AntiBullshit Skrevet 23. januar #101 Del Skrevet 23. januar Enkelt&Komplisert skrev (34 minutter siden): Altså...den kjolen hun skal ha på seg på Vixen 😭 Kan hun ikke kjøpe klær som passer...? Jeg vet at mange tenker at man ikke skal la seg styre av hvordan kroppen ser ut når man velger klær. Men ett sted må jo grensen gå? Bare fordi man har på seg en kjole som man synes er fin, betyr det ikke at den sitter fint på. Når hun kler på seg den altfor stramme hvite kjolen så får jeg litt assosiasjoner til når man kler på dyr absurde antrekk. Det ser ikke bra ut. Velg heller noe som ikke er for stramt og unngå nå de plaggene som retter folks blikk og fokus på de mindre flatterende kroppsdelene som vi alle har. Det fins jo noe for alle så hvorfor velger man noe som ikke ser pent ut i det hele tatt. Kunne like gjerne hatt på seg den vanlige joggebuksa og minni muslua. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 23. januar #102 Del Skrevet 23. januar AntiBullshit skrev (15 minutter siden): Jeg vet at mange tenker at man ikke skal la seg styre av hvordan kroppen ser ut når man velger klær. Men ett sted må jo grensen gå? Bare fordi man har på seg en kjole som man synes er fin, betyr det ikke at den sitter fint på. Når hun kler på seg den altfor stramme hvite kjolen så får jeg litt assosiasjoner til når man kler på dyr absurde antrekk. Det ser ikke bra ut. Velg heller noe som ikke er for stramt og unngå nå de plaggene som retter folks blikk og fokus på de mindre flatterende kroppsdelene som vi alle har. Det fins jo noe for alle så hvorfor velger man noe som ikke ser pent ut i det hele tatt. Kunne like gjerne hatt på seg den vanlige joggebuksa og minni muslua. 100 % enig! Alle kan ikke ha på seg alt, sånn er det jo bare 🙈🙈 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet 23. januar #103 Del Skrevet 23. januar AntiBullshit skrev (5 timer siden): Jeg vet at mange tenker at man ikke skal la seg styre av hvordan kroppen ser ut når man velger klær. Men ett sted må jo grensen gå? Bare fordi man har på seg en kjole som man synes er fin, betyr det ikke at den sitter fint på. Når hun kler på seg den altfor stramme hvite kjolen så får jeg litt assosiasjoner til når man kler på dyr absurde antrekk. Det ser ikke bra ut. Velg heller noe som ikke er for stramt og unngå nå de plaggene som retter folks blikk og fokus på de mindre flatterende kroppsdelene som vi alle har. Det fins jo noe for alle så hvorfor velger man noe som ikke ser pent ut i det hele tatt. Kunne like gjerne hatt på seg den vanlige joggebuksa og minni muslua. Hun er så udelikat! 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 23. januar #104 Del Skrevet 23. januar Den klesstilen hennes er jo bare til å le av...eller gråte😭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 23. januar #105 Del Skrevet 23. januar Jeg gråter innvendig av alt hun hadde kjøpt av klær i dag 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 24. januar #106 Del Skrevet 24. januar Enkelt&Komplisert skrev (6 timer siden): Den klesstilen hennes er jo bare til å le av...eller gråte😭 Det er vel mer mangel av en stil enn noe annet. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå