Gå til innhold

Kristjana Vera?

Enik82

Anbefalte innlegg

Enkelt&Komplisert skrev (34 minutter siden):

Altså...den kjolen hun skal ha på seg på Vixen 😭 Kan hun ikke kjøpe klær som passer...?

Jeg vet at mange tenker at man ikke skal la seg styre av hvordan kroppen ser ut når man velger klær. Men ett sted må jo grensen gå? Bare fordi man har på seg en kjole som man synes er fin, betyr det ikke at den sitter fint på. Når hun kler på seg den altfor stramme hvite kjolen så får jeg litt assosiasjoner til når man kler på dyr absurde antrekk. Det ser ikke bra ut. Velg heller noe som ikke er for stramt og unngå nå de plaggene som retter folks blikk og fokus på de mindre flatterende kroppsdelene som vi alle har. Det fins jo noe for alle så hvorfor velger man noe som ikke ser pent ut i det hele tatt. Kunne like gjerne hatt på seg den vanlige joggebuksa og minni muslua. 
image.thumb.jpeg.15f403fe60bc37e14ea757285b4f0eb6.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AntiBullshit skrev (15 minutter siden):

Jeg vet at mange tenker at man ikke skal la seg styre av hvordan kroppen ser ut når man velger klær. Men ett sted må jo grensen gå? Bare fordi man har på seg en kjole som man synes er fin, betyr det ikke at den sitter fint på. Når hun kler på seg den altfor stramme hvite kjolen så får jeg litt assosiasjoner til når man kler på dyr absurde antrekk. Det ser ikke bra ut. Velg heller noe som ikke er for stramt og unngå nå de plaggene som retter folks blikk og fokus på de mindre flatterende kroppsdelene som vi alle har. Det fins jo noe for alle så hvorfor velger man noe som ikke ser pent ut i det hele tatt. Kunne like gjerne hatt på seg den vanlige joggebuksa og minni muslua. 

100 % enig! Alle kan ikke ha på seg alt, sånn er det jo bare 🙈🙈  

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (5 timer siden):

Hun er så udelikat!

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den klesstilen hennes er jo bare til å le av...eller gråte😭

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt&Komplisert skrev (6 timer siden):

Den klesstilen hennes er jo bare til å le av...eller gråte😭

Det er vel mer mangel av en stil enn noe annet.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...