Gå til innhold

Noen som vet om regntøyet til Reima er større enn Reflex sitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en gitt størrelse i reima sitt regntøy er større en reflex sitt fra barnas hus i samme størrelse?

Evt til dere som kun har prøvd reflex sitt, hvordan vil dere si det er i størrelsen i forhold til annet yttertøy i andre merker?

Anonymkode: 783d5...322

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg prøvd regntøyet fra reflex, men har hatt ett par dresser og noe klær fra reflex og synes kanskje det er litt lite i størrelse sammenlignet med andre merker. Reima opplever jeg som større. Er ikke lenge siden treåringen min brukte en regnbukse i str 80 (som nødløsning). Han er 93cm høy, så den begynte å bli knapp, men gikk fint å bruke den. 

Anonymkode: 573b6...3c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nå har ikke jeg prøvd regntøyet fra reflex, men har hatt ett par dresser og noe klær fra reflex og synes kanskje det er litt lite i størrelse sammenlignet med andre merker. Reima opplever jeg som større. Er ikke lenge siden treåringen min brukte en regnbukse i str 80 (som nødløsning). Han er 93cm høy, så den begynte å bli knapp, men gikk fint å bruke den. 

Oi, såppas ja.

Jeg har reima regntøy i str 92 og skal kjøpe "neste" størrelse fra Reflex, burde kanskje hoppe over str 89 og kjøpe str 104 da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Oi, såppas ja.

Jeg har reima regntøy i str 92 og skal kjøpe "neste" størrelse fra Reflex, burde kanskje hoppe over str 89 og kjøpe str 104 da?

Mente hoppe over 98*😅😅😅

Skrevet

Hmm… Jeg har som sagt ikke brukt regntøyet. Men kjøpte vinterdress fra Reflex i str 98 og den passer fint nå, men synes ikke han har så veldig mye å gå på i grunn selv om han «bare» er 93 cm. Hvor høyt er barnet nå? Ville kanskje tatt utgangspunkt i det, men uff vanskelig med størrelser 😅

• Nyttig 1
Skrevet

Min unge har alltid kunne brukt en størrelse større i Reflex enn andre utetøy. Hun bruker 86 i klær, har vinterdress i 86 fra Reima som er for stor, men regnsettet i 92 fra Reflex er helt passe. Hjelper jo veldig at selene på buksa er justerbare. Synes ikke at jakken er spesielt lang i ermene heller, kanskje heller litt på den kortere siden. 

Anonymkode: c4147...1e3

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg opplever Reima sine størrelser som større, på lik linje med Didriksons. Reflex opplever jeg som akkurat i størrelse. 

Anonymkode: cbabf...b76

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hmm… Jeg har som sagt ikke brukt regntøyet. Men kjøpte vinterdress fra Reflex i str 98 og den passer fint nå, men synes ikke han har så veldig mye å gå på i grunn selv om han «bare» er 93 cm. Hvor høyt er barnet nå? Ville kanskje tatt utgangspunkt i det, men uff vanskelig med størrelser 😅

Barnet er 98 cm når det skal brukes det nye regntøyet. Høres da ut som jeg kan kjøpe 104, kanskje. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg opplever Reima sine størrelser som større, på lik linje med Didriksons. Reflex opplever jeg som akkurat i størrelse. 

Anonymkode: cbabf...b76

Mulig det er fordi reima har 6 cm i voksetillegg, lurer på hvor mye reflex skal ha i voksetillegg?

Skrevet

Jeg opplever reima som normal til en tanke stort. Og reflex som lite. Går alltid opp en str på reflex klær.

hvis barnet ditt er 98cm nå, så hadde jeg kjøpt 104. Men barnashus er greie med retur hvis det blir alt for stort.

Anonymkode: f2706...617

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg opplever reima som normal til en tanke stort. Og reflex som lite. Går alltid opp en str på reflex klær.

hvis barnet ditt er 98cm nå, så hadde jeg kjøpt 104. Men barnashus er greie med retur hvis det blir alt for stort.

Anonymkode: f2706...617

Vet du om de er små i størrelsen på mellomlagsullet også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...