Gå til innhold

Hvor lang tid tar det fra mannen din får utløsning til han kan «prestere» igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

M22 her men 1-2min. Deretter øker det med ca. 2 ekstra minutter for hver gang jeg kommer. I mitt tilfelle er det dama som ikke klarer flere runder hyppig.

Anonymkode: 7f5e1...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fort ett par timer før han er klar igjen. 

Har møtt menn som er klare på få minutter og menn som gjerne venter minst en dag. Alt er like normalt. 

Anonymkode: 62c2c...a6d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag tror jeg 😜🙈🙈 eller i hvert fall fra morgen til kveld . 

Anonymkode: 08f06...0f8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag eller to. Han er 60 år, og når han er ferdig, så er han ferdig. Og det passer meg greit, for jeg er også ferdig når jeg er ferdig. Da orker jeg ikke tenke på ligging på noen dager. Etter å ha hatt regelmessig sex i 40 år er ikke behovet like prekært lenger. Heldigvis! 🤭

Anonymkode: 4970c...598

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikker på hvor kjapt jeg rent fysisk kan gå på runde 2. Har ikke prøvd på kanskje 20 år. 
Når jeg er ferdig, så er jeg mentalt ferdig. Kåtheten går over umiddelbart.

Anonymkode: e2b9d...778

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhengig av situasjonen alt fra "marginalt slappere, men fremdeles hard nok til å bare fortsette" til ca 20 min. Med litt oppmerksomhet fra partner kan penis vekkes til live igjen etter et par minutter.

Ja, "suge deg hard igjen" virker.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter første runde i går gikk det ca 15 min så var vi klar igjen. Da lå vi i skje og han tok meg bakfra mens han holdt fast rundt meg. Etter at han kom, sa jeg at jeg hadde så lyst på analsex i den stillingen en gang, for den er så intim, og det tente han noe enormt. og da mens han fremdeles var inni meg, kom han igjen etter et par minutter.
Deretter satt jeg meg oppå han og onanerte meg til orgasme, og mens jeg gjorde det, gjorde han det samme og vi kom på likt.

Han er 40. Må si jeg ble litt satt ut over hvor kort tid det gikk mellom de fire orgasmene.  
Vanligvis er han klar for runde to etter ca 10 min, men har aldri opplevd fire på rappen.

Anonymkode: b3672...6fd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan noen ganger være klar på 10/15 minutter, men som oftest er kåtheten borte noen timer selv om den ofte er hard rett etter utløsning. Mann 35.

Anonymkode: 45f57...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del klarer jeg to til tre utløsninger før den blir slapp, men med litt suging eller at jeg slikker musa til dama så våkner den igjen og kan holde på to tre utløsninger til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann.

Når jeg holder på og er skikkelig kåt, tenker jeg at dette skal jeg holde på med lenge, og etter utløsning skal vi fortsette med en runde til.

MEN, straks jeg får utløsning er det som å slå av en bryter i hjernen og all seksuell interresse fordufter på to sekunder. Kåtheten jeg hadde noen sekunder tidligere er totalt borte, tankene vandrer til jobb og andre ting, og det tar som regel mange timer før jeg er interressert i noe mer sex. Selv om jeg sikkert kunne bli hard med stimuli, er det bare null motivasjon. Ganske irriterende, faktisk.

Anonymkode: ccde6...115

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har møtt menn som er klare på få minutter og menn som gjerne venter minst en dag. Alt er like normalt.

Har kanskje noe med alder å gjøre ??

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vanligvis er han klar for runde to etter ca 10 min, men har aldri opplevd fire på rappen

Har opplevd 3 på rappen med en yngre elsker, han var ikke ut av meg i hele tatt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister litt lysten etter å ha kommet. Fra superkåt til likegyldig på 5 sekunder.

Men så rent fysisk er det ingenting som stopper meg fra å bare fortsette umiddelbart etter å ha kommet, jeg blir ikke slapp før lenge etter vi har stoppet sexen.

Anonymkode: 8b5fa...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

.

MEN, straks jeg får utløsning er det som å slå av en bryter i hjernen og all seksuell interresse fordufter på to sekunder. Kåtheten jeg hadde noen sekunder tidligere er totalt borte, tankene vandrer til jobb og andre ting

Anonymkode: ccde6...115

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg mister litt lysten etter å ha kommet. Fra superkåt til likegyldig på 5 sekunder.

Men så rent fysisk er det ingenting som stopper meg fra å bare fortsette umiddelbart etter å ha kommet, 

Anonymkode: 8b5fa...275

Litt samme her. Rent fysiologisk kunne jeg sikkert gått på flere runder kjapt.

Men mentalt er jeg helt ferdig. Er som å skru av en knapp sekunder etter orgasme. Kan ta lang tid før neste gang jeg får lyst igjen.

Anonymkode: e2b9d...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tar et par tre timer under normale omstendigheter, det er bedre med en halv dag riktignok. Har bare skjedd et par ganger at jeg var klar igjen rett etter. M40. 

Anonymkode: 3e5fe...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min trenger et par dager.. helst fem dager for å være sikker på å oppnå orgasme ved neste anledning. Midt i førtiåra. 

Anonymkode: f39bc...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store variasjoner. Noen ganger etter morgensex kan den være uinteressert i å reise seg før til kvelden. Andre ganger trengs bare noen minutter, forekommer «sexhelger» hvor vi nesten bare er i senga og den er hard støtt i et døgn eller to. Men det vanligste er nok at det går noen timer fra han har kommet til vi starter med noe seksuelt igjen.

At man kan fortsette rett på med like hard pikk på runde to uten pause, da må jeg nok tilbake til å ha sex med mann i slutten av 20-årene. Ikke opplevd det med menn fra sånn 35 og oppover. Men det har ikke vært savnet heller egentlig.

Anonymkode: 27a91...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...