Pernille05 Skrevet 23. november #41 Del Skrevet 23. november Liker henne. Har fulgt henne en stund. Har troa på henne som mor også. Hun tar det så lugnt. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 23. november #42 Del Skrevet 23. november Pernille05 skrev (2 timer siden): Liker henne. Har fulgt henne en stund. Har troa på henne som mor også. Hun tar det så lugnt. Enig . Of eller ei . Hun er mye mer chill og nedpå enn jeg har sett en influenser på lenge . En god og morsom motvekt til de overfladiske happily ever after influenserene . 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 23. november #43 Del Skrevet 23. november For en viking💪 Dette var en herlig motvekt til alle de frynsete som syter og klager over en lav sko. Tror hun blir en rolig og flott mor! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 23. november #44 Del Skrevet 23. november Klump skrev (6 timer siden): For en viking💪 Dette var en herlig motvekt til alle de frynsete som syter og klager over en lav sko. Tror hun blir en rolig og flott mor! Enig,imponert over henne😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 23. november #45 Del Skrevet 23. november Tears in heaven skrev (2 timer siden): Enig,imponert over henne😊 Enig . Hun kommer nok til å bli mye mer spennende å følge enn alle picture perfect . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I.I.Rasta Skrevet 23. november #46 Del Skrevet 23. november (endret) Som sagt.. jeg synes i grunn hun er et friskt pust. Chill og nedpå.. og ja, hun viste fødsel, men det var i hvertfall en ekte fødsel! Men ble overrasket over OF. Hun er jo Kristen, holder søndagsskole for barn.. så for meg ble det litt karakter brudd 😅 Er ikke så prippen at jeg ikke synes kristne kvinner skal ha sex altså, men for meg er ikke feminisme å lage porr 😆 Endret 23. november av I.I.Rasta 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23. november #47 Del Skrevet 23. november Hun har vært med på «Naked attraction» også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 24. november #48 Del Skrevet 24. november Ho er jo ekstremt spesiell.......og gjør sin ADHD diagnose til hele sin personlighet..... Håper dette bedrer seg nå som hun har blitt mamma😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 24. november #49 Del Skrevet 24. november I.I.Rasta skrev (12 timer siden): Som sagt.. jeg synes i grunn hun er et friskt pust. Chill og nedpå.. og ja, hun viste fødsel, men det var i hvertfall en ekte fødsel! Men ble overrasket over OF. Hun er jo Kristen, holder søndagsskole for barn.. så for meg ble det litt karakter brudd 😅 Er ikke så prippen at jeg ikke synes kristne kvinner skal ha sex altså, men for meg er ikke feminisme å lage porr 😆 Nå bare tipper jeg her, men tipper penger / inntekt er årsaken til of . Nød lærer naken kvinne å spinne etc .. jeg dømmer henne ikke for det. Syns hun har en interessant personlighet . Å tenker at det er mange måter å prostituere seg på. ( ref : kvinner som blir i vanskelige forhold pga økonomi , er litt i samme kategori 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GHILBIL Skrevet 24. november #50 Del Skrevet 24. november Bare meg som er skeptisk til morsrollen hennes og alt? Hun virker litt ''fetishisitisk'' når det kommer til Afrika og er super stas over kulturen og maten etc greit nok det men det virker litt rart når ho kaller kidden sin rosinen fordi barnet er halvt hvit/svart? Hun betalte jo for at barnefaren skulle komme til norge, på snapchat sto det at hun var sugar mami for han mens han var her, hun ga også en hel haug med klær gratis til han så han kunne ta med gaver til familien? Føler litt at stakkars dame blir utnytta, ho virker kjempe forelsket i han på storiesene hennes selv om de ikke er sammen og hun er klar for og bli alenemamma. 🤨 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 24. november #51 Del Skrevet 24. november GHILBIL skrev (3 minutter siden): Bare meg som er skeptisk til morsrollen hennes og alt? Hun virker litt ''fetishisitisk'' når det kommer til Afrika og er super stas over kulturen og maten etc greit nok det men det virker litt rart når ho kaller kidden sin rosinen fordi barnet er halvt hvit/svart? Hun betalte jo for at barnefaren skulle komme til norge, på snapchat sto det at hun var sugar mami for han mens han var her, hun ga også en hel haug med klær gratis til han så han kunne ta med gaver til familien? Føler litt at stakkars dame blir utnytta, ho virker kjempe forelsket i han på storiesene hennes selv om de ikke er sammen og hun er klar for og bli alenemamma. 🤨 Ho kaller/kalte jo ikke barnet rosinen pga det da🤣. "Rosinen" er fordi hun er islandsk og der er det vanlig å kalle ufødte barn for det! Når har ho betalt for å få barnefar til Norge?? Blander du henne med noen andre? Hun reiste jo på ferie til Zanzibar sammen med Isabelle og der traff hun flere gamle kjente fra da hun hadde vært der tidligere, bla han som er barnefar. De lå sammen under en date da hun var på den turen og hun ble da gravid med "Rosinen" 😊😊 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GHILBIL Skrevet 24. november #52 Del Skrevet 24. november 1 minutt siden, Granneman82 said: Ho kaller/kalte jo ikke barnet rosinen pga det da🤣. "Rosinen" er fordi hun er islandsk og der er det vanlig å kalle ufødte barn for det! Når har ho betalt for å få barnefar til Norge?? Blander du henne med noen andre? Hun reiste jo på ferie til Zanzibar sammen med Isabelle og der traff hun flere gamle kjente fra da hun hadde vært der tidligere, bla han som er barnefar. De lå sammen under en date da hun var på den turen og hun ble da gravid med "Rosinen" 😊😊 Ho delte på snapchat der noen spurte hvordan barnefaren finansierte oppholdet og svarte at hun betalte for oppholdet hans mens han er der fordi Norge er dyrt. Er ny så vet ikke hvordan jeg fester inn screenshot, visste ikke at det er vanlig på island og kalle barn rosinen men takk for oppklaring! Sender inn lenke til storien her om det fungerer du må nok bla litt siden det er en del: https://www.snapchat.com/add/kristjana_vera/highlight/1c0c7fdd-e2f5-40ff-82c5-cea7a5f43410 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 24. november #53 Del Skrevet 24. november GHILBIL skrev (3 minutter siden): Ho delte på snapchat der noen spurte hvordan barnefaren finansierte oppholdet og svarte at hun betalte for oppholdet hans mens han er der fordi Norge er dyrt. Er ny så vet ikke hvordan jeg fester inn screenshot, visste ikke at det er vanlig på island og kalle barn rosinen men takk for oppklaring! Sender inn lenke til storien her om det fungerer du må nok bla litt siden det er en del: https://www.snapchat.com/add/kristjana_vera/highlight/1c0c7fdd-e2f5-40ff-82c5-cea7a5f43410 Ok, beklager, det hadde jeg rett og slett ikke fått med meg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 24. november #54 Del Skrevet 24. november Granneman82 skrev (4 timer siden): Ok, beklager, det hadde jeg rett og slett ikke fått med meg 😊 Jeg så på tiktok at barnefar skulle til danmark(dette var etter hun var gravid). Og isteden for å reise til Danmark og møtte han ( og da også betale for hotell) ble det billigere og fly han noen dager til Norge, så gikk han også se to land 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Starship1212 Skrevet 24. november #55 Del Skrevet 24. november Hva er det som gjør denne dama til «frisk pust»? Hun har en unormal trang, som mange andre som snapper alt mulig dr*t, å filme absolutt alt mulig uten noe som helst filter eller kritisk tanke. Fikk opp henne tilfeldig opp på snap og fikk dessverre se en dame som nettopp hadde født stå der i bleie på sykehuset (?) og legge det ut for x antall random folk på nett. Om det er en form for fetish hu har eller hva det er, men ærlig talt … «frisk pust» ?? Det hadde vel vært noen som for en gangs skyld kunne legge ut noe interessant eller innenfor normalens grenser. En dag kommer man til å se tilbake på de «influencer» greiene og tenke gud så sykt hele disse greiene er. 23 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 24. november #56 Del Skrevet 24. november Starship1212 skrev (6 minutter siden): Hva er det som gjør denne dama til «frisk pust»? Hun har en unormal trang, som mange andre som snapper alt mulig dr*t, å filme absolutt alt mulig uten noe som helst filter eller kritisk tanke. Fikk opp henne tilfeldig opp på snap og fikk dessverre se en dame som nettopp hadde født stå der i bleie på sykehuset (?) og legge det ut for x antall random folk på nett. Om det er en form for fetish hu har eller hva det er, men ærlig talt … «frisk pust» ?? Det hadde vel vært noen som for en gangs skyld kunne legge ut noe interessant eller innenfor normalens grenser. En dag kommer man til å se tilbake på de «influencer» greiene og tenke gud så sykt hele disse greiene er. Klarte trykke meg inn på snappen hennes selv her om dagen, to dagers tid før hun fødte. Syns faktisk hun er ganske artig å følge med på av den grunn at hun er 100% realistisk rundt det å føde, viser frem strekkmerker og hvor usexy det er rett etter fødsel. Det er helt realistisk å måtte gå med bleie etter fødsel. 🤷🏻♀️ liker man det ikke så trykker man seg jo ut, men det er dette som er aktuelt i livet hennes nå. «Ekleste» jeg har sett er vel rosa fostervann, som hun nevnte før hun viste. å kalle det en fetish er jo på kanten til sykt.. En fetish er noe som er seksuelt tennende for ett annet menneske, har ikke oppfattet henne som seksuell eller prøve å få noe til å fremstå seksuelt de 3-4 dagene jeg har kikket innpå der. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Starship1212 Skrevet 24. november #57 Del Skrevet 24. november (endret) PurpleTuliip skrev (39 minutter siden): Klarte trykke meg inn på snappen hennes selv her om dagen, to dagers tid før hun fødte. Syns faktisk hun er ganske artig å følge med på av den grunn at hun er 100% realistisk rundt det å føde, viser frem strekkmerker og hvor usexy det er rett etter fødsel. Det er helt realistisk å måtte gå med bleie etter fødsel. 🤷🏻♀️ liker man det ikke så trykker man seg jo ut, men det er dette som er aktuelt i livet hennes nå. «Ekleste» jeg har sett er vel rosa fostervann, som hun nevnte før hun viste. å kalle det en fetish er jo på kanten til sykt.. En fetish er noe som er seksuelt tennende for ett annet menneske, har ikke oppfattet henne som seksuell eller prøve å få noe til å fremstå seksuelt de 3-4 dagene jeg har kikket innpå der. Det å vise frem strekkmerker og alt mulig er jo ikke noe nytt, er så mange som har gjort alt det der allerede så mange ganger at det er blitt kjedelig og repetitivt og nesten irriterende å måtte få i trynet daglig. Tenker det å legge ut om sin kropp er det laveste form for innhold, da har man ikke noe å komme med enn å stå og vise seg frem. Eneste jeg ser av snapene er strekkmerkemage, bleietruse eller vinkelen på kamera oppi nesebora når hu prater. Ingenting av det der er «ekte». Det er påtatt og unaturlig å dele absolutt alt av seg selv. Ser verken underholdningsverdi eller noe av det der - på lik linje med alle som driver og snapper om seg og sitt. Jeg har født to barn sjæl, og hvis dette er første ungen hennes så syns jeg det er enda mer spesielt å i det hele tatt orke og interessere seg for å fortsette å filme og snappe alt mulig, det er null filter noen steder. Dersom det ikke er en fetish så er det narsissisme og et samfunnsproblem. Alt skal deles, alt er lov, alt er ~naturlig~… At noen sitter og applauderer og heier på sånn