Gå til innhold

Kristjana Vera?

Enik82

Anbefalte innlegg

J.. skrev (49 minutter siden):

Neppe. Hun fikk mulighet til å tjene penger på SC dagen før fødsel,er jo nå det kommer til å ta helt av..

Uff.. Jeg får mest vondt av jenta som ikke har mammaen sin 100% tilstede med alle sansene.

Jeg skal unfollow en haug av «influensere» nå. Det er jo helt hjernedødt at de skal tjene masse penger daglig på at vi sitter å følger med på at de rydder stua og handler på butikken. Denne utviklingen er skummel😏 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PurpleTuliip skrev (8 timer siden):

Noe nytt nei? Det har jeg aldri påstått. Det er heller bare det at livet hennes ganske naturlig nok handler om fødsel/etter fødsel/baby/amming og alt som hører med for tiden. Hun har jo ikke tid til å snappe om noe annet fordi det er det livet handler om akkurat nå og det er jo tydelig at selvom du ikke finner det interessant så er det jo noen som gjør det mtp screenshotene som viste flere tusen kommentarer. 

Har ikke de fleste influensere et hint av narsissisme? Andre i større grad muligens men å filme sitt eget tryne hele dagen må jo gjøre noe med en😅

Jeg er ikke uenig med deg i at det er mye filming i odde vinkler og vel mye mtp nyfødt baby og alt som hører med, på ingen måte. Har barn selv og husker jeg hadde mer enn nok med meg selv og å bli kjent med ungen. 

Men i siste avsnitt her syns jeg du er drøy. For det er i min mening stor forskjell på å vise frem en hoven nylig gravid-kropp med strekkmerker og nettingtruse enn å vise frem avføringen sin. Selvom begge deler er naturlig. 
Altfor mange influensere flasher frem en usannsynlig bra kropp få dager etter fødsel og unge jenter blir helt sjokkert når de ikke opplever det samme etter egen fødsel. Her får de hvert fall sett hvordan en kropp ofte er etter fødsel. 

Vi har veldig mange som viser kropp både før og etter fødsel, overvektige og undervektige kropper, normale kropper, alle mulig type kropper i media at fokuset er konstant på kropp kropp kropp. Det er en tynn grense for hva som er informativt, og hva som er ekshibisjonisme. Det er en «unnskyldning» for å vise seg frem og mate den narsissismen som er som en sykdom i samfunnet. Hun kunne fint kjørt info videoer om både tiden før og etter fødsel, uten at det skal innebære at man står og viser seg frem på den måten som hun gjør. 

Du synes det er drøyt at jeg nevner avføring, jeg synes det allerede er drøyt det som legges ut og nesten skremmende at flere ikke tenker etter hvor drøyt det er? 
Å ta bilde av avføring er faktisk mer informativt enn å stå og deie seg frem foran kamera. Med tanke på tykktarm kreft osv og sånn så er det faktisk kanskje lurt å snakke om et sånt tema som bæsjing, og faretegn man burde se etter. Så når hu likeså godt synes det er så naturlig med kropp og alt det og skal være «informativ» så får hun heller snakke og vise noe informativt , uten å trykke mage og pupp i kamera, og de samme vinklene og innholdet dag ut og dag inn… 

Det å snakke om morsrollen hennes og sykelige opphenget i mobilen sin tror jeg faktisk ikke jeg orker å diskutere, hu får finne ut av det sjøl. Kanskje noen nære henne ber henne legge bort telefon? Eller nei, de nære rundt henne er jo like opphengt å snappe sjøl

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SeBraHaHa skrev (2 minutter siden):

Uff.. Jeg får mest vondt av jenta som ikke har mammaen sin 100% tilstede med alle sansene.

Jeg skal unfollow en haug av «influensere» nå. Det er jo helt hjernedødt at de skal tjene masse penger daglig på at vi sitter å følger med på at de rydder stua og handler på butikken. Denne utviklingen er skummel😏 

Den er skummel og sykelig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen din tar sin første blodprøve og hyler av smerte, og det hun velger å gjøre er å filme seg selv?!

Stopp verden, jeg vil av!📵📵📵📵📵

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SeBraHaHa skrev (8 timer siden):

Babyen din tar sin første blodprøve og hyler av smerte, og det hun velger å gjøre er å filme seg selv?!

Hun er verken den første eller den siste. Det beste man kan gjøre er å slutte å se på, men det er som et togkrasj … 

Jeg tenker hu kan gjøre som hun vil med den snappinga. Er mer den «hyllesten» hun får fra folk her inne og på snap som får meg til å reagere på at folk syns dette er helt normalt og flott. Spyr

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alt i alt kan vi vel være enige at hun ikke er en fasade Influencer hvertfall. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SeBraHaHa skrev (11 timer siden):

Jeg reagerte også sterkt på den der. Filmer seg selv mens hun overdriver med underleppa og blinkingen med øynene for å virke trist, sjekker seg selv for å forsikre seg om at hun virker cute før hun igjen retter blikket på dattera.

Endret av lama13
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SeBraHaHa skrev (11 timer siden):

Som sagt tjener hun nå penger på SC,så dette kommer bare til å bli verre..

Men er jo for all del bedre enn OF content..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 minutt siden):

Som sagt tjener hun nå penger på SC,så dette kommer bare til å bli verre..

Men er jo for all del bedre enn OF content..

Bedre og bedre... Jeg synes det er som pest eller kolera. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lama13 skrev (9 minutter siden):

Bedre og bedre... Jeg synes det er som pest eller kolera. 

Synes content filmet opp i egne nesebor er en bedre måte å tjene penger på,enn

Spoiler

"First pregnancy masturbation video"

,ja..

Men nå tjener hun jo på begge plattformer,så..

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (6 minutter siden):

Synes content filmet opp i egne nesebor er en bedre måte å tjene penger på,enn

Skjul innhold

"First pregnancy masturbation video"

,ja..

Men nå tjener hun jo på begge plattformer,så..

Nivået er der ja 🤮 Jeg hadde ingen aning om at hun dro inn babyen på OF. Da er det utvilsomt verre enn på Snapchat.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (På 19.11.2024 den 13.47):

Hun har/hadde lenke på SC i bio også.

Det er en ganske kjent "hemmelighet".

Hun poster ansikt og alt,så kan ikke akkurat nekte..

Dette må da være tidligere isåfall? Det er ingen OF link der nå. 

Screenshot_20241125_212359_com.zhiliaoapp.musically.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starseed81 skrev (9 minutter siden):

Dette må da være tidligere isåfall? Det er ingen OF link der nå. 

Screenshot_20241125_212359_com.zhiliaoapp.musically.jpg

Ja,kanskje. OFen er oppe å går,i hvert fall. Muligens startet å reklamere på mer passende forum pga rapporteringer e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, J.. said:

Ja,kanskje. OFen er oppe å går,i hvert fall. Muligens startet å reklamere på mer passende forum pga rapporteringer e.l.

OF og link til OF er oppe! Men ho har gjemt det godt: Kristjanavera - Find @Kristjanavera Onlyfans - Linktree (evt brukt google til og søke navnet hennes + link og denne kommer opp) 

Merker at bion på OF også står: 

''Feel free to chat with me❤️''

Ho bruker nok mye tid visst hun skal snakke med alle kundene som kjøper bilder (og vil ha kontakt med henne på meldinger, de kjøper jo for dette også ikke bare bilder), visst hun skal bruke tid med og snakke med kåtinger på OF men også holde på med SC så lurer jeg hvor mye tid som går til barnet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålull skrev (13 timer siden):

Men alt i alt kan vi vel være enige at hun ikke er en fasade Influencer hvertfall. 

Nei, det er sikkert og visst....... bare synd hun har dratt det altfor langt i andre retningen med å se sluskete og ustelt ut😵‍💫😵‍💫 En mellomting hadde kanskje vært mer normalt🙈🙈

Endret av Granneman82
Tastefeil
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Filmer seg selv studere "🌸" som hun kaller det for første gang etter fødselen, den var ny. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lama13 skrev (5 timer siden):

Filmer seg selv studere "🌸" som hun kaller det for første gang etter fødselen, den var ny. 

Her skal alt deles. Nesten rart at vi ikke fikk se direkte inn i underlivet, men det sparte hun kanskje til onlyfans. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...