88 skrev (1 minutt siden): Ja, det er sant! For den der hadde vært drøy. Men syns uansett at hun har en vei å gå når det kommer til modenhet, på tide å bli voksen når man har fått barn. Ja, fremgangsmåten, om enn effektiv, var langt bak mål i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå