Gå til innhold

Ville dere hatt sex med en mann som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var sexy femstjerners sexpartner.  Fin og kjekk og velutstyrt. Ellers bra kjemi, lukter bra, men dro alltid rett etterpå, ble aldri over natten og ellers virket ikke til å bry seg om deg noe særlig og var åpen om det. 

Altså er det viktig for deg at sexpartneren din bryr seg og viser de setter pris på deg. Gir deg blomster og middager og gaver som "plaster på såret"?

Eller er kun sex tilstrekkelig? 

Anonymkode: 70545...b12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plaster på såret??

Man vil vel helst ha han ut av senga så fort det lar seg gjøre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
visp skrev (1 minutt siden):

Plaster på såret??

Man vil vel helst ha han ut av senga så fort det lar seg gjøre.

🤣

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville heller ha levd i et sexløst forhold enn det du beskriver i hovedinnlegget. Jeg har større behov for nærhet enn jeg har for å oppnå orgasme (det siste klarer jeg fint selv).

Anonymkode: 5befd...d4a

• Hjerte 1
Skrevet

Kunne godt ha hatt sex med en sånn, trenger ikke noe ekstra. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Var sexy femstjerners sexpartner.  Fin og kjekk og velutstyrt. Ellers bra kjemi, lukter bra, men dro alltid rett etterpå, ble aldri over natten og ellers virket ikke til å bry seg om deg noe særlig og var åpen om det. 

Altså er det viktig for deg at sexpartneren din bryr seg og viser de setter pris på deg. Gir deg blomster og middager og gaver som "plaster på såret"?

Dersom jeg har en sexpartner, er han nettopp det. Ikke kjæreste, venn eller annet. Vi har god sex og det er alt. Dusj så kleint om han troppet opp med blomster 😂😂

Anonymkode: 28bbd...536

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke sex med noen jeg ikke ser for meg en fremtid med. Sex bare for sex er Meningsløst uansett hvor pen han er. (Meeed untak av en engangs hendelse med et par kjendiser dog kanskje ....)

Blomster og middag trenger jeg ikke men en relasjon og følelser det trenge jeg. En som holder rundt meg/ koser litt etterpå og spiser frokost med meg. 

Anonymkode: 6a224...365

• Hjerte 1
Skrevet

At pulevennen drar kjapt er en forutsetning. Vi treffes for å ha sex. Ikke noe mer.

Anonymkode: 7345c...277

• Liker 1
Skrevet

Kunne hatt sex med han, ja. Kunne ikke vært i et forhold

Anonymkode: c0162...770

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Her må det beste være noe midt imellom, å bli pult og bare pult er ikke for meg, men blomster blir for mye av en ff.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

"Plaster på såret"? For hva? Føler du at du er en utilstrekkelig sengepartner? 

Men altså, om du er ærlig om dine intensjoner (du ønsker en sexpartner og er ikke åpen for noe mer, verken vennskap eller noe romantisk), så slipper du å sitte og lure på om du bør kjøpe blomster som "plaster på såret", for da vil du finne kvinner som også kun ønsker sez og ingenting annet. 

Anonymkode: f2424...ac2

Skrevet

Vil ha et bånd. Tror ikke jeg kan ha en relajson hvor vi bare drar hver til vårt uten noe mer. Har for stort behov for trygghet, god tone oss i mellom og for mye nysgjerrighet til noen som person, til å leve på den måten.

Det hadde vært gøy før sexen, og under sexen om stunden rundt møtet var spennende og sexy, som fantasiene mine. Men så har jeg ikke kunne lagt det bort.

Anonymkode: 45407...ae0

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvilket sår behøves plastret i fuckfriend-forhold?
Det du beskriver høres mer ut som i beste fall et sugardaddy opplegg ... borderline prostitusjon i andre retningen. Han "betaler" for sexen med dyre gaver og slikt?

Det du beskriver høres ut som et ideelt fuckfriend forhold. Man møtes for sex, har god sex og så drar hver til sitt etterpå. Vil du har kos, overnatting, innlevelse og alt det der så er det en kjæreste du er trenger, ikke en kjekk knullevenn.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

"Plaster på såret"? For hva? Føler du at du er en utilstrekkelig sengepartner? 

Men altså, om du er ærlig om dine intensjoner (du ønsker en sexpartner og er ikke åpen for noe mer, verken vennskap eller noe romantisk), så slipper du å sitte og lure på om du bør kjøpe blomster som "plaster på såret", for da vil du finne kvinner som også kun ønsker sez og ingenting annet. 

Ja, fikk en gang blomster av en ff. Tenkte det var ment som plaster på såret. 🤯

Syns det var litt rart å se på blomstene etterhvert, så kasta de. De fikk meg til å filosofere over hvorfor jeg fikk de og kom frem til at nærmeste er " plaster" eller betaling. 

Skrevet

Jeg kunne vært med på et slikt opplegg om han kom ofte nok og at avtalen gikk ut på at han ikke gikk, men ble kastet ut av meg etter sex. Jeg har sånn sett en noe rar kink. Grunnen til at jeg ikke lever ut denne kinken er at jeg anser den for å være uetisk. Jeg bruker ikke mennesker selv om jeg synes det er sexy. Jeg hadde heller ikke tolerert at han måtte presisere at han ikke brydde seg om meg. Jeg henger ikke med slike mennesker. Han hadde  vært velkommen til  bruk og kast, og det var det eneste. 

Anonymkode: 5841a...979

Skrevet
Even Tuell skrev (8 minutter siden):

Hvilket sår behøves plastret i fuckfriend-forhold?
Det du beskriver høres mer ut som i beste fall et sugardaddy opplegg ... borderline prostitusjon i andre retningen. Han "betaler" for sexen med dyre gaver og slikt?

Det du beskriver høres ut som et ideelt fuckfriend forhold. Man møtes for sex, har god sex og så drar hver til sitt etterpå. Vil du har kos, overnatting, innlevelse og alt det der så er det en kjæreste du er trenger, ikke en kjekk knullevenn.

Det er sant. Jeg trenger kjæreste eller elsker, vil ha noen som har følelser for meg sånn egentlig. 

Men syns det er litt interessant bare å høre om hvordan andre ville tenkt når de har en sånn godbit å gumle om de vil. Er det attraktivt selv med manglende følelser. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er sant. Jeg trenger kjæreste eller elsker, vil ha noen som har følelser for meg sånn egentlig. 

Men syns det er litt interessant bare å høre om hvordan andre ville tenkt når de har en sånn godbit å gumle om de vil. Er det attraktivt selv med manglende følelser. 

Jeg synes ikke slikt er attraktivt. Om en fyr bare gikk rett etterpå, så hadde han ikke lenger vært fysisk attraktiv i mine øyne, og sexen kunne aldri vært bra. Det bør minimum være en god tone og gjensidig respekt mellom meg og en sexpartner. Nei, blomster og slikt er ikke aktuelt om man kun har sex med hverandre og ingen er interessert i noe romantisk. Men jeg må genuint like fyren som person, og han må genuint like meg som person.

Er det absolutt null vennskapelig kjemi der, så er det heller ikke noe seksuell kjemi. Da kunne man likegodt ha tatt betalt for det. 

Skrevet

Når jeg tenker på det, om han var virkelig sexy og samtidig ga meg ting jeg liker, så jeg sitter igjen med noe sex og også et finere klesskap, kontra ingen av delene..kunne kanskje gjort det en pitte liten stund. Men da måtte jeg sorry, fått ting jeg virkelig ønsket og som gjorde meg glad. 

👸

Anonymkode: 45407...ae0

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg er en mann, men om vi hadde snudd litt på kjønnene hadde jeg vært helt klar for et slik sex-forhold. Min tanke er at sex er godt og har man god seksuell kjemi kan den bli veldig veldig bra. Den seksuelle kjemien er påvirket av følelser man har for personen selvsagt, men selv personer man ikke ser på som kjærestemateriale kan være (svært) god sexpartnere. På den andre siden er det ikke sikkert at det er den personen man elsker man har hatt best sex med.
Nok av forhold hvor man er himmelhøyt glad i hverandre, men sexen trenger ikke nødvendigvis være amazing. Da er det kanskje andre ting ved personen og forholdet som veier opp.

Jeg hadde gladelig hatt en sexy femstjernes, fin, kjekk og velutrustet kvinne som pulevenn om jeg var singel og ikke på jakt etter kjæreste. Noen ganger er man mer gira på å være singel ... men man kan ønske sex likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...