Gå til innhold

Fruen maser om trening/kondisjon sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Dette kan vel være litt bortenfor akkurat sex, men har Vel en sammenheng. Siden jeg har begynt å jobbe administrativt siste årene , har kondisjonen falt, og man ser litt mer mage og generelt litt slapphet i overkroppen. Formen er heller ikke like bra som før. Kona har maset et par år om at jeg må komme i gang med trening. Det har jeg ikke gjort enda. Hun er nok lei av å mase. Ser vel litt forandring På meg, og merker nok og kondisjonen. 
tror dere damer at dette opptar henne mye? Burde jeg gjøre noe med dette? Dvs, kan hun rett og slett få mer lyst på sex med en aktiv mann som holder seg litt mer i form? Vi har ikke all verden til sex slik det er nå da….

Anonymkode: 22897...184

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, handler vel like mye om egen helse også. Og latskap. 

En lat mann er ikke særlig attraktiv, en som ikke orker noe og ser ut som en slappfisk.

Ditt liv, ditt valg :) 

Anonymkode: 9e151...8b7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tja, handler vel like mye om egen helse også. Og latskap. 

En lat mann er ikke særlig attraktiv, en som ikke orker noe og ser ut som en slappfisk.

Ditt liv, ditt valg :) 

Anonymkode: 9e151...8b7

Jeg ser vel ikke ut som det, enda… men det er vel litt i startgropa ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo fortalt deg hva hun vil. Hvorfor spør du fremmede på nett?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble dritlei av å få mannen min til å begynne å trene - mest for helsa, men også for min lyst. Det er enormt usexy med en mann som ikke klarer å ta vare på egen kropp og helse, og desto mer tennende med en som gjør det.
Ble dritalei og slutta helt å mase om det, betydde virkelig ikke at jeg hadde ønska han tok grep. Nå er vi skilt.

Anonymkode: 4256d...2e2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er turn off for meg med en mann som ikke trener regelmessig. 

Anonymkode: 52cad...e11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De aller fleste kvinner får mer lyst på sex men en mann som holder seg i form ja. Hvordan er det andre veien ? 

Anonymkode: 9b51d...7d3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts, i kveld melder du deg inn på et treningsenter, gjør det for din egen del mest men også for kona. Trener du regelmessig fremover nå, skal du se at kona de får mer lyst på deg! Garantert. Ingenting som litt størrelse på skuldrene og smal midje!

Anonymkode: cf53d...921

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med en trent mann er såååååå mye mer fantastisk enn med en slapp utrent en. Utholdenhet, følelse, varighet, estetikk. Gikk også fra samboeren min etter å ja forsøkt masse for å få han til å bevege seg, når han bikka 100 kilo var det nok. 

nå er jeg samboer med en mann som løper og holder seg i form og sexen er magisk. Så ja jeg vil si det er viktig o et forhold. 

Anonymkode: 1fadd...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (1 time siden):

Slappe menn med mage er sykt usexy.

Det er feite damer med hengepupper også. Dette handler vel mer om egenskaper enn kjønn? Altså, det å ta vare på seg selv gjelder vel alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Dette kan vel være litt bortenfor akkurat sex, men har Vel en sammenheng. Siden jeg har begynt å jobbe administrativt siste årene , har kondisjonen falt, og man ser litt mer mage og generelt litt slapphet i overkroppen. Formen er heller ikke like bra som før. Kona har maset et par år om at jeg må komme i gang med trening. Det har jeg ikke gjort enda. Hun er nok lei av å mase. Ser vel litt forandring På meg, og merker nok og kondisjonen. 
tror dere damer at dette opptar henne mye? Burde jeg gjøre noe med dette? Dvs, kan hun rett og slett få mer lyst på sex med en aktiv mann som holder seg litt mer i form? Vi har ikke all verden til sex slik det er nå da….

Det at han holder seg i form og aktiv viser at han aktivt jobber for å forbli på denne jord, frisk og som en oppegående partner og pappa. Utseendet bryr meg lite, da det ikke vil holde seg likt fra tyveårene til etter pensjonsalder uansett hva man gjør.

Men at han vil delta aktivt i livet mitt er jo en turn on. Eller, det motsatte er en turn off..

Anonymkode: a6887...8f2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (1 time siden):

Slappe menn med mage er sykt usexy.

Dustete utsagn.

Anonymkode: a6887...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er veldig ufint å mase om dette. Vet ihvertfall at jeg fort ville blitt singel om jeg jevnlig maste på dama om å slanke seg 

Anonymkode: ca2bf...cc3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden denne er under seksualitet så svarer jeg deretter.

For en stund tilbake datet jeg en med "dadbod". Litt antydning til mage, og litt vel spinkle armer. Han likte best at jeg red han, og ble fort sliten under andre stillinger. Dette synes jeg var usexy. Mer usexy enn selve kroppen hans. Ble lei av å bare ri, variasjon er fint.

Anonymkode: d09b1...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, hadde den uheldige gubben jeg heldigvis ikke har, mast om det, så hadde jeg tatt igjen med samme mynt. Deretter hadde jeg gått. Livet er mye mer behagelig som singel. Slipper å høre på sånt piss

Anonymkode: fd839...7c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

goodbeforelong skrev (16 minutter siden):

Det er feite damer med hengepupper også. Dette handler vel mer om egenskaper enn kjønn? Altså, det å ta vare på seg selv gjelder vel alle. 

Hengepupper er like mye eller lite selvforskyldt som høyde og slappe baller, så akkurat den kan man faktisk ikke ta 😅 Men feite damer er selvsagt like usexy som feite menn ja. 

Anonymkode: 585cb...9bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Synes det er veldig ufint å mase om dette. Vet ihvertfall at jeg fort ville blitt singel om jeg jevnlig maste på dama om å slanke seg 

Anonymkode: ca2bf...cc3

Jau det kan være ufint å mase, men om man blei saman med nokon som var slank og som etterkvart ikkje tar vare på helsa si, så er det innafor å sei frå at man ikkje liker endringen, men begge velger jo sjølv korleis man velger å leve, og kven med

Anonymkode: bf402...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skal gjøre det for din egen skyld, den beste versonen av deg selv helsemessig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...