Gå til innhold

Hva liker 3 åringer å leke med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe julegave til en som blir 3 år, har spurt hva barnet ønsker seg, men får uklare svar. Leker elles veldig variert, gald i "nye og spennende ting".

Anonymkode: 35aef...15f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er like meningsløst som å spørre hva folk på 37 år liker å gjøre på fritiden. 

Noen 3-åringer liker lego, andre hater det. Noen liker å tegne, andre hater det. Noen elsker utkledning, andre hater det. 

Min 3-åring er helt vill etter lego. Ikke duplo, det er for babyer. Han bygger sett merket 8+ alene uten hjelp. Mens venninnen min har en jevngammel gutt som har null interesse for lego, men som elsker å kle seg ut og leke fantasi-lek - noe mitt barn er totalt uinteressert i. 

Om du ikke får et klart svar, må du bare gamble og kjøpe noe, og passe på å få med byttekort. 

Men jeg antar du spør foreldrene i tillegg til barnet? 

Anonymkode: 10a9c...a50

Skrevet

Sånne magnetiske tiles tror jeg nesten alle 3-åringer av begge kjønn vil like, og kan bruke en stund. Finnes flere merker men feks Magna-Tiles.

De aller fleste 3-åringer liker også å bli lest for så bøker synes jeg alltid er en fin gave :)

Hvis de er en familie som lar barna se på TV så vil jeg tro ting med Paw Patrol på er en vinner, det pleier være populært fra ca. 3 år.

Anonymkode: 5ec0c...515

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...