Shias Skrevet 10. mars #261 Skrevet 10. mars Jada, hun kan gjør litt ting vi andre reagerer på. Som vanlig normal folkeskikk osv. Men, jeg syns hun nailer mamma-rollen. Hun får tid til trening, sunn og variert mat, får sosialisert seg selv og datteren. Det at hun har fått barn begrenser ikke det livet hun ønsker å leve, å det syns jeg er superfint. Det med bf er bare trist, har en følelse på at hun utnytter henne. Hun har ett veldig stort behov for at rosinen skal møte pappaen og familien hans, men det virker ikke som bf er interresert i det. Jeg håper at hun innser det, og finner andre måter datteren kan bli kjent med opphavet sitt på. 10 7
Melus Skrevet 11. mars #262 Skrevet 11. mars Jeg synes det er trist og fullstendig feil at en haug av fremmede folk vet dette om datteren og forholdet til faren! 4 4
Kleppmelk Skrevet 14. mars #263 Skrevet 14. mars Jeg synes hun virker som en fantastisk mamma men jeg har det litt på feelingen at all den praten om BF er bullshit. Hun vil så hardt at dattera og han skal ha et fint forhold men i realiteten sitter jo hun «alene» på hotellet 24-7. Jeg tror ikke et gram på at de møter BF daglig. Hun vil ikke eksponere han sier hun, men hallo. Hun snapper gjennom hele døgnet og da er det fryktelig rart at ingenting snappes når de såkalt møtes. Det har jo aldri blitt lagt ut bilde av far og datter på avstand heller (for å ikke vise fjes). Og det er jo bare trist dersom dette er tilfellet så håper jeg tar feil! Hun er ung og naiv. 3 3
J.. Skrevet 14. mars #264 Skrevet 14. mars Kleppmelk skrev (8 minutter siden): Jeg synes hun virker som en fantastisk mamma men jeg har det litt på feelingen at all den praten om BF er bullshit. Hun vil så hardt at dattera og han skal ha et fint forhold men i realiteten sitter jo hun «alene» på hotellet 24-7. Jeg tror ikke et gram på at de møter BF daglig. Hun vil ikke eksponere han sier hun, men hallo. Hun snapper gjennom hele døgnet og da er det fryktelig rart at ingenting snappes når de såkalt møtes. Det har jo aldri blitt lagt ut bilde av far og datter på avstand heller (for å ikke vise fjes). Og det er jo bare trist dersom dette er tilfellet så håper jeg tar feil! Hun er ung og naiv. Lurer på når hun innser at det kun er henne selv som prøver.. Men det var jo i beste fall ekstremt naivt å tro dette skulle ha et annet utfall enn dette. Å få barn med noen man ikke har et forhold til,som bor på et annet kontinent,og alikevel tro (håpe?) de skal få en relasjon er ganske fjernt.. Som du sier,når hun reiser ned er hun jo alene utenom andre turister og ansatte på hotellet.. 2 2
AntiBullshit Skrevet 14. mars #265 Skrevet 14. mars Kleppmelk skrev (6 timer siden): Jeg synes hun virker som en fantastisk mamma men jeg har det litt på feelingen at all den praten om BF er bullshit. Hun vil så hardt at dattera og han skal ha et fint forhold men i realiteten sitter jo hun «alene» på hotellet 24-7. Jeg tror ikke et gram på at de møter BF daglig. Hun vil ikke eksponere han sier hun, men hallo. Hun snapper gjennom hele døgnet og da er det fryktelig rart at ingenting snappes når de såkalt møtes. Det har jo aldri blitt lagt ut bilde av far og datter på avstand heller (for å ikke vise fjes). Og det er jo bare trist dersom dette er tilfellet så håper jeg tar feil! Hun er ung og naiv. Virker også som hun synes det er litt i overkant stas når folk hinter til at hun ligger med barnefar der nede. Åpenbart at hun gosser seg ved tanken på at folk tror de enda er «så nære»/intime whatever. Og hele den greia med at faren ikke hadde sagt noe til familien om at han hadde et barn med henne, også skulle hun møte dem også snakket de ikke samme språk med barnefar var tolk… 100% han har ikke sagt til familien at denne turisten med dette barnet er hans barn. 3 4
