AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #1 Del Skrevet 18. november 2024 Hei. Hva tenker dere om å fri med min søsterens gamle avbrutte forlovelsesring, til min framtidige kone? Hun ønsket seg egentlig gult gull, men denne er i hvitt med flere diamanter. Finere enn hva jeg har råd til å kjøpe selv. Eller skal jeg kjøpe noe enkelt som jeg kan fri med selv. Anonymkode: 6b8bf...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #2 Del Skrevet 18. november 2024 hvis dama ikke ønsker seg en diamantring i hvtt gull men en enkel tradisjonsring liksom er det ikke noe jeg ville gjort. Anonymkode: 46e7b...0a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 18. november 2024 #3 Del Skrevet 18. november 2024 Dette med forlovelsesring har tatt helt av. Det skal være så dyrt og fint, atte. Ja, den "brukte" ringen er kanskje finere, men hvorfor ikke gå for en som du kjøper selv på et nivå som passer deg. Og ikke minst kjæresten din? Jeg har blitt vist en ring for å si min mening. Men den var altfor stor og glorete for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #4 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg ville ikke likt å arve en forlovelsesring fra en avbrutt forlovelse. Symbolikken blir litt klein og jeg ville vært bevisst på det rundt tidligere eier og alle andre som kjente ringens historie. Akkurat hvitt vs gult gull er også noe som kan bety en del for den det gjelder, jeg bruker både gult og hvitt gull men mange synes de kler best den ene eller andre varianten best og misliker kanskje en av delene. Jeg er en av de som ikke synes en forlovelsesring er så viktig eller trenger koste mye, det viktige er at om en skal ha en ring så skal den tåle daglig bruk i mange år. Da er enklere gjerne bedre rent praktisk. Anonymkode: 12315...346 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 18. november 2024 #5 Del Skrevet 18. november 2024 Har du fått ringen av søsteren din? Da ville jeg gått til en gullsmed, tatt ut diamantene og satt de inn i en ring med gult gull. Det hvite gullet kan selges. Jeg kler ikke hvitt gull eller sølv, så hadde ikke vært spesielt glad for en forlovelsesring i den fargen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #6 Del Skrevet 18. november 2024 Kjøp noe selv, eventuelt få tatt ut diamantene og satt de inn i en ring av gult gull. Jeg syns først og fremst det er tanken og betydningen som har noe å si, ikke at det er en ring til veldig mye penger! Eventuelt selg ringen og kjøp henne en hun liker, eller hør om du kan bytte den inn i en annen ett sted Min mann ga meg en kjempefin ring i gult gull, med 9 diamanter. Den koster under 10 tusen kroner hos mestergull, og kunne godt vært en forlovelsesring, jeg fikk den bare i gave da. Men vi har snakket om det og jeg ønsker meg heller noe fint som jeg liker, enn en svær dyr ring som man nesten ikke tørr å bruke i hverdagen. Forlovelsesringen er jo gjerne på hele tiden. Anonymkode: f81da...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #7 Del Skrevet 19. november 2024 Synes gult gull som hun ønsker, er noe du bør forholde deg til. Bytt ut diamantene til en gullring. Anonymkode: 5e739...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #8 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 12.25): Hei. Hva tenker dere om å fri med min søsterens gamle avbrutte forlovelsesring, til min framtidige kone? Hun ønsket seg egentlig gult gull, men denne er i hvitt med flere diamanter. Finere enn hva jeg har råd til å kjøpe selv. Eller skal jeg kjøpe noe enkelt som jeg kan fri med selv. Anonymkode: 6b8bf...301 Finere for hvem? Ikke for henne tydeligvis for hun ønsker seg noe i gult gull, ikke i hvitt Anonymkode: 35b76...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå