Gå til innhold

Fasting den med 8 timers spisevindu

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver meg på den med fasting med 8 timers spisevindu men er skrubbsulten så det blir vondt i magen. Får dere andre også vondt i magen? Smerter.

Anonymkode: 33f86...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble veldig sulten på morgenen i begynnelsen ja. Tok noen uker før kroppen vendte seg til det. Viktig å ikke spise raske karbo som siste måltid på kvelden, for da blir man mer sulten.

Anonymkode: 2a4fe...51e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det går veldig bra, også med kortere vindu. 
Du vil kjenne deg mindre sulten om du får i deg nok sunt fett og protein. Fyll opp med frukt/grønt og reduser karbohydrater. Da holdes blodsukkeret jevnere og du unngår sultfølelsen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fått vondt i magen av fasting nei. Uansett om jeg har fastet i 10 eller 48 timer

Husk at fasting ikke er for alle, og kanskje det ikke er for deg om du får fysisk vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du økt gradvis til dette da? Man går ikke rett på 16 timer faste uten at man er vant med lengre faste. Jeg kan fint gå 20 timer uten å være sulten, men det er fordi kroppen min er vant med det. 

Anonymkode: b3244...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lurt å gjøre det gradvis. Men om poenget er vektnedgang, så er det jo antall kalorier i døgnet som uansett gjelder. Mange som liker bedre å spise feks 3-4 ganger daglig, og med lange mellomrom. Gjør det enklest mulig for deg selv. Dersom problemet ditt er overspising på kvelden, er det jo ikke noe poeng å starte med å kutte frokost liksom.

Anonymkode: 56ebf...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...