Trueout Skrevet 15. mars #266 Skrevet 15. mars Kleppmelk skrev (16 timer siden): Jeg synes hun virker som en fantastisk mamma men jeg har det litt på feelingen at all den praten om BF er bullshit. Hun vil så hardt at dattera og han skal ha et fint forhold men i realiteten sitter jo hun «alene» på hotellet 24-7. Jeg tror ikke et gram på at de møter BF daglig. Hun vil ikke eksponere han sier hun, men hallo. Hun snapper gjennom hele døgnet og da er det fryktelig rart at ingenting snappes når de såkalt møtes. Det har jo aldri blitt lagt ut bilde av far og datter på avstand heller (for å ikke vise fjes). Og det er jo bare trist dersom dette er tilfellet så håper jeg tar feil! Hun er ung og naiv. Helt enig i at hun virker som en kjempegod mamma. Tror heller ikke hun sier helt sannheten når det kommer til barnefaren. 4 1
LilleOlga Skrevet 15. mars #267 Skrevet 15. mars Syns og at hun nailer mamma-rollen. Ang bf har hun jo sagt at hun ikke har noen forventninger til han - for hun kan ikke bestemme over et annet menneske, men hun vil legge tilrette for at rosinen skal kjenne opphavet sitt og sine røtter.. Så hun kommer til å reise dit uansett. Så jeg føler ikke at hun viser fram noe falskt glansbilde. Og av de minuttene vi ser i løpet av et døgn på 24 t så er det helt sikkert mye som skjer. Jeg syns hun virker som et kjempe flott menneske som gjør alt i sin makt for at datteren skal ha det godt. Hun verner om henne og virker til å vurdere nøye hva hun deler. Jeg følger henne daglig men vet lite om hennes datter utenom at kallenavnet er rosinen og at pappaen er fra Afrika. Andre influensere sine barn kunne jeg ramset opp både det ene og det andre om. Så om hun sitter mye alene på hotellet ? ja så er det trist, men det er nok også noe hun hadde tatt høgde for. Barnefar er gjerne i full jobb for det vi vet.For vi veit ikke mye om han heller, eller hans liv - eller deres relasjon; så det meste blir uansett spekulasjoner. Ja kanskje spiller hun litt på at folk tror hun ligger med barnefar - men om hun hadde nektet så hadde jo folk fortsatt, om hun ikke sier noe så konkluderer folk uansett. Så hun kan på en måte ikke vinne uansett hva hun svarer. Syns helt oppriktig at hun virker som en oppegående dame. 5 4
Nærsynt1234 Skrevet 15. mars #268 Skrevet 15. mars LilleOlga skrev (5 timer siden): Syns og at hun nailer mamma-rollen. Ang bf har hun jo sagt at hun ikke har noen forventninger til han - for hun kan ikke bestemme over et annet menneske, men hun vil legge tilrette for at rosinen skal kjenne opphavet sitt og sine røtter.. Så hun kommer til å reise dit uansett. Så jeg føler ikke at hun viser fram noe falskt glansbilde. Og av de minuttene vi ser i løpet av et døgn på 24 t så er det helt sikkert mye som skjer. Jeg syns hun virker som et kjempe flott menneske som gjør alt i sin makt for at datteren skal ha det godt. Hun verner om henne og virker til å vurdere nøye hva hun deler. Jeg følger henne daglig men vet lite om hennes datter utenom at kallenavnet er rosinen og at pappaen er fra Afrika. Andre influensere sine barn kunne jeg ramset opp både det ene og det andre om. Så om hun sitter mye alene på hotellet ? ja så er det trist, men det er nok også noe hun hadde tatt høgde for. Barnefar er gjerne i full jobb for det vi vet.For vi veit ikke mye om han heller, eller hans liv - eller deres relasjon; så det meste blir uansett spekulasjoner. Ja kanskje spiller hun litt på at folk tror hun ligger med barnefar - men om hun hadde nektet så hadde jo folk fortsatt, om hun ikke sier noe så konkluderer folk uansett. Så hun kan på en måte ikke vinne uansett hva hun svarer. Syns helt oppriktig at hun virker som en oppegående dame. Helt enig med deg! Synes hun har tatt mammarollen med glans, vokst skikkelig som kvinne! 🙂 4
baremeg007 Skrevet 17. mars #269 Skrevet 17. mars Er fuglene veldig tidlig ute i år? Er da ikke vanlig at de står opp og maser klokka 05 allerede i mars??
Sitron10 Skrevet 20. mars #270 Skrevet 20. mars Jobber barnefar på hotellet? Hun hintet til at det var han hun spilte spill med hver kveld eller misforstod jeg? Skjønner heller ikke en ting. Om situasjonen er som den er at hun skal dekke over og late som alt er bra? De har jo lært på Snapchatskole å være personlig og legge ut ting som treffer mange. Å ha en uinteressert barnefar dekker jo ganske mange alenemødre. Hun kunne bygd seg positivt opp med hennes situasjon, men igjen hun sier en ting en dag og en annen en annen dag. Bare fra turen her så er det mye som ikke stemmer fra dag til dag. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå