AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #1 Skrevet 18. november 2024 Hvor lenge har man vondt i munnen? Står at blemmene kan være der i over en uke, men er de vonde hele tiden? Tips til hva man kan gi av mat som ikke er vondt? Anonymkode: 19ce4...0dd
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #2 Skrevet 18. november 2024 Det gikk over etter 1-2 dager her. Men jeg (mor) mistet nesten neglene 2 måneder etter sykdommen Anonymkode: e65fa...24d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #3 Skrevet 18. november 2024 mine har hatt det nå, og de har fått vondt av å spise varm mat og "sterk" mat. De spiser brødskive med smørost og andre myke pålegg, fått en is for å lindre. eller har blemmene gått greit over i løpet av en ukes tid. Middagen har ikke vært for varm osv. Anonymkode: 4ad9a...689
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #4 Skrevet 18. november 2024 Mine varte i omtrent fem dager. Veldig vondt... Jeg spiste yoghurt, smoothie og is de dagene. Klarte ikke noe særlig annet. Anonymkode: b34dd...564
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #5 Skrevet 18. november 2024 To dager på det ene barnet og to uker på det andre Anonymkode: d7803...bbf
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #6 Skrevet 20. november 2024 Holder på her nå, og det er forferdelig. Han begynte å bli uggen med dårlig matlyst i helgen og har nektet å spise siden igår. Jeg prøvde meg først med eggerøre og grøt som vanlig. Så kjøpte jeg inn vannmelon, smoothie, sorbet og saft. Ingenting fungerer. Bare noe nærmer seg munnen hans blir han krakilsk. Har blandet Paracet i melk og tvunget i ham. Da har han lugget og klort meg til blods i forsøket. Ante ikke at dette skulle være så ille. Han har nesten ikke vært syk til nå, men jeg vet ikke mine arme råd. Vil ikke overskride anbefalt døgndose for Paracet, men han nekter altså plent mat og drikke. Anonymkode: 4a38e...5ea
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #7 Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Holder på her nå, og det er forferdelig. Han begynte å bli uggen med dårlig matlyst i helgen og har nektet å spise siden igår. Jeg prøvde meg først med eggerøre og grøt som vanlig. Så kjøpte jeg inn vannmelon, smoothie, sorbet og saft. Ingenting fungerer. Bare noe nærmer seg munnen hans blir han krakilsk. Har blandet Paracet i melk og tvunget i ham. Da har han lugget og klort meg til blods i forsøket. Ante ikke at dette skulle være så ille. Han har nesten ikke vært syk til nå, men jeg vet ikke mine arme råd. Vil ikke overskride anbefalt døgndose for Paracet, men han nekter altså plent mat og drikke. Anonymkode: 4a38e...5ea Med feber blir vi jo raskere friske hvis vi ikke tar paracet! Så håprr du kun har gitt det ved farlig høy feber. Anonymkode: b34dd...564
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #8 Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Med feber blir vi jo raskere friske hvis vi ikke tar paracet! Så håprr du kun har gitt det ved farlig høy feber. Anonymkode: b34dd...564 Nei jeg har gitt det for å få i ham mat og drikke, etter råd fra legen. Anonymkode: 4a38e...5ea
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #9 Skrevet 20. november 2024 Det kan være mye god næring i is. Vi lagde is selv med mye egg og fløte, så dermed fikk de i seg både viktige næringsstoffer, men også en god del kalorier. Den ene spiste yoghurt, men for den andre ble det for surt for blemmene i munnen. (Men hjemmelaga is gikk ned på høykant) Anonymkode: c97c2...08c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #10 Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Holder på her nå, og det er forferdelig. Han begynte å bli uggen med dårlig matlyst i helgen og har nektet å spise siden igår. Jeg prøvde meg først med eggerøre og grøt som vanlig. Så kjøpte jeg inn vannmelon, smoothie, sorbet og saft. Ingenting fungerer. Bare noe nærmer seg munnen hans blir han krakilsk. Har blandet Paracet i melk og tvunget i ham. Da har han lugget og klort meg til blods i forsøket. Ante ikke at dette skulle være så ille. Han har nesten ikke vært syk til nå, men jeg vet ikke mine arme råd. Vil ikke overskride anbefalt døgndose for Paracet, men han nekter altså plent mat og drikke. Anonymkode: 4a38e...5ea Det gikk nesten en uke her uten mat. Ga is så ofte barnet ville ha selv om det ikke var så ofte. Kan lage det selv med banan, fløte, egg, smoothie og annet med næring så er det litt sunnere Anonymkode: d7803...bbf
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #11 Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med feber blir vi jo raskere friske hvis vi ikke tar paracet! Så håprr du kun har gitt det ved farlig høy feber. Anonymkode: b34dd...564 Det er virkelig bare tull. Anonymkode: a2a30...53d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå