AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #1 Skrevet 18. november 2024 Skal kjøpe julegave til en som blir 3 år, har spurt hva barnet ønsker seg, men får uklare svar. Leker elles veldig variert, gald i "nye og spennende ting". Anonymkode: 35aef...15f
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #2 Skrevet 18. november 2024 Det er like meningsløst som å spørre hva folk på 37 år liker å gjøre på fritiden. Noen 3-åringer liker lego, andre hater det. Noen liker å tegne, andre hater det. Noen elsker utkledning, andre hater det. Min 3-åring er helt vill etter lego. Ikke duplo, det er for babyer. Han bygger sett merket 8+ alene uten hjelp. Mens venninnen min har en jevngammel gutt som har null interesse for lego, men som elsker å kle seg ut og leke fantasi-lek - noe mitt barn er totalt uinteressert i. Om du ikke får et klart svar, må du bare gamble og kjøpe noe, og passe på å få med byttekort. Men jeg antar du spør foreldrene i tillegg til barnet? Anonymkode: 10a9c...a50
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #3 Skrevet 18. november 2024 Sånne magnetiske tiles tror jeg nesten alle 3-åringer av begge kjønn vil like, og kan bruke en stund. Finnes flere merker men feks Magna-Tiles. De aller fleste 3-åringer liker også å bli lest for så bøker synes jeg alltid er en fin gave Hvis de er en familie som lar barna se på TV så vil jeg tro ting med Paw Patrol på er en vinner, det pleier være populært fra ca. 3 år. Anonymkode: 5ec0c...515 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå