Gå til innhold

Kristjana Vera?

Fremhevede innlegg

Skrevet
-Turtle skrev (1 time siden):

Hærverk? Ødelegge? 

Jeg måtte inn for å se nå. Ungen gjorde ikke hærverk og ødela ingenting. Dekslet er jo bare å sette på plass igjen. 

Jeg hadde ikke latt mitt barn plukke løs sånt, men rett skal være rett. Ungen ødela virkelig ikke. 

At deklset kan settes på plass igjen er ikke poenget, og det kan hun ikke vite på forhånd. Det er vel mere flaks at det ikke ble ødelagt.  Når man lar ungen din leke med slike ting mens man ser på og ler, er du rimelig tett i alle kanaler og har mest sannsynlig en god sak om man søker statsforvalteten om på få igjen skolepenger. 

Det er respektløst å holde på sånn.

Hva blir det neste overskriften hennes?

"Hvorfor kjøpe leker, når strikkepinne kan stikkes i kontakten? " <gul bakgrunn>

• Liker 5
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnnaLovise skrev (1 time siden):

At deklset kan settes på plass igjen er ikke poenget, og det kan hun ikke vite på forhånd. Det er vel mere flaks at det ikke ble ødelagt.  Når man lar ungen din leke med slike ting mens man ser på og ler, er du rimelig tett i alle kanaler og har mest sannsynlig en god sak om man søker statsforvalteten om på få igjen skolepenger. 

"Hvorfor kjøpe leker, når strikkepinne kan stikkes i kontakten? " <gul bakgrunn>

Voldsom reaksjon på en filleting.

Hvis en 1åring klarer å flikke den av,kan den umulig sitte godt nok slik den burde i utgangspunktet..

Blir neppe ungdomskriminell av den grunn..

• Liker 3
Skrevet

Reagerer mer på mensen

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnnaLovise skrev (9 timer siden):

Som sagt så ville ikke jeg latt min unge gjøre det, fordi jeg mener det samme som deg.

Men det ble skrevet at datteren ødela og det gjorde hun ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Altså......det går an å ikke skamme seg over mensen og ikke ta seg selv så høytidelig UTEN å legge ut sånne bilder😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

Screenshot_20251206_195926_Snapchat.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...