AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Gidder ikke ta det opp da forholdet er ganske ferskt og kanskje det har en logisk forklaring, vært sammen i 6 mnd men kjent hverandre i 3 år. Det jeg har lagt merke til er at han ofte sier han legger seg i 10 tiden men så er han aktiv både på snap og Facebook til klokka 3-4 på natta. Ser på snap at han er pålogget konstant, i flere timer etterpå. Når jeg spør dagen etter om han har sovet godt sier han ja, han sovnet tidlig og har sovet som en stein. Syns bare det er litt merkelig??? Jeg er ikke noe masete på han så skjønner ikke hvorfor han sier at han skal sove og i tillegg lyver om at han har lagt seg tidlig Anonymkode: 4d778...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Man kan stå som pålogget selv om man ikke er aktiv. Anonymkode: 45379...eff 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man kan stå som pålogget selv om man ikke er aktiv. Anonymkode: 45379...eff Ja men etter en stund står det at han ikke er aktiv lenger, om den oppdateres i sanntid vil man jo stå som pålogget hele tiden. Han står pålogget i flere timer Anonymkode: 4d778...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja men etter en stund står det at han ikke er aktiv lenger, om den oppdateres i sanntid vil man jo stå som pålogget hele tiden. Han står pålogget i flere timer Anonymkode: 4d778...693 Jeg har sett folk som pålogget på facebook midt på natta, selv om de sover rett ved siden av. Anonymkode: 45379...eff 5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Facebook er ikke til å stole på, men snap derimot 🤷🏻♀️ Hva sier han om du spør? Anonymkode: 858cb...852 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden «Så at du var pålogget sent i natt. Fikk du heller ikke sove?» eller «Jeg vet det er dumt med skjerm om natten men noen ganger får jeg ikke sove og da er det så enkelt å bare finne frem snap. Hender det at du også gjør det, eller er du streng på null skjerm etter leggetid?» Anonymkode: bb322...cca 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Facebook er ikke til å stole på, men snap derimot 🤷🏻♀️ Hva sier han om du spør? Anonymkode: 858cb...852 Han blir bare sur og sier at han sov. Tenker det samme om Facebook men snap er ganske pålitelig. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): «Så at du var pålogget sent i natt. Fikk du heller ikke sove?» eller «Jeg vet det er dumt med skjerm om natten men noen ganger får jeg ikke sove og da er det så enkelt å bare finne frem snap. Hender det at du også gjør det, eller er du streng på null skjerm etter leggetid?» Anonymkode: bb322...cca Har sagt dette før, eller «jeg skrev til deg for så du var pålogget» men da nekter han bare. Han svarer bare at han sov Anonymkode: 4d778...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden Sjekk heller om snapscoren stiger. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden Jeg står visst som pålogget på FB midt på natta støtt og stadig selv om jeg sover som en stein på de aktuelle tidspunktene. (Et familiemedlem har spurt meg om jeg har problemer med å sove.) Anonymkode: 8816d...745 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gidder ikke ta det opp da forholdet er ganske ferskt og kanskje det har en logisk forklaring, vært sammen i 6 mnd men kjent hverandre i 3 år. Det jeg har lagt merke til er at han ofte sier han legger seg i 10 tiden men så er han aktiv både på snap og Facebook til klokka 3-4 på natta. Ser på snap at han er pålogget konstant, i flere timer etterpå. Når jeg spør dagen etter om han har sovet godt sier han ja, han sovnet tidlig og har sovet som en stein. Syns bare det er litt merkelig??? Jeg er ikke noe masete på han så skjønner ikke hvorfor han sier at han skal sove og i tillegg lyver om at han har lagt seg tidlig Anonymkode: 4d778...693 Hvorfor i alle dager er du oppe om natta for å sjekke om han er aktiv?. Høres heller ut som om det er du som har et problem, kansje det kan være at du er på hele tiden og at det blir litt for mye for han?. Jeg var borti noe av det samme med en jente som var veldig interessert i meg , dette var i gamle dager da vi brukte MSN. Hver eneste gang jeg logget på så var hun på med meldinger med en gang, hvis jeg ikke var pålogget så var det SMS med spørsmål og mas. For å si det sånn så ble det ikke noe av det forholdet. Anonymkode: 63c9a...aa6 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor i alle dager er du oppe om natta for å sjekke om han er aktiv?. Høres heller ut som om det er du som har et problem, kansje det kan være at du er på hele tiden og at det blir litt for mye for han?. Jeg var borti noe av det samme med en jente som var veldig interessert i meg , dette var i gamle dager da vi brukte MSN. Hver eneste gang jeg logget på så var hun på med meldinger med en gang, hvis jeg ikke var pålogget så var det SMS med spørsmål og mas. For å si det sånn så ble det ikke noe av det forholdet. Anonymkode: 63c9a...aa6 Jeg tar meg ikke så nær av dette men kan skjønne at man tenker slik. Så at han var pålogget på Facebook men vet denne kan være feil så sjekket derfor snap for å se om han var innpå der også, noe han var. Derfor sjekket jeg igjen dagen etter og det var samme greiene. Jeg maser ikke på han, han er den som tekster og ringer meg først svært ofte. Hadde skjønt at han hadde behovet for å lyve om jeg faktisk hadde bombardert han med meldinger dagen lang Anonymkode: 4d778...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden Du er jo litt crazy som driver å følger med på dette da 😅 har aldri falt meg inn å drive å stalke kjæresten min sånn som det der. Anonymkode: 27847...7b5 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er jo litt crazy som driver å følger med på dette da 😅 har aldri falt meg inn å drive å stalke kjæresten min sånn som det der. Anonymkode: 27847...7b5 Hvis du leser ovenfor er det igrunn ganske tilfeldig at jeg så dette. Anonymkode: 4d778...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis du leser ovenfor er det igrunn ganske tilfeldig at jeg så dette. Anonymkode: 4d778...693 Men hvorfor er det viktig for deg om han sover eller ikke? Merkelig ting å henge seg opp i. Anonymkode: 45379...eff 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Del Skrevet 21 timer siden Hvordan ser man at noen er pålogget snap? Ts, jeg synes det der høres rart ut. Hvordan er han med telefonen når dere er sammen? Anonymkode: c875d...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #16 Del Skrevet 21 timer siden Facebook kan man stå pålogget selv om man er på steder uten dekining eller internett over lang tid Anonymkode: c9212...805 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Del Skrevet 13 timer siden Meowmere skrev (8 timer siden): Sjekk heller om snapscoren stiger. Snapscore stiger når andre ÅPNER snap du har sendt, ikke når du sender den. Så det funker svært dårlig. Anonymkode: 4a734...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis du leser ovenfor er det igrunn ganske tilfeldig at jeg så dette. Anonymkode: 4d778...693 Men du må slutte å følge med på det. Du gjør det selv gal, for du vil aldri få svar 100% på om han lyver eller om det er misvisende. Legg det fra deg. Om han sover eller ikke er ikke noe å tenke på. Dere har sagt god natt, du gjør hva faen du vil etter det, og bryr deg ikke så mye om hva han gjør. Hvis du mistenker utroskap eller noe sånt, så får du heller sette deg i bilen å reise hjem til han for å se om han er hjemme alene, eller ikke. Anonymkode: 4a734...b8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 12 timer siden #19 Del Skrevet 12 timer siden Meowmere skrev (8 timer siden): Sjekk heller om snapscoren stiger. Nei. Ikke vær en psycho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #20 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Facebook er ikke til å stole på, men snap derimot 🤷🏻♀️ Hva sier han om du spør? Anonymkode: 858cb...852 Snap er heller ikke til å stole på, ser stadig at min sønn er aktiv når han er på skolen og mobilen ligger hjemme. Anonymkode: cae1e...753 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå