AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #141 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Den må ikke komme fra positive erfaringer, den kan komme fra en nåværende positiv opplevelse. En god kjemi du har med ei dame du blir kjennt med i andre omstendigheter enn en som starter som sjekking. Anbefaler deg å prøve å delta på noe sosialt hvor det er potensielle damer. Anonymkode: 43d94...61b Sosialt som hva? Anonymkode: e2633...f18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #142 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sosialt som hva? Anonymkode: e2633...f18 Jeg vet ikke, hva enn som er sosialt og det samles flere mennesker på nøytralt grunnlag hvor det er åpent for å bli kjennt uten den, avgjør om jeg er datebar for deg akkurat nå. Anonymkode: 43d94...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #143 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg vet ikke, hva enn som er sosialt og det samles flere mennesker på nøytralt grunnlag hvor det er åpent for å bli kjennt uten den, avgjør om jeg er datebar for deg akkurat nå. Anonymkode: 43d94...61b Er omtrent ingenting sosialt i Norge der fremmede folk møtes Anonymkode: e2633...f18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 23. november 2024 #144 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kan være. Jeg vet du har en likbar personlighet utifra tilfeldige ting, Er nok mange som er uenig med deg der! AnonymBruker skrev (36 minutter siden): men du sa jo aldri om du selv utdanner deg til foreksempel lege, som kan sette noen hjerter i øynene på også høyt sittende damer. Intet slik. AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er ikke en sånn som tror at noe må være sånn eller sånn for å forelske seg, men fikk en følelse av dette handler om noe slikt siden det var så alvor fokus på status i alle retninger. Anonymkode: 43d94...61b Det er fordi så mange menn, spesielt i tråder som dette, mener at kvinner kun går etter høystatus menn som tjener avsindig mye. Poenget er nettopp at kvinnene jeg har datet gjerne har hatt høyere status enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #145 Del Skrevet 23. november 2024 Dere trenger ikke synes synd på oss som fant kjærlighet i utlandet. Fant ei nydelig dame fra Thailand. Dere som har vært i Thailand vet hvor fantastisk dette folket er. Så har du bitre gamle feminist kjærringer da som bare generaliserer og generelt viser lav IQ i debatter som i denne tråden. De kan dø alene med katta si hvem bryr seg 🤣 Anonymkode: 2edbf...017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #146 Del Skrevet 23. november 2024 Katten.2.0 skrev (1 time siden): Er nok mange som er uenig med deg der! Intet slik. Det er fordi så mange menn, spesielt i tråder som dette, mener at kvinner kun går etter høystatus menn som tjener avsindig mye. Poenget er nettopp at kvinnene jeg har datet gjerne har hatt høyere status enn meg. Jeg skjønte poenget og er enig i poenget, forbi at du selv også kan tolkes å være overfladisk rundt hvilke damer du ser etter, slik du sier kvinner ikke et for å akseptere deg, om du skjønner? Men jeg har ingenting imot det. Og det varierer fra forhold til forhold og utifra øyet som ser, jeg forholder meg jo bare til det du skriver og alt i alt, mennekser er bare menensker uansett, vi kan ikke plassere noen på en pidestall personlig eller misslike dem. Vi kan beundre jobben de gjør om det er foreksmepel lege og de er gode og ikke ja..er han fra Frosta(😬). Men vi kan ikke tro at et yrke vil holde deg i hånda, og være riktig som person. Eller at et ytre kommuniserer godt og har felles humor. Eller at de ikke vil være en god person om de er eksemplarisk hotte. Det er kanskje for mye forventninger til ulike ting utifra dagens samtaler rundt ulike ting(Jeg vet ikke egentlig hva folk mener med et fint eller stygt ytre eller noe som helst annet, når vi bare fyller inn vår tolkning i andres ord). Alt i alt må vi bare finne noen vi trives med, å det er det. Anonymkode: 43d94...61b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #147 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 22.33): Begynner å hoppe i et antall single menn som kommer ingen vei i Norge og må dermed gifte seg med thai eller filippinske damer. Ikke at det er noe gale med å finne kjærligheten i utlandet. Ikke for å generalisere, men Thailand og spesielt Filippinene er fattigere land enn Norge, så jeg vil påstå en del av damene som gifter seg med nordmenner tenker også økonomisk for seg selv og familien sin. Anonymkode: 56c7e...42e Hvorfor synes du dette er et problem? Noen steder i verden er det at mannen kan forsørge den mest attraktive egenskapen som finnes, og for dem så er det det som er ekte kjærlighet. Og mennene som reiser ønsker seg en snill kone som er omsorgsfull og god til å lage mat, og finner det. Anonymkode: aec94...4ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå