AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #1 Skrevet 18. november 2024 Akkurat nå ligger jeg å vrir meg uten å få sove. Jeg dupper av men, våkner i smerter. Har pcos så jeg fikk beskjed om å ta ut p-stav pga at jeg skal ta prøver som må være hormonfrie. Har totalt vært uten hormon prevensjon i 8 mnd nå, og har ikke blødd på 3 mnd. For 2 dager siden fikk jeg en massiv blødning med masse klumper som gjør helt hinsides vond. Det er skikkelig smerter nederst i magen men korsryggen for mest gjennomgå. Det kjennes ut som noen har knekt ryggen min og det værker langt nedover rompa og lårene å gir voksesmerter i hoftene. Det er så vondt at jeg blir kvalm og nesten kaster opp. Jeg kjenner at jeg ikke kommer meg på jobb i morgen. Tviler på at jeg får sove mer i natt. Tips til noe som hjelper??? Paracet, ibux og varmeflaske hjelper ingenting iallefall. AU AU AU 😭 Anonymkode: 5972c...4c2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #2 Skrevet 18. november 2024 Du har vel endometriose i tillegg slik det høres ut? Be om årlig utredet for også endometriose. Anonymkode: d5c24...0e2 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #3 Skrevet 18. november 2024 Dette høres ut som endometriose, men jeg vet ikke så mye om PCOS til å si at det ikke er derfor. Du må bestille deg en legetime og be om å bli utredet, det er ikke slik det skal være å ha mensen. Anonymkode: 5a263...9ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå