Ellenn Skrevet 10. august #181 Skrevet 10. august Nikoletta skrev (14 minutter siden): Det har jeg også gjort ved en anledning. Anser meg ikke som umoralsk av den grunn, men ser at noen vil mene jeg er det da 😊 Jeg også😉
PusheenPusheen Skrevet 10. august #182 Skrevet 10. august Ellenn skrev (2 minutter siden): Jeg også😉 Er dessuten litt vanskelig å få betalt hvis det ikke er folk der til å ta imot betalingen. Er ikke verdens undergang, tenker jeg😊 1
Enkelt&Komplisert Skrevet 10. august #183 Skrevet 10. august Nei...emn går an å trene bort fettet som er under der 3
Janmar Skrevet 11. august #184 Skrevet 11. august Enkelt&Komplisert skrev (9 timer siden): Nei...emn går an å trene bort fettet som er under der Fett ja. Men ikke løs hud! Jeg har myyye løs hud etter 3 svangerskap. Må opereres bort. 1
Enkelt&Komplisert Skrevet 11. august #185 Skrevet 11. august Janmar skrev (13 timer siden): Fett ja. Men ikke løs hud! Jeg har myyye løs hud etter 3 svangerskap. Må opereres bort. Jammen på snap mener hun at hun bare har løs hud... hun har MYE fett, og det kan hun trene bort 1 3
Chlypa Skrevet 11. august #186 Skrevet 11. august Enkelt&Komplisert skrev (2 timer siden): Jammen på snap mener hun at hun bare har løs hud... hun har MYE fett, og det kan hun trene bort Fett trenes ikke bort. Fett forsvinner av ett kontrollert kosthold der inntaket er mindre enn uttaket 3 1
mereo Skrevet 15. august #187 Skrevet 15. august Til å skulle holde ungen unna skjerm til den er 2 år, så bruker hun overraskende mye tid på å dele livet sitt via en skjerm. Det henger på greip det der ja. 3 1
Enkelt&Komplisert Skrevet onsdag kl 18:26 #188 Skrevet onsdag kl 18:26 Chlypa skrev (På 11.8.2025 den 22.52): Fett trenes ikke bort. Fett forsvinner av ett kontrollert kosthold der inntaket er mindre enn uttaket Snakk om å kverulere... det handler om kalorier inn og ut, så jo...det kan trenes bort fordi du da forbrenner kalorier som du spiser 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå