AnonymBruker Skrevet 17. november #1 Del Skrevet 17. november Hvordan er det mulig? Mitt visa-kort går ut nå i november, så har fått nytt. Utrolig nok ligger er dette allerede registrert inne på tv2 play uten at jeg har gjort noe. Og attpåtil ble det lagt til i april i år, et halvt år før jeg fikk det nye kortet tilsendt. Har hatt aktivt abonnement der i over et år, men har alltid tenkt at jeg må legge inn nytt betalingskort selv. Hvordan kan slikt skje automatisk? Anonymkode: 60307...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #2 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan er det mulig? Mitt visa-kort går ut nå i november, så har fått nytt. Utrolig nok ligger er dette allerede registrert inne på tv2 play uten at jeg har gjort noