AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Om bilen er tom for strøm, så vil ikke den vanlige døråpneren åpnes. I forsetene kan man da åpne via den her: For baksetene, er det derimot ikke en sånn, da må man ned i sidelommen og åpne opp den her: Der er det en løkke som man kan dra i og så åpne døren(e). Noen flere tips? Anonymkode: 16a91...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Ingen? ☹️😞 Anonymkode: 16a91...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Jeg oppdaget nylig at jeg kunne åpne ladeluken ved å trykke på den! Jeg har alltid åpnet den via app'en eller innenfra bilen. Men det er vel egentlig ikke noe tips da de fleste nok visste dette fra før. Anonymkode: 337f6...26b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Snakker du om døråpning pga. denne saken?: https://myelectricsparks.com/four-dead-tesla-doors-fail-open-crash-fire/ I de fleste biler er det vel såre enkelt å åpne døren. Anonymkode: a57e9...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ingen? ☹️😞 Anonymkode: 16a91...909 Hva mener du med tips? Anonymkode: f9200...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg oppdaget nylig at jeg kunne åpne ladeluken ved å trykke på den! Jeg har alltid åpnet den via app'en eller innenfra bilen. Men det er vel egentlig ikke noe tips da de fleste nok visste dette fra før. Anonymkode: 337f6...26b Samme her. Har hatt tesla siden de første modell S kom på markedet i Norge 😂 Anonymkode: 8103b...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå