AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Jeg prøver meg på den med fasting med 8 timers spisevindu men er skrubbsulten så det blir vondt i magen. Får dere andre også vondt i magen? Smerter. Anonymkode: 33f86...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Nei Anonymkode: 1fca6...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Nei, får ikke det gitt Anonymkode: 09a51...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Ble veldig sulten på morgenen i begynnelsen ja. Tok noen uker før kroppen vendte seg til det. Viktig å ikke spise raske karbo som siste måltid på kvelden, for da blir man mer sulten. Anonymkode: 2a4fe...51e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Nei, det går veldig bra, også med kortere vindu. Du vil kjenne deg mindre sulten om du får i deg nok sunt fett og protein. Fyll opp med frukt/grønt og reduser karbohydrater. Da holdes blodsukkeret jevnere og du unngår sultfølelsen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Har aldri fått vondt i magen av fasting nei. Uansett om jeg har fastet i 10 eller 48 timer Husk at fasting ikke er for alle, og kanskje det ikke er for deg om du får fysisk vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden Har du økt gradvis til dette da? Man går ikke rett på 16 timer faste uten at man er vant med lengre faste. Jeg kan fint gå 20 timer uten å være sulten, men det er fordi kroppen min er vant med det. Anonymkode: b3244...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Sikkert lurt å gjøre det gradvis. Men om poenget er vektnedgang, så er det jo antall kalorier i døgnet som uansett gjelder. Mange som liker bedre å spise feks 3-4 ganger daglig, og med lange mellomrom. Gjør det enklest mulig for deg selv. Dersom problemet ditt er overspising på kvelden, er det jo ikke noe poeng å starte med å kutte frokost liksom. Anonymkode: 56ebf...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå