AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #1 Skrevet 18. november 2024 Var på synstest hos Specsavers og fikk anbefalt databrille (til alt som jobbing på skjerm, strikking, lesing osv) med prismeglass. Har ikke vært inne og bestilt briller enda, og skal straks gjøre dette. Det jeg lurer på er om det koster ekstra og eventuelt hvor mye jeg bør forberede meg mentalt på at det vil koste i tillegg?😅☺️ Anonymkode: fad6f...80e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #2 Skrevet 18. november 2024 Specsavers har mye bra tilbud, men de er også eksperter på å anbefale ting du egentlig ikke trenger for å tjene inn disse tilbudene. Jeg lærte dette den kostbare måten da jeg bet på anbefalingen dems uten å tenke. Anonymkode: 732da...d6e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #3 Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Var på synstest hos Specsavers og fikk anbefalt databrille (til alt som jobbing på skjerm, strikking, lesing osv) med prismeglass. Har ikke vært inne og bestilt briller enda, og skal straks gjøre dette. Det jeg lurer på er om det koster ekstra og eventuelt hvor mye jeg bør forberede meg mentalt på at det vil koste i tillegg?😅☺️ Anonymkode: fad6f...80e Ville ikke kjøpt prismeglass hos Specsavers, spesielt ikke om du skal ha styrke på glassene i tillegg. Prisene kan være bra, og de er ofte flinke der til å finne riktig glassmykker, men brilleglassene med prismer er ubrukelige etter min erfaring. Flere par briller og glass har vært penger ut av vinduet. Kjenner en annen med samme erfaring. Reklamasjoner er de og dårlige på. Anonymkode: de1c2...5d2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #4 Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ville ikke kjøpt prismeglass hos Specsavers, spesielt ikke om du skal ha styrke på glassene i tillegg. Prisene kan være bra, og de er ofte flinke der til å finne riktig glassmykker, men brilleglassene med prismer er ubrukelige etter min erfaring. Flere par briller og glass har vært penger ut av vinduet. Kjenner en annen med samme erfaring. Reklamasjoner er de og dårlige på. Anonymkode: de1c2...5d2 Oi, så kjipt å høre. Vil du spesifisere hva som er dumt med prismeglass? Jeg fikk en følelse av at de gjorde det litt bedre å ha brillene på i det korte øyeblikket jeg prøvde 😅 Anonymkode: fad6f...80e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #5 Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Specsavers har mye bra tilbud, men de er også eksperter på å anbefale ting du egentlig ikke trenger for å tjene inn disse tilbudene. Jeg lærte dette den kostbare måten da jeg bet på anbefalingen dems uten å tenke. Anonymkode: 732da...d6e Ja, altså det jeg syntes er litt synd er at man må kjøpe to briller, fordi de har det konstante tilbudet på 2 for 1. jeg bruker ikke briller utenom til skjerm/lesing/strikking, så jeg trenger i praksis ikke to sett briller..🥹 Anonymkode: fad6f...80e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #6 Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Oi, så kjipt å høre. Vil du spesifisere hva som er dumt med prismeglass? Jeg fikk en følelse av at de gjorde det litt bedre å ha brillene på i det korte øyeblikket jeg prøvde 😅 Anonymkode: fad6f...80e Prismeglass kjøpt hos Specsavers er ubrukelige, med samme brilleseddel og altså samme styrke med brille rkjøpt hos konkurrenten Brilleland, så er brillene noe helt annet å bruke og brillene er mulig å bruke. (Skulle ikke være noen forskjell med det er det). Prismer tvinger på en måte øyet til å se i en spesiell retning, enten innover eller utover, alt ettersom hvordan øynene dine jobber, enkelt forklart. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, altså det jeg syntes er litt synd er at man må kjøpe to briller, fordi de har det konstante tilbudet på 2 for 1. jeg bruker ikke briller utenom til skjerm/lesing/strikking, så jeg trenger i praksis ikke to sett briller..🥹 Anonymkode: fad6f...80e Mange, blant annet Brilleland gir deg kampanjepris på brille nummer en, dersom det er noen gående kampanjer, og så får du 50% på brille nummer to, dersom du bestiller brille nummer to samtidig, eller seinest når du henter brille nummer en. Prismeglass gjelder neppe for pakkeprisen på brillene til Specsavers. Da må du betale innfatningen for seg og glassene utenom. Dermed ble den typen glass knall dyre med min styrke. Brillene ligger i skapet, og jeg kjøper ikke flere briller derfra. Anonymkode: de1c2...5d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå