Ellenn Skrevet 10. august #181 Skrevet 10. august Nikoletta skrev (14 minutter siden): Det har jeg også gjort ved en anledning. Anser meg ikke som umoralsk av den grunn, men ser at noen vil mene jeg er det da 😊 Jeg også😉
PusheenPusheen Skrevet 10. august #182 Skrevet 10. august Ellenn skrev (2 minutter siden): Jeg også😉 Er dessuten litt vanskelig å få betalt hvis det ikke er folk der til å ta imot betalingen. Er ikke verdens undergang, tenker jeg😊 2
Enkelt&Komplisert Skrevet 10. august #183 Skrevet 10. august Nei...emn går an å trene bort fettet som er under der 5
Janmar Skrevet 11. august #184 Skrevet 11. august Enkelt&Komplisert skrev (9 timer siden): Nei...emn går an å trene bort fettet som er under der Fett ja. Men ikke løs hud! Jeg har myyye løs hud etter 3 svangerskap. Må opereres bort. 2
Enkelt&Komplisert Skrevet 11. august #185 Skrevet 11. august Janmar skrev (13 timer siden): Fett ja. Men ikke løs hud! Jeg har myyye løs hud etter 3 svangerskap. Må opereres bort. Jammen på snap mener hun at hun bare har løs hud... hun har MYE fett, og det kan hun trene bort 2 5
Chlypa Skrevet 11. august #186 Skrevet 11. august Enkelt&Komplisert skrev (2 timer siden): Jammen på snap mener hun at hun bare har løs hud... hun har MYE fett, og det kan hun trene bort Fett trenes ikke bort. Fett forsvinner av ett kontrollert kosthold der inntaket er mindre enn uttaket 4 1
mereo Skrevet 15. august #187 Skrevet 15. august Til å skulle holde ungen unna skjerm til den er 2 år, så bruker hun overraskende mye tid på å dele livet sitt via en skjerm. Det henger på greip det der ja. 3 1
Enkelt&Komplisert Skrevet 20. august #188 Skrevet 20. august Chlypa skrev (På 11.8.2025 den 22.52): Fett trenes ikke bort. Fett forsvinner av ett kontrollert kosthold der inntaket er mindre enn uttaket Snakk om å kverulere... det handler om kalorier inn og ut, så jo...det kan trenes bort fordi du da forbrenner kalorier som du spiser 2
Potetjinta Skrevet fredag kl 22:04 #189 Skrevet fredag kl 22:04 GHILBIL skrev (På 8.8.2025 den 13.59): Når skjedde dette? Var det på snapchat? Haugenjenta skrev (På 10.8.2025 den 17.06): Jeg følger henne på snap og har ikke sett hun har delt at dem stakk fra noe regning på solsenger 🤔 Ellenn skrev (På 10.8.2025 den 18.51): «Solsengvakta» var ikke der når de skulle dra fra stranda, så de dro uten å betale. De la seg på noen solsenger utenfor hotellet. Hun spurte om hun kunne betale senere. Og det første de gjorde var å løpe avgående før vakten kom tilbake for å betale slik de hadde blitt enige om. Noe av det kvalmeste jeg har sett. Det er noen sin jobb, noen sitt levebrød for å kunne forsørge familien sin! 7
Potetjinta Skrevet fredag kl 22:09 #190 Skrevet fredag kl 22:09 (endret) PusheenPusheen skrev (På 10.8.2025 den 19.15): Er dessuten litt vanskelig å få betalt hvis det ikke er folk der til å ta imot betalingen. Er ikke verdens undergang, tenker jeg😊 Han kom, men hun hadde spurt om han kunne komme tilbake litt senere. Ikke forsøk å skyld på vakten her, det er noe av det mest ufyselige jeg har sett! Hun beinet av gårde så snart vakten hadde gått og drev og fliret over at hun ikke skulle betale. Reagerer vel mest fordi hun er en person som så tydelig skal belære andre om etikk og moral og hva som er greit å mene og gjøre. Endret fredag kl 22:11 av Potetjinta 6 1
PusheenPusheen Skrevet lørdag kl 05:49 #191 Skrevet lørdag kl 05:49 Ellenn skrev (På 10.8.2025 den 18.51): «Solsengvakta» var ikke der når de skulle dra fra stranda, så de dro uten å betale. Potetjinta skrev (7 timer siden): Han kom, men hun hadde spurt om han kunne komme tilbake litt senere. Ikke forsøk å skyld på vakten her, det er noe av det mest ufyselige jeg har sett! Hun beinet av gårde så snart vakten hadde gått og drev og fliret over at hun ikke skulle betale. Reagerer vel mest fordi hun er en person som så tydelig skal belære andre om etikk og moral og hva som er greit å mene og gjøre. Jeg skylder ikke på noen, jeg tok utgangspunkt i kommentaren over. Jeg så ikke selv noe om at hun stakk av fra regninga, men så følger jeg ikke sååå nøye med heller. 1
Ingebjørg Skrevet lørdag kl 06:34 #192 Skrevet lørdag kl 06:34 Potetjinta skrev (8 timer siden): De la seg på noen solsenger utenfor hotellet. Hun spurte om hun kunne betale senere. Og det første de gjorde var å løpe avgående før vakten kom tilbake for å betale slik de hadde blitt enige om. Noe av det kvalmeste jeg har sett. Det er noen sin jobb, noen sitt levebrød for å kunne forsørge familien sin! Om det er det kvalmeste du har sett er du heldig og har levd et svært beskyttet liv. Kan anbefale Dagsrevyen og reise til land utenfor Vest-Europa. Men om de har gjort det sånn, er det ugreit. Men ikke sett snapen så vet ikke om de forsøkte betale og ingen kom, eller de bevisst gikk når vakten forsvant et øyeblikk. 4
FruRosa Skrevet lørdag kl 11:01 #193 Skrevet lørdag kl 11:01 Ingebjørg skrev (4 timer siden): Om det er det kvalmeste du har sett er du heldig og har levd et svært beskyttet liv. Kan anbefale Dagsrevyen og reise til land utenfor Vest-Europa. Men om de har gjort det sånn, er det ugreit. Men ikke sett snapen så vet ikke om de forsøkte betale og ingen kom, eller de bevisst gikk når vakten forsvant et øyeblikk. Hun prøvde ikke å betale! Da vakten kom sa hun at det var faren (som akkurat da badet) som hadde penger, og ba om å få betale senere. Da faren kom opp av vannet gjorde hun et poeng av at de fortet seg å forlate stranda før vakten kom tilbake for å få pengene sine. 2
Potetjinta Skrevet lørdag kl 15:56 #194 Skrevet lørdag kl 15:56 (endret) Ingebjørg skrev (9 timer siden): Om det er det kvalmeste du har sett er du heldig og har levd et svært beskyttet liv. Kan anbefale Dagsrevyen og reise til land utenfor Vest-Europa. Men om de har gjort det sånn, er det ugreit. Men ikke sett snapen så vet ikke om de forsøkte betale og ingen kom, eller de bevisst gikk når vakten forsvant et øyeblikk. Jeg er barneverns-barn så tror nok jeg vet hva et hardt liv er, ellers takk. Det er en måte å uttrykke seg på for å si at det var kvalmt gjort. Hun fliret mens hun snappet seg selv og fortalte at hun, faren og broren kjappet seg av gårde for å unngå å betale. De løp avgående så snart faren og broren kom tilbake etter å ha badet(for hun fortalte vakten at det var han som hadde pengene). Tror jeg ikke noe på btw, siden han badet - tviler på han bada med lommeboka på seg. Hun fliret og virket nesten stolt over å ha klart å lure vakten. Hun er ikke riktig person å skulle belære andre om rett og galt hvertfall! Endret lørdag kl 16:00 av Potetjinta 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå