prompelompe Skrevet 18. november 2024 #1 Skrevet 18. november 2024 (endret) Positiv EL-test torsdag morgen. Hadde de typiske EL-krampene torsdag-lørdag. Spotting på papiret i dag mandag. Aldri opplevd før. Veldig stabil 28 dagers syklus siste månedene. Erfaringer? Endret 18. november 2024 av prompelompe
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #2 Skrevet 18. november 2024 Vet ikke hva du mener med spotting, men jeg hadde i begge mine graviditeter en ørliten rosa dråpe på papiret ca en ukes tid etter eggløsning. Barn nr 2 var ikke planlagt så jeg trodde den dråpen var starten på mens. Tipper det var festeblødning for min del begge gangene Anonymkode: 55ee9...192
prompelompe Skrevet 18. november 2024 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke hva du mener med spotting, men jeg hadde i begge mine graviditeter en ørliten rosa dråpe på papiret ca en ukes tid etter eggløsning. Barn nr 2 var ikke planlagt så jeg trodde den dråpen var starten på mens. Tipper det var festeblødning for min del begge gangene Anonymkode: 55ee9...192 Litt tidlig med festeblødning 3 dpo vel🤔 1
selma89 Skrevet 19. november 2024 #4 Skrevet 19. november 2024 Jeg har hatt det i to sykluser, liten blødning ett par dager etter. Men har kun antatt at det var grunnet selve samleiet 🙈 aaaner ikke og resulterte ikke i graviditet hos meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå