AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:06 #1 Del Skrevet mandag kl 21:06 Er i uke 6 og hadde nå nettopp lyyyyserosa utflod på papiret etter toalettbesøk. Har en sønn på 2 år som hoppet på magen min i sted. Tenkte det sikkert ikke var til stor skade nå så tidlig, men ble jo litt bekymret nå? Tok ny test og den var ihvertfall kjempefin! Ser tydelig stigning fra testen jeg tok for 1 uke siden. Burde jeg være bekymret? Anonymkode: 34c4b...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:57 #2 Del Skrevet mandag kl 21:57 Spotting tidlig i sva gerskapet er et veldig dårlig tegn. Anonymkode: 5d871...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:05 #3 Del Skrevet mandag kl 22:05 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Spotting tidlig i sva gerskapet er et veldig dårlig tegn. Anonymkode: 5d871...9f7 Sikker? Jeg har hørt at noen kan blø litt tom gjennom hele svangerskapet uten at det har vært noe galt. Mener selv det kom bittelitt blod da det var så tidlig i mitt svangerskap og at det likevel gikk bra. Anonymkode: 3d43d...2bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:20 #4 Del Skrevet mandag kl 22:20 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Spotting tidlig i sva gerskapet er et veldig dårlig tegn. Anonymkode: 5d871...9f7 Takk, nå kommer jeg til å sove mye bedre i natt 🙄 Har googlet meg ihjel og det står jo mange steder at rosa er helt normalt og ofte ufarlig? Ts Anonymkode: 34c4b...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:14 #5 Del Skrevet tirsdag kl 05:14 Jeg spottet tre dager i uke syv, det gikk bra😊 Anonymkode: 264a6...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:17 #6 Del Skrevet tirsdag kl 05:17 Jeg har opplevd flere ufrivillige aborter, samtlige startet med blødning rundt uke 6. Men jeg har også blødd gjennom et helt svangerskap som endte opp med en frisk baby. Jeg tenker de kommende par dagene vil vise deg om det er grunn til bekymring. Anonymkode: bc812...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:36 #7 Del Skrevet tirsdag kl 07:36 Jeg hadde rosa/brun utflod i hele uke 7, det gikk helt fint🥰 Anonymkode: 84e65...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå