Gå til innhold

Kristjana Vera?

Anbefalte innlegg

Skrevet
J.. skrev (På 28.3.2025 den 10.52):

Men Kristjana er ikke norsk,så ikke unormalt at utlendinger ikke vet alt om norske kongelige..

Hvor lenge har hun bodd i Norge? Hun prater jo perfekt norsk! Jeg er heller ikke norsk, men hvem som helst iiii veit jo at det finnes en konge og en dronning, spesielt om man har bodd her lenge 😂😂😂

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Himmelen_91 skrev (21 minutter siden):

Hvor lenge har hun bodd i Norge? Hun prater jo perfekt norsk! Jeg er heller ikke norsk, men hvem som helst iiii veit jo at det finnes en konge og en dronning, spesielt om man har bodd her lenge 😂😂😂

Siden hun gikk i 5.klasse, tror jeg.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

.

Endret av Granneman82
.
  • Liker 1
Skrevet
Granneman82 skrev (8 minutter siden):

Eh......er ho seriøs??😬😬🙈🙈🤯

Screenshot_20250504_121001_Snapchat.jpg

Ser ikke problemet ditt. For det første ammetåke er en reell ting. Og hender jeg også kan ta feil av dagene. Å i det siste så har det vært mye ekstra dager med stengte butikker. Så hu som bare går hjemme kan dagene gå i surr. Jeg synes dama er litt slitsomt til tider og mye. Men akkurat den synes jeg er litt tynn å ta hu på. Jeg som er i full jobb og surrer selv litt med dagene nå pgr av mye røde dager. Å sist hu glemte det hadde det vell også vært røde dager. 

• Liker 2
Skrevet
Granneman82 skrev (17 minutter siden):

Eh......er ho seriøs??😬😬🙈🙈🤯

Screenshot_20250504_121001_Snapchat.jpg

Trur dette er inn blandt influensarar. Lagar interesant kontent😅

Skrevet (endret)

.

Endret av Granneman82
.
  • 5 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

• Nyttig 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Er det en greie å legge ut bilde av mensenblodet sitt? Ekkelt eller ikke?

• Liker 5
Skrevet
Enkelt&Komplisert skrev (32 minutter siden):

Syns også det var på kanten.

• Liker 6
Skrevet

Nei. Ganske slitsom dame. Tror hun har rett i alt og hvis du er uenig i henne med noe som helst (feks at du ikke syns det er så veldig "empowering" for kvinner og gå rundt halvnaken midt i sentrum) så blir hun dødsfornærmet. Virker oppmerksomhetssyk

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Enkelt&Komplisert skrev (53 minutter siden):

Ca like ekkelt som å legge ut bilde av bæsjepapiret sitt. Hun kommer garantert til å kontre med at «det er helt naturlig», men det er også helt naturlig å bæsje og spy uten at man tenker at andre har lyst til å ta del i det. Ganske åpenbart at hun tenker minimalt på publikumet sitt før hun legger ut ting, da hadde hun stoppet opp og spurt seg selv «hvorfor skulle de ha lyst til å se dette?». Jeg tror hun har en form for ekshibisjonisme hvor hun får et kick av at andre ser f.eks. papiret hun har tørket seg med på do. Jeg kan ikke fatte noe annet, helt enormt spesiell dame.  

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
AntiBullshit skrev (1 minutt siden):

Ca like ekkelt som å legge ut bilde av bæsjepapiret sitt. Hun kommer garantert til å kontre med at «det er helt naturlig», men det er også helt naturlig å bæsje og spy uten at man tenker at andre har lyst til å ta del i det. Ganske åpenbart at hun tenker minimalt på publikumet sitt før hun legger ut ting, da hadde hun stoppet opp og spurt seg selv «hvorfor skulle de ha lyst til å se dette?». Jeg tror hun har en form for ekshibisjonisme hvor hun får et kick av at andre ser f.eks. papiret hun har tørket seg med på do. Jeg kan ikke fatte noe annet, helt enormt spesiell dame.  

Enig... Hun virker utrolig slitsom og oppmerksomhetssyk. Fikk en kjeftekule av henne på Instagram en gang fordi jeg sa jeg ikke syns det var passende å gå i undertøy i Oslo sentrum. Det var visst "slut shaming"

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Enkelt&Komplisert skrev (1 time siden):

Hvor gjør hun det? 😳

Skrevet
PusheenPusheen skrev (2 timer siden):

Hvor gjør hun det? 😳

Snapchat

Skrevet
Enkelt&Komplisert skrev (4 timer siden):

Nei, det er ikke en greie! (Håper at det ikke blir det heller!)

Joda, det er naturlig - men naturlig er ikke ensbetydende med at det ikke unødvendig deling. Rett og slett TMI!

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun snakker og oppfører seg som jeg gjorde som 13-åring 🫠

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Mener hun seriøst at mødre som har delt foreldreansvar med barnefar, men ikke er samnen med ham, ikke skal kalle seg alenemødre? Kom over en tiktok nå.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
PusheenPusheen skrev (4 minutter siden):

Mener hun seriøst at mødre som har delt foreldreansvar med barnefar, men ikke er samnen med ham, ikke skal kalle seg alenemødre? Kom over en tiktok nå.

Ikke sett tik tok, men jeg er forøvrig 100% enig i at de som har barn 50/50 sammen med den andre foreldrene ikke er aleneforeldre per definisjon!

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
firetoen skrev (1 minutt siden):

Ikke sett tik tok, men jeg er forøvrig 100% enig i at de som har barn 50/50 sammen med den andre foreldrene ikke er aleneforeldre per definisjon!

Det største problemet jeg har med dette, er at hun ikke vet noe om hvordan andre mødre har det selv om barnefar er i livet til ungen. Jeg synes at man selvsagt er aleneforelder selv om nan samarbeider med den andre. Det er forskjell på hvor mye man har barnet alene, helt klart, men man er fortsatt alene de ukene man har barnet. Dessuten liker jeg ikke at det gjøres til en konkurranse om hvem som har det "tøffest". Å oppdra barn er ikke lett uansett om man har ungen 100%, 50% eller 10%. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Det største problemet jeg har med dette, er at hun ikke vet noe om hvordan andre mødre har det selv om barnefar er i livet til ungen. Jeg synes at man selvsagt er aleneforelder selv om nan samarbeider med den andre. Det er forskjell på hvor mye man har barnet alene, helt klart, men man er fortsatt alene de ukene man har barnet. Dessuten liker jeg ikke at det gjøres til en konkurranse om hvem som har det "tøffest". Å oppdra barn er ikke lett uansett om man har ungen 100%, 50% eller 10%. 

Er vel ikke snakk om noe konkurranse?

Forstår egentlig ikke at dette opprører? Jeg kjenner ihvertfall ingen som omtaler seg som aleneforeldre når de har ungene 50%... 

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...