Gå til innhold

Hvordan foregår møtene med din pulevenn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 22.13):

TS her: Jeg er 50 og de jeg treffer er 28-35

Anonymkode: 8348d...86b

Men da er du rom og tøm. Du er sex og ikke noe annet. Aldersforskjellen er for stor til at dere har mye annet felles. 

Jeg har en kjæreste som er betydelig år eldre enn meg, men jeg er i 40 årene. Så vi stiller litt mer likt sånn om hvor vi er i livet. Rolige voksne begge to, hatt barn begge to som begynner å vokse til osv. Under 35, særlig hos menn, er man milevis unna en moden dame på 50 på det mentale planet. Ikke noe galt i å være bare sex. Kan være digg det. Men du må annerkjenne disse forholdene for hva de er. Sex. Og that's it 

Anonymkode: 76db4...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Men da er du rom og tøm. Du er sex og ikke noe annet. Aldersforskjellen er for stor til at dere har mye annet felles. 

Jeg har en kjæreste som er betydelig år eldre enn meg, men jeg er i 40 årene. Så vi stiller litt mer likt sånn om hvor vi er i livet. Rolige voksne begge to, hatt barn begge to som begynner å vokse til osv. Under 35, særlig hos menn, er man milevis unna en moden dame på 50 på det mentale planet. Ikke noe galt i å være bare sex. Kan være digg det. Men du må annerkjenne disse forholdene for hva de er. Sex. Og that's it 

Og hva er aldersforskjellen mellom deg og din elsker? 

Anonymkode: b8ed7...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mange av dere beskriver er dn slags datingrelasjon. Ut å spise, drikke vin, gå turer ol. Dere kunne like greit sagt at det var daten.

Anonymkode: fdfc5...b0f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det mange av dere beskriver er dn slags datingrelasjon. Ut å spise, drikke vin, gå turer ol. Dere kunne like greit sagt at det var daten.

Anonymkode: fdfc5...b0f

Det kommer jo an på hvordan de definerer det seg imellom. Så lenge de er enige om premissene så er det jo greit. Er jo de sammen som lager kjørereglene for deres relasjon. Det er det viktig å huske på....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du leste overskriften? Pulevenn. Jeg har to, en på min alder og en betydelig yngre. Vil ikke ha noe forhold til de, vil ikke overnatte. Vi møtes for sex. Tøm og røm? Du høres så bitter ut. Heller gjensidig glede og begjær.

Anonymkode: 6a679...76a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mann 49 her.

stort sett mine pulevenninner kommet til meg, men en del har jeg dratt til dem også.

klining i gangen eller på sofaen, til sengs, forspill, knull, ligget og pratet, nytt knull.

ikke behov for å gå tur. var på konserten med en pulevenninne. virket bare rart. har imidlertid drukket vin og gått på kino med to av dem. virket unaturlig. synes ikke det er tøm og røm når vi holder på en hel kveld, evt. formiddag hvis vi jobber hjemme begge to (da kommer hun hit)

Anonymkode: 7aaac...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du leste overskriften? Pulevenn. Jeg har to, en på min alder og en betydelig yngre. Vil ikke ha noe forhold til de, vil ikke overnatte. Vi møtes for sex. Tøm og røm? Du høres så bitter ut. Heller gjensidig glede og begjær.

Så bra formulert, veldig enig med deg.  Jeg har faktisk 3 for tiden, alle betydelig(?) yngre .

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (1 time siden):

Så bra formulert, veldig enig med deg.  Jeg har faktisk 3 for tiden, alle betydelig(?) yngre .

Great minds act alike😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere…eller akkurat nå er det to da. 
En FwB/situationship: Har holdt på i snart 4 år,har en felles interesse som vi pleier sammen innimellom pluss helt okei sex. Også litt overnattinger/middag/vin innimellom. Sees ca 1 gang i uken evt litt mer. Han kommer stort sett hit men jeg har vært endel hos han tidligere når ungen hans er hos mor(han har 99%). Hvis han bare kommer for sex er det inn, prate litt, oppdatere hverandre på livet siden sist osv. så sex. Ingen dampende heit sex men ok sex, ofte par runder kanskje en time tilsammen. Vi har både vært på fester sammen, trent sammen, overnattinger og middager.  På min alder.

FF/elsker: 8 mnds «forhold». For å ha det litt gøy på veien mot et forhold (med noen andre) Min noensinne beste sexpartner.  Han kommer oftest til meg men jeg har vært hos han også. Han kommer også sitter vi en stund å prater, ser kanskje litt tv om jeg har satt på noe. 1-2 timer alt ettersom, begynner å kose litt mens vi sitter der. Garantert et par timer dampende heit sex, avslutter alltid med en dusj sammen. 9 år yngre, sjukt heit.

begge disse kunne jeg blitt i et forhold med da, bare så det er sagt.

Anonymkode: 5c23c...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en og samme pulevenn i to år nå. Vi treffes hos meg eller han avhengig av hvem som er alene hjemme. En-to ganger pr måned. Oftest ligger den som får besøk klar i senga. Ganske rett på med business. Holder på i en time omtrent, så skravler vi litt om smått og stort, og så drar man. 
Fantastisk sex, og det funker for oss.

K45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fast som har vart i nærmere to år. Vi treffes for en natt 1-2 ganger i mnd når jeg har barnefri. Ingen av oss ønsker forhold, og det er greit å ha en fast partner å forholde seg til.

Mye sex, mye kos, av og til ligger vi på sofaen og ser film. En blanding av guilty pleasure og girlfriend/boyfriend experience uten å måtte kjøpe hele pakka. Kos og nærhet rett og slett. Tekster eller snapper daglig. 

Anonymkode: d3a39...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 18.52):

Hvorfor må man ha noe utenom sexen for å føle seg mer verdsatt? 

Anonymkode: 45d74...ca3

Fordi mange kvinner er usikker på seg selv og har et enormt bekreftelsesbehov. 

Anonymkode: 62ece...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi mange kvinner er usikker på seg selv og har et enormt bekreftelsesbehov. 

Anonymkode: 62ece...cee

Jeg som mann ELSKER kosen, holding, beføling og praten etter en god runde.

Som en tommelfingerregel, dersom vi ikke smiler, ler og fniser litt etterpå, har det bare vært så där..

Anonymkode: b09dc...cbb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...