Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen se om man har vært inne på tinder om man ikke har flyttet på seg siden sist, så ikke avstanden/ plassering endres? Er det en plass som på match, der det vises når/ hvor lenge siden man sist var inne på appen? Eller kan man gå inn på tinder uten at det synes når man sist var på? 

Anonymkode: 995e5...918

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan velge å ikke vise aktivitetsstatus og også skjule synligheten din. Hvorfor lurer du? 

Anonymkode: a05d3...aa3

Skrevet

Jeg fant ut at eksen min som jeg var i et avstandsforhold med, var aktiv på tinder. Tror siden het cheaterbuster eller swipebuster, kostet en 100 lapp per søk, men fikk da opp hele profilen hans å også sist når han var aktiv. Vell verdt å bruke en hundrings på! Jeg søkte han opp flere ganger, tok screen shot av profil og aktiv status, konfronterte han til slutt å la i tillegg frem bilde bevisene.

Anonymkode: 60267...39d

Skrevet

Er det en liten detektiv her? 

Anonymkode: a3617...ca0

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det en liten detektiv her? 

Anonymkode: a3617...ca0

Neida det er det ikke. 😉Men jeg ville gjerne fått avvist en på tinder uten at andre kan se at jeg har vært inne i appen. Jeg har ikke betalt bruker, så får ikke satt den i usynlig modus. Og kommer varsel innimellom om at han har skrevet. Så ville gjerne fått gitt beskjed om at jeg ikke er interessert, men vil ikke at det skal synes at jeg har vært på tinder, da jeg skal på date med en annen. 😳 Kan jo skru av varsler, men syntes det var ryddigere å gi beskjed.. (liker IKKE ghosting)

Skrevet

Du kan jo bare skjule aktiv statusen din? Skjønner ikke problemet.

Anonymkode: 31553...559

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kan jo bare skjule aktiv statusen din? Skjønner ikke problemet.

Kan man det når man bare har gratis versjon? Hvor gjøre man i så fall det? 

Skrevet

Ja, du gjør det på innstillinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...