Gå til innhold

Sykt sterke smerter under mensen, er vi fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå ligger jeg å vrir meg uten å få sove. Jeg dupper av men, våkner i smerter. Har pcos så jeg fikk beskjed om å ta ut p-stav pga at jeg skal ta prøver som må være hormonfrie. Har totalt vært uten hormon prevensjon i 8 mnd nå, og har ikke blødd på 3 mnd. For 2 dager siden fikk jeg en massiv blødning med masse klumper som gjør helt hinsides vond. Det er skikkelig smerter nederst i magen men korsryggen for mest gjennomgå. Det kjennes ut som noen har knekt ryggen min og det værker  langt nedover rompa og lårene å gir voksesmerter i hoftene. Det er så vondt at jeg blir kvalm og nesten kaster opp. Jeg kjenner at jeg ikke kommer meg på jobb i morgen. Tviler på at jeg får sove mer i natt. Tips til noe som hjelper??? Paracet, ibux og varmeflaske hjelper ingenting iallefall. AU AU AU 😭

Anonymkode: 5972c...4c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel endometriose i tillegg slik det høres ut? Be om årlig utredet for også endometriose. 

Anonymkode: d5c24...0e2

• Liker 2
Skrevet

Dette høres ut som endometriose, men jeg vet ikke så mye om PCOS til å si at det ikke er derfor. Du må bestille deg en legetime og be om å bli utredet, det er ikke slik det skal være å ha mensen. 

Anonymkode: 5a263...9ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...