narsissisme er jo like sykt … De kan vel like så greit begynne å dele bilder av avføringen sin etter å ha vært på do også, det er jo sikkert modig og lærerikt det også, og er det ikke ? Og helt naturlig, hvis man skal bruke det kortet til å forsvare det. Endret 24. november av Starship1212 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 24. november #58 Del Skrevet 24. november Starship1212 skrev (1 time siden): Det å vise frem strekkmerker og alt mulig er jo ikke noe nytt, er så mange som har gjort alt det der allerede så mange ganger at det er blitt kjedelig og repetitivt og nesten irriterende å måtte få i trynet daglig. Tenker det å legge ut om sin kropp er det laveste form for innhold, da har man ikke noe å komme med enn å stå og vise seg frem. Eneste jeg ser av snapene er strekkmerkemage, bleietruse eller vinkelen på kamera oppi nesebora når hu prater. Ingenting av det der er «ekte». Det er påtatt og unaturlig å dele absolutt alt av seg selv. Ser verken underholdningsverdi eller noe av det der - på lik linje med alle som driver og snapper om seg og sitt. Jeg har født to barn sjæl, og hvis dette er første ungen hennes så syns jeg det er enda mer spesielt å i det hele tatt orke og interessere seg for å fortsette å filme og snappe alt mulig, det er null filter noen steder. Dersom det ikke er en fetish så er det narsissisme og et samfunnsproblem. Alt skal deles, alt er lov, alt er ~naturlig~… At noen sitter og applauderer og heier på sånn narsissisme er jo like sykt … De kan vel like så greit begynne å dele bilder av avføringen sin etter å ha vært på do også, det er jo sikkert modig og lærerikt det også, og er det ikke ? Og helt naturlig, hvis man skal bruke det kortet til å forsvare det. Noe nytt nei? Det har jeg aldri påstått. Det er heller bare det at livet hennes ganske naturlig nok handler om fødsel/etter fødsel/baby/amming og alt som hører med for tiden. Hun har jo ikke tid til å snappe om noe annet fordi det er det livet handler om akkurat nå og det er jo tydelig at selvom du ikke finner det interessant så er det jo noen som gjør det mtp screenshotene som viste flere tusen kommentarer. Har ikke de fleste influensere et hint av narsissisme? Andre i større grad muligens men å filme sitt eget tryne hele dagen må jo gjøre noe med en😅 Jeg er ikke uenig med deg i at det er mye filming i odde vinkler og vel mye mtp nyfødt baby og alt som hører med, på ingen måte. Har barn selv og husker jeg hadde mer enn nok med meg selv og å bli kjent med ungen. Men i siste avsnitt her syns jeg du er drøy. For det er i min mening stor forskjell på å vise frem en hoven nylig gravid-kropp med strekkmerker og nettingtruse enn å vise frem avføringen sin. Selvom begge deler er naturlig. Altfor mange influensere flasher frem en usannsynlig bra kropp få dager etter fødsel og unge jenter blir helt sjokkert når de ikke opplever det samme etter egen fødsel. Her får de hvert fall sett hvordan en kropp ofte er etter fødsel. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet 25. november #59 Del Skrevet 25. november Jeg håper hun velger å legge bort telefonen nå og bare leve i bobla. Dette er en tid hun aldri får igjen. Et blunk og jente deres er 18 år og hun skal minnes tiden hun satt med telefonen i hånda og vlogget. Hva gjør vi med oss selv😩 #loggav 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 25. november #60 Del Skrevet 25. november SeBraHaHa skrev (43 minutter siden): Jeg håper hun velger å legge bort telefonen nå og bare leve i bobla. Dette er en tid hun aldri får igjen. Et blunk og jente deres er 18 år og hun skal minnes tiden hun satt med telefonen i hånda og vlogget. Hva gjør vi med oss selv😩 #loggav Neppe. Hun fikk mulighet til å tjene penger på SC dagen før fødsel,er jo nå det kommer til å ta helt av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå