Gå til innhold

Kristjana Vera?

Enik82

Anbefalte innlegg

GHILBIL skrev (På 26.11.2024 den 0.38):

OF og link til OF er oppe! Men ho har gjemt det godt: Kristjanavera - Find @Kristjanavera Onlyfans - Linktree (evt brukt google til og søke navnet hennes + link og denne kommer opp) 

Merker at bion på OF også står: 

''Feel free to chat with me❤️''

Ho bruker nok mye tid visst hun skal snakke med alle kundene som kjøper bilder (og vil ha kontakt med henne på meldinger, de kjøper jo for dette også ikke bare bilder), visst hun skal bruke tid med og snakke med kåtinger på OF men også holde på med SC så lurer jeg hvor mye tid som går til barnet?

Oii😢 Jeg trodde dette bare var rykter... Jaja.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med å «Make SoMe great again»

UNFOLLOW K og andre hverdagsinfluensere som tjener utrolige summer på at vi glor på de vaske stue og brette klær. 
Nok er nok!

Endret av SeBraHaHa
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.tv2.no/underholdning/apner-seg-etter-fodselen-for-mye-press/17270336/?fbclid=IwY2xjawHHfzdleHRuA2FlbQIxMQABHW4sSU7a5iUuSdExlxstGV5VxHbYiL7kcbGwYicjBrw_UHDE7engCHFqdw_aem_O9SGHUNfgxEBFXMi4DxJqg

Det er så mange som ikke skjønner at grunnen til at de ikke får kroppen sin tilbake er fordi de ikke passer på kostholdet sitt og legger på seg FETT. Derfor får de ikke kroppen tilbake, for fett må man gjøre en innsats for å få fjernet. 

Har man spist slik man burde, er det bare overflødig hud og hormoner som stabiliserer seg etterhvert (alt fra dager til noen få mnd) etter fødsel og man får kroppen sin tilbake uten å trenge å gjøre noe slanking.

At hun er på OF visste jeg ikke før nå...stakkars unge som kan google mammaen sin og få opp slike bilder. 

Endret av Enkelt&Komplisert
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lama13 skrev (På 25.11.2024 den 21.19):

Nivået er der ja 🤮 Jeg hadde ingen aning om at hun dro inn babyen på OF. Da er det utvilsomt verre enn på Snapchat.

Nå ble jeg faktisk kvalm . Syk verden vi lever i. Hadde sansen for henne inntil dette. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hun må jo ha et vanvittig oppmerksomhetsbehov? Legger ut videoer fra før hun var gravid hvor hun danse i kort kjole som spretter opp så hele rumpa vises, legger ut en ny video av seg selv med svær post-partum-mage i ku-onsie mens hun twerker/gnir rumpa mot kamera, sier hun har såå lyst til å legge ut video av at det spruter ut melk av puppene. Greit nok at hun selv er komfortabel med det, men hvor gøy er det for dattera at mor bare måå vise seg frem på det viset også utenfor only fans? For ikke å snakke om den minniemus-nisselua… altså hadde jeg sett noen på 1,50 gå kledd sånn så hadde jeg tenkt at de var under 15 år, om ikke annet mentalt. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (12 timer siden):

Hun må jo ha et vanvittig oppmerksomhetsbehov? Legger ut videoer fra før hun var gravid hvor hun danse i kort kjole som spretter opp så hele rumpa vises, legger ut en ny video av seg selv med svær post-partum-mage i ku-onsie mens hun twerker/gnir rumpa mot kamera, sier hun har såå lyst til å legge ut video av at det spruter ut melk av puppene. Greit nok at hun selv er komfortabel med det, men hvor gøy er det for dattera at mor bare måå vise seg frem på det viset også utenfor only fans? For ikke å snakke om den minniemus-nisselua… altså hadde jeg sett noen på 1,50 gå kledd sånn så hadde jeg tenkt at de var under 15 år, om ikke annet mentalt. 

100% enig!! Men prøver noen å komme med litt konstruktiv kritikk, så skylder hun bare på ADHD🙄🙄🙄🙄 Hun får jo folk med ADHD til å fremstå som fullstendige idioter😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...