Gå til innhold

Samboer har ikke lappen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av sykdom har ikke samboer  lappen, men vil allikevel bestemme hvilken bil vi skal kjøpe. Er det riktig? det er jo jeg som skal kjøre den.

Anonymkode: 03ac8...375

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men skal han være med på å betale den? 🤓

Anonymkode: 09c7f...cab

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er merke han vil bestemme. 

Skrevet

La meg gjette… bmw?

Anonymkode: 0468b...eb4

• Liker 1
Skrevet

Hvis han ikke skal betale så nei , det er hundre prosent ditt valg . 

Anonymkode: dbdba...f06

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei.

Skal du kjøpe bilen så bestemmer du selv. Det eneste han kan gjøre er å gi deg råd eller forslag, om du spør han om det.

Anonymkode: 15321...75b

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

For å sitere Rachel: "no uterus, no opinion!"

Hvis han ikke skal kjøre og ikke skal betale - nei da har han ingen bestemmelsesrett. Hvis det er et merke som har ekstra god kjørekomfort pga hans sykdom syns jeg det skal veie tungt, men det må jo være SAKLIG. 

Hvis han vil kjøre BMW fordi kompisene hans syns det er fett kan du be han ta bussen istedenfor. 

Anonymkode: 20350...cc9

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke lappen, samboer har og er den som kjøper bil. Jeg spytter lett inn noen lapper men legger meg selvsagt ikke opp i hvilken bil han kjøper. Jeg kan forespørre visse ting som feks stort bagasjerom men alt i alt er det han som betaler hoveddelen av bilen og han som kjører den, dermed hans valg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

La meg gjette… bmw?

Anonymkode: 0468b...eb4

Nei, Mercedes- 

Skrevet

Tja, en ørliten mening syns jeg han skal få lov å ha, men tenker at det viktigste er å prøve å møtes på midten uansett.

Anonymkode: 89277...dcb

• Liker 1
Skrevet

Han bør kanskje få seg lappen eller i det minste bidra mef penger til bil. Han skal vel sitte på. Utrolig lite mandig å bli kjørt rundt av dama😂 Mercedes er fint det, beste bilene jeg har hatt, men det er utelukkende ditt valg 

Anonymkode: 3d44f...a53

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han bør kanskje få seg lappen eller i det minste bidra mef penger til bil. Han skal vel sitte på. Utrolig lite mandig å bli kjørt rundt av dama😂 Mercedes er fint det, beste bilene jeg har hatt, men det er utelukkende ditt valg 

Leste du i det heletatt hovedinnlegget?… han kan ikke ha lappen pga sykdom så den kommentaren din fremstår komplett idiotisk. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis han ikke kan ta lappen på grunn av sykdom så sier det seg selv at han må sitte på. 

Anonymkode: 7d25e...a0e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du leser hi har han en sykdom som tydeligvis gjør at han ikke oppfyller helsekravene til førerkort. Det er jo ikke noe som påvirker om han er mandig eller ikke. 

Anonymkode: f1cd3...4eb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
PurpleTuliip skrev (Akkurat nå):

Leste du i det heletatt hovedinnlegget?… han kan ikke ha lappen pga sykdom så den kommentaren din fremstår komplett idiotisk. 

Fortsatt latterlig at han ikke skal bidra med penger til transportmiddelet han skal sitte og blir kjørt rundt i. Ingen penger, ingen mening

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

På grunn av sykdom har ikke samboer  lappen, men vil allikevel bestemme hvilken bil vi skal kjøpe. Er det riktig? det er jo jeg som skal kjøre den.

Du bestemmer hvilket bilmerke du skal kjøpe når det er du som betaler.

Skrevet

Du både kjører og ikke minst betaler, du bestemmer.

Anonymkode: 39e78...bdd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fortsatt latterlig at han ikke skal bidra med penger til transportmiddelet han skal sitte og blir kjørt rundt i. Ingen penger, ingen mening

DET er jeg enig med deg i, men så var det ikke det jeg spurte om heller i kommentaren min. Hadde du lest litt oppover så hadde du sett at vi har noe likt syn på akkurat det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du leser hi har han en sykdom som tydeligvis gjør at han ikke oppfyller helsekravene til førerkort. Det er jo ikke noe som påvirker om han er mandig eller ikke. 

Det er fortsatt lite mandig å ikke ha lappen, gyldig grunn eller ei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...