Gå til innhold

Hvordan foregår møtene med din pulevenn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er singel og ikke helt klar for forhold og har truffet litt ulike menn siste året for kun sex. 

Alle møtene mine har så langt skjedd hos de. Noen har invitert meg hjem, vi drikker vin eller spiser middag og så ligger vi. Noen ganger drar jeg hjem rett etterpå, en sjelden gang sover jeg over. Noen møter skjer på dagtid, og feks når vi begge har hjemmekontor. Da går vi rett på sak også drar jeg rett etterpå.

Skulle kanskje ønsket meg enda mer kosing og flere runder når vi først treffes, føles ofte litt "tøm og røm". Hvordan foregår dine treff? 

Anonymkode: 8348d...86b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble single i mai og er veldig fornøyd med å ha fått meg en pulevenn nå. Han er ikke en jeg kan tenke meg å bli sammen med, men jeg liker å være sammen med ham. Jeg liker også at det ikke kun er en sex-transaksjon. Vi har mye sex, men jeg sover også ofte over hos han, og da ligger han og holder rundt meg osv, det er mye fysisk nærhet, noe jeg også merker jeg trenger.
Når jeg kommer, pleier vi ofte å ha sex med en gang, så spise litt, se på tv, sånne ganske forholdsting, før vi har sex igjen. Pleier å være en tre runder per gang, i hvert fall. Vi har også ganske mye hyggelig meldingskontakt utenom. Jeg kjente han litt fra før så vi er litt venner og. Er spent på hvor lenge det kan gå å ha det som nå, antar det blir over når noen møter noen de ser for seg noe mer seriøst med. Er åpen for at jeg kanskje kan bli litt sjalu da, om det er han som forelsker seg, men det får jeg ta da.

Anonymkode: 91eb9...847

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det enten kontinuerlig lek gjennom kvelden, eller flere runder.

Innimellom dusjer vi, spiser litt snacks og ligger på senga og prater. 

Jeg er ikke veldig kosete, så det blir ofte å bare ligge ved siden av og prate sammen.

Anonymkode: 79f73...c51

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her blir det enten kontinuerlig lek gjennom kvelden, eller flere runder.

Innimellom dusjer vi, spiser litt snacks og ligger på senga og prater. 

Jeg er ikke veldig kosete, så det blir ofte å bare ligge ved siden av og prate sammen.

Og vi møtes stort sett hos meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine «pulevenner» har alltid bedt meg om å bli over natta, og å være så lenge jeg kan. De har villet gå turer sammen, spise sammen, se film sammen og kose. Det er som regel jeg som har holdt tilbake på sånt. Har aldri følt at det har vært tøm og røm fra deres side

Anonymkode: 7af8d...e0d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mine «pulevenner» har alltid bedt meg om å bli over natta, og å være så lenge jeg kan. De har villet gå turer sammen, spise sammen, se film sammen og kose. Det er som regel jeg som har holdt tilbake på sånt. Har aldri følt at det har vært tøm og røm fra deres side

Hvorfor må man ha noe utenom sexen for å føle seg mer verdsatt? 

Anonymkode: 45d74...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kunne dere ikke tenkt dere og bli sammen med pulevenn deres? Er det bare sexen som er god og eller er dere for ulike?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (14 minutter siden):

Hvorfor kunne dere ikke tenkt dere og bli sammen med pulevenn deres? Er det bare sexen som er god og eller er dere for ulike?

TS her: For stor aldersforskjell der han egentlig ønsker å finne en å stifte familie med og jeg er på et helt annet sted i livet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

TS her: For stor aldersforskjell der han egentlig ønsker å finne en å stifte familie med og jeg er på et helt annet sted i livet

Ok. Hvor gamle er dere om jeg kan spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (19 minutter siden):

Ok. Hvor gamle er dere om jeg kan spørre?

TS her: Jeg er 50 og de jeg treffer er 28-35

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtes ved at jeg plukker henne opp i bilen min, så kjører vi til en øde parkeringsplass.

Og har røff sex i baksetet, forsetet og / eller passasjersetet.

Vi må gjøre det slik da begge er gift på hver vår kant, og er helt avhengig av å ikke bli oppdaget.

Før moral-politiet kommer. Vi gjør dette for å kunne ta vare på forholdet på hver vår kant. Begge elsker partneren og familien vår, men etter å ha levd med døde sexliv i åresvis er det nettopp det at vi har funnet hverandre seksuelt som gjør at vi holder ut forhold hjemme uten intimitet.

Anonymkode: a5ac9...c93

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i ett forhold nå men den ff jeg hadde lengst snakket jeg med daglig, både telefonsamtale og meldinger, vi dro på turer, jeg møtte vennene hans, var der gjerne hele helgen, ut og spiste sammen etc. På slutten utviklet jeg følelser og følte meg ganske forvirret over hvorfor han gjorde slike ting uten å ville noe. Kjøpte blomster og julegave til meg og møtte til og med faren hans. 

Den værste jeg har hatt kysset meg ikke under sex, vi hadde sex også ville han at jeg skulle gå etterpå. Følte meg som en hore bare at jeg var gratis, så det tok slutt riiiimelig kjapt 

Anonymkode: 50e37...f04

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (1 time siden):

Fordi jeg ikke vil ha kjæresten. Enkelt og greit 😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pulevenn. Tja. Vi er ikke kjærester heller, så da er det sikkert det vi er 😵‍💫

Vi møtes to tre ganger i måneden, tar en øl eller drikker vin, har sex, går ut og spiser, rusler litt i byen, drar hjem og prater og koser, mer sex, litt soving, morgenkos, frokost sammen og så drar vi hvert til vårt.

Ganske fast rutine. 

Anonymkode: 76188...df6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg trenger ikke det. Har aldri ønsket å sove med de jeg har hatt fwb- relasjon til. Er mennene som har villet det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS her: Jeg er 50 og de jeg treffer er 28-35

Ok. Takk for svar😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi jeg ikke vil ha kjæresten. Enkelt og greit 😊

Det er lov det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg syns ikke det er så svart-hvitt, jeg er veldig glad i alle former for fysisk nærhet. Jeg ser ikke på det som inn-og-ut-ferdig. For meg er det å bli tent på noen, ha god sex, ha en bra greie også det å dele intimitet. Hvis jeg bare skulle møtt en fyr, hatt bang-bang i tjue minutter og så dratt hadde jeg vært utilfredsstilt. Så ja, å , kanskje sove sammen, dele noen smil, kyss osv i løpet av kvelden er viktig. Jeg vil jo ikke bare ha en pikk inni meg og så er jeg fornøyd. Årsaken til at man ikke vil bli kjærester kan være utrolig mange, jeg ser at vi ikke passer sammen for et forhold, men passer veldig godt til å dele intime stunder sammen. (begge single)

Anonymkode: 91eb9...847

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 21.41):

Samme her. 25 år mellom oss og jeg er ferdig med forhold. Han bør komme i gang med det..

Anonymkode: 6a679...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...