Gå til innhold

Kristjana Vera?

Fremhevede innlegg

Skrevet
veslemy2006 skrev (20 minutter siden):

Det var det   var vell besteforeldre hennes. Men uansett man lar ikke ett så stort barn stå på bordet med sko på. Hu sitter ikke bare i vogn lenger.  Så de skoa er ikke rene. Vill hun latt ungen gå på sitt eget kjøkkenbord med sko på. 

Hygiene og respekt for andre er det totalt mangelvare på der... 

• Liker 7
  • Nyttig 3
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hu og rosinen virkelig på vei til Zanzibar? Ser de er på vei til Frankrike..

• Liker 2
Skrevet
MzMe skrev (9 minutter siden):

Er hu og rosinen virkelig på vei til Zanzibar? Ser de er på vei til Frankrike..

Jepp det er dem. Merkelig avgjørelse mtp situasjonen sånn den er nå. Jeg skjønner at ho vil at dattra skal få være med faren sin, men de kunne fint utsatt turen et halvt år f.eks uten at det hadde hatt noe å si for ungen som ikke husker dette uansett. Denne turen er mest for Kristjana sin del, selv om ho nok vil påstå noe annet.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Granneman82 skrev (23 minutter siden):

Jepp det er dem. Merkelig avgjørelse mtp situasjonen sånn den er nå. Jeg skjønner at ho vil at dattra skal få være med faren sin, men de kunne fint utsatt turen et halvt år f.eks uten at det hadde hatt noe å si for ungen som ikke husker dette uansett. Denne turen er mest for Kristjana sin del, selv om ho nok vil påstå noe annet.

DET tror jeg også.. Jeg hadde aldri reist sånn som verdensbildet er nå, og iallfall ikke med barn.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Granneman82 skrev (2 timer siden):

Denne turen er mest for Kristjana sin del, selv om ho nok vil påstå noe annet.

Det gjelder igrunn alle turer dit.

Far og barn kommer jo aldri til å få et "ordentlig" forelder/barn forhold pga avstanden.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Så legger ho ut bilde av at flyet kjører rett fordi krigsherja land! Det der er så utrolig dårlig dømmekraft. Men dama er jo B-influenser, ho må jo trygle seg til å få komme på event osv.. Så da tenker ho vel at denne turen kommer til å gi masse klikk! Denne dame burde hatt litt veiledning av noen voksne i livet sitt, så umoden og barnslig….

Endret av Mot88
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Granneman82 skrev (På 4.3.2026 den 10.35):

Skjønner at du ikke har mye peiling på dette og er bare ute å kritisere. Hva vet du om hva datteren kommer til å huske? Nada! For ikke å nevne faren til datteren og hva han ønsker! 

• Liker 4
Skrevet
J.. skrev (22 timer siden):

Det gjelder igrunn alle turer dit.

Far og barn kommer jo aldri til å få et "ordentlig" forelder/barn forhold pga avstanden.

Det har du null peiling på!

Granneman82 skrev (På 4.3.2026 den 10.35):

Skrevet
Mot88 skrev (20 timer siden):

Så legger ho ut bilde av at flyet kjører rett fordi krigsherja land! Det der er så utrolig dårlig dømmekraft. Men dama er jo B-influenser, ho må jo trygle seg til å få komme på event osv.. Så da tenker ho vel at denne turen kommer til å gi masse klikk! Denne dame burde hatt litt veiledning av noen voksne i livet sitt, så umoden og barnslig….

Nope! Hvorfor er det verre enn at det vises på tv og i en drøss med aviser??

• Liker 1
Skrevet
Biolse skrev (Akkurat nå):

Skjønner at du ikke har mye peiling på dette og er bare ute å kritisere. Hva vet du om hva datteren kommer til å huske? Nada! For ikke å nevne faren til datteren og hva han ønsker! 

Hva babler du om nå?? INGEN husker ting fra de var 1-2 år! Sånn, skjønte du det nå🤣

Du vet heller ingenting om hva jeg har peiling på😊😊

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Biolse skrev (8 timer siden):

Nope! Hvorfor er det verre enn at det vises på tv og i en drøss med aviser??

Hun legger ut at hennes flyrute går RETT FORBI land det er krig i, det er å ta sjangser spør du meg! Og hvorfor var det så viktig å poste bilde av at de flydde akkurat der, jo for å få klikk såklart! Det handler ikke om at det er værre bilder i media.  

Det er dårlig dømmekraft å ta med seg et lite barn på en sånn tur nå sånn som verdensbildet ser ut, og jeg skal vedde på at hvis hun ikke kommer hjem den dagen hun skal pga at ting har eskalert så kommer ho til å melke den historien for alt det er verdt. Og hvorfor i alle dager skulle denne reisen være så hemmelig?! Ingenting om at hun hadde funnet andre billetter eller om pakking, plutselig var hun på tur. Hun deler jo vanligvis alt, til og med når hun har blødd igjennom buksa si! Jo, fordi hun vet at dette er noe hun vil få kritikk for! 
Kjenner folk som sitter i fredlige land, der sannsynligheten for at det blir krig er minimal, men som fortsatt ikke kommer seg hjem pga kansellerte fly…. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Biolse skrev (19 timer siden):

Det har du null peiling på!

Det er faktisk ganske selvforklarende..

• Liker 1
Skrevet

Uff, synes synd i K og lille. Barnefar har ikke sagt fra om ungen, familien hannes vet ingenting. Eller usikker om han skulle si noe nå, men hun skrev at de var opptatt med å feire noe i dag så de skulle være med de ansatte på hotellet. Veldig bra at hun tar kontakt med andre og får til en reise ut av dette og barnefar kan være med ungen. Hun er tøff som havnet i en slik situasjon og gjør sitt beste spør du meg ❤️ det at hun vil at barnefar skal møte ungen er jo bare fint! Han har tydeligvis ikke råd til å besøke de så jeg mener hun burde få skryt, men et annet tidspunkt ville passet bedre ja, det er jeg enig i.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Sitron10 skrev (1 minutt siden):

Uff, synes synd i K og lille. Barnefar har ikke sagt fra om ungen, familien hannes vet ingenting. Eller usikker om han skulle si noe nå, men hun skrev at de var opptatt med å feire noe i dag så de skulle være med de ansatte på hotellet. Veldig bra at hun tar kontakt med andre og får til en reise ut av dette og barnefar kan være med ungen. Hun er tøff som havnet i en slik situasjon og gjør sitt beste spør du meg ❤️ det at hun vil at barnefar skal møte ungen er jo bare fint! Han har tydeligvis ikke råd til å besøke de så jeg mener hun burde få skryt, men et annet tidspunkt ville passet bedre ja, det er jeg enig i.

Barnefar har vel ikke sagt noe til familien sin pga at han er muslim (det har hun bekreftet selv) og hun er kristen. Regner med familien hans er veldig religiøse å at det er derfor. De skulle feire noe med iftar(?), i hvertfall noe med ramadan.

• Liker 2
Skrevet
Lillemy_87 skrev (56 minutter siden):

Barnefar har vel ikke sagt noe til familien sin pga at han er muslim (det har hun bekreftet selv) og hun er kristen. Regner med familien hans er veldig religiøse å at det er derfor. De skulle feire noe med iftar(?), i hvertfall noe med ramadan.

Det skjønte jeg. Men synes fortsatt synd i hele opplegget. At de ikke kan bare være sånn som de er. Men igjen, hun prøver og får til. De som møter på de skjønner nok opplegget og er glad for at de har folk å være med mens de er der.

Skrevet
Sitron10 skrev (10 timer siden):

Han lager unnskyldninger hver gang hun er der.

Det er helt åpenbart at han ikke er interessert i verken henne eller barnet.

Situasjonen har hun satt seg i helt selv.

Lurer på når hun skal ta innover seg at reisene dit kommer til å ende likt hver gang - barnefar er brått opptatt med noe 90% av besøket og hun blir sittende alene på hotellet å henge med ansatte og andre turister istedet.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (5 timer siden):

Han lager unnskyldninger hver gang hun er der.

Det er helt åpenbart at han ikke er interessert i verken henne eller barnet.

Situasjonen har hun satt seg i helt selv.

Lurer på når hun skal ta innover seg at reisene dit kommer til å ende likt hver gang - barnefar er brått opptatt med noe 90% av besøket og hun blir sittende alene på hotellet å henge med ansatte og andre turister istedet.

Trist uansett. Jeg er ny til hennes kanal så har aldri sett hvordan de andre turene har endt opp, men ser for meg hun prøver litt og som du sier innser at det er ingen vits fordi det vil bare såret mini mer når hun skjønner han ikke bryr seg. Håper virkelig det snur, men hvis det er som dere påpeker så tror jeg ikke det vil gjør det 🥺

• Liker 3
Skrevet

Søppel! Ikke mer å si om den faren. Ignorer barnet sitt. Sex med henne skulle han ha, ja

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Planlegger hu å flytte dit for noen måneder når rosinen er 3-4 år?? 

• Liker 2
Skrevet
MzMe skrev (8 timer siden):

Planlegger hu å flytte dit for noen måneder når rosinen er 3-4 år?? 

Hun sa det på snap. Synes det er fint jeg, barnet trenger å bli kjent med kulturen sin, ser ut som de koser seg veldig når de er på tur. Beundrer K som reiser alene så langt, hun er virkelig en god mor som gjør alt for barnet sitt.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...