AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #1 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg er K50 og sliter med å komme under samleie, men triggeren er han kommer inni meg og knulling mer en to minutter, gjerne bakfra eller fra siden. Kommer han i ansiktet mitt eller et annet sted oppnår jeg rett og slett ikke klimaks. Hva skal til for at dere andre skal komme? Anonymkode: ed382...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #2 Del Skrevet 18. november 2024 Stimulering av klitoris. Anonymkode: 726b5...9d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #3 Del Skrevet 18. november 2024 Stimulering av klitoris Anonymkode: 5a652...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badgald0pest2 Skrevet 18. november 2024 #4 Del Skrevet 18. november 2024 Stimulering av klitoris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #5 Del Skrevet 18. november 2024 Bare knulling funker ikke i det hele tatt, jeg må stimulere klitoris. Jeg får det også bare til i èn stilling. Jeg må også gjøre det selv, det går ikke når han gjør det. Det er ekstremt deilig når han gjør det, men det går aldri til klimaks likevel. Anonymkode: 95e59...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #6 Del Skrevet 18. november 2024 Klitoris FTW 😅 MEN, jeg kan bli så tent at jeg kommer av det første støtet. Riktignok bare skjedd en håndfull ganger. Anonymkode: 0765d...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå