Gå til innhold

Kristjana Vera?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nikoletta skrev (14 minutter siden):

Det har jeg også gjort ved en anledning. Anser meg ikke som umoralsk av den grunn, men ser at noen vil mene jeg er det da 😊

Jeg også😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellenn skrev (2 minutter siden):

Jeg også😉

Er dessuten litt vanskelig å få betalt hvis det ikke er folk der til å ta imot betalingen. Er ikke verdens undergang, tenker jeg😊

• Liker 1
Skrevet

Nei...emn går an å trene bort fettet som er under der

Screenshot_20250810_214138_Snapchat.jpg

• Liker 3
Skrevet
Enkelt&Komplisert skrev (9 timer siden):

Nei...emn går an å trene bort fettet som er under der

Screenshot_20250810_214138_Snapchat.jpg

Fett ja. Men ikke løs hud! Jeg har myyye løs hud etter 3 svangerskap. Må opereres bort. 

• Liker 1
Skrevet
Janmar skrev (13 timer siden):

Fett ja. Men ikke løs hud! Jeg har myyye løs hud etter 3 svangerskap. Må opereres bort. 

Jammen på snap mener hun at hun bare har løs hud... hun har MYE fett, og det kan hun trene bort

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Enkelt&Komplisert skrev (2 timer siden):

Jammen på snap mener hun at hun bare har løs hud... hun har MYE fett, og det kan hun trene bort

Fett trenes ikke bort. Fett forsvinner av ett kontrollert kosthold der inntaket er mindre enn uttaket

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Til å skulle holde ungen unna skjerm til den er 2 år, så bruker hun overraskende mye tid på å dele livet sitt via en skjerm. 
Det henger på greip det der ja.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Chlypa skrev (På 11.8.2025 den 22.52):

Fett trenes ikke bort. Fett forsvinner av ett kontrollert kosthold der inntaket er mindre enn uttaket

Snakk om å kverulere... det handler om kalorier inn og ut, så jo...det kan trenes bort fordi du da forbrenner kalorier som du spiser

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...