Gå til innhold

Hvor mye var din strømregning som du betalte nå i november?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 20.28):

Hvordan i all verden får dere så lav regning?

Vi har også nyere enebolig på 190 kvadratmeter, en el bil som går lite, en panelovn, en frittstående ovn ellers varmekabler på 3 bad og varmefolie i kjelleren, men vi har mye høyere regning.

Kun en som dusjer daglig, 2 voksne og et lite barn. Pluss balansert ventilasjon. 

Jeg skjønner det bare ikke. 

Anonymkode: 8d721...7d5

Ekspander  

Vurdere varmepumpe?

Anonymkode: d035f...2e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm skrev (På 22.11.2024 den 6.51):

Men altså jeg har 60 kvm å varme. Og kun 1 person. Fikk regning på ca 900. Ny bolig med energi merking B. Så gunstig i forhold til forbruk. Så skjønner fotsatt ikke hvordan dere betaler like mye som jeg gjør

Ekspander  

Ulik strømavtale? Noen er svindyre i påslag osv…

Anonymkode: d035f...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1690,- inkl alt. 2 voksne (en hjemmeværende) og 2 ungdommer, enebolig på 220 kvm.

Anonymkode: 784c0...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm skrev (På 23.11.2024 den 7.35):

Jeg bor på Østlandet, hvor bor dere? 
Har ikke panelovner. Men gulvvarme og balansert ventilasjon med varmegjenvinning. Har ikke badekar, men dusjer en gang på ca 15 min i uka. Resten av dusjene er under 5 min. 1 klesvask i uka ca. 2 oppvaskmaskiner i uka. Har vifteovn som jeg bruker om jeg syns det blir ekstra kaldt om kvelden. Har hittil i år brukt 5500 kwt 

Ekspander  

Vi bruker ca 30.000 kWt i året, så da må det bare være at du bruker strøm når det er høy pris eller noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Dartle skrev (På 23.11.2024 den 19.03):

Vi bruker ca 30.000 kWt i året, så da må det bare være at du bruker strøm når det er høy pris eller noe sånt. 

Ekspander  

Det er veldig spesielt ja. Men bor dere i Nord der det er rimelig? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

850 kroner, 2 personer på 90 kvadrat med i hovedsak bare gulvvarme + en ovn på soverommet som er på om natten.

Anonymkode: 9acd0...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 800,- i forbruk og 950,- i faste avgifter. Hus på ca 200m2. Varmepumpe, 5 varmeovner, 2 rom med varmekabler, en del tørketrommelbruk og lading av elbil. Så ikke så altfor ille, mtp drivstoff da er inkludert i summen. Ikke brukt noe hurtigladere i perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomannsbolig fra 50-tallet, 160 kvm, nye vinduer og etterisolert. 1055 i nettleie 🤢, 318 i strøm. 

Anonymkode: efe3e...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1300,. Tomannsbolig, 115kv. 2voksne og 1 på 19.

Økte med 500 ift september. 

Anonymkode: a0266...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden har motivert meg til å skaffe meg en bedre strøm avtale🤗 Går nå over til et selskap som har minus påslag på 1,7 øre og uten fast månedlig beløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm skrev (På 25.11.2024 den 21.50):

Denne tråden har motivert meg til å skaffe meg en bedre strøm avtale🤗 Går nå over til et selskap som har minus påslag på 1,7 øre og uten fast månedlig beløp.

Ekspander  

Hvilken er det? Og hvilken landsdel bor du i?

Anonymkode: 8d721...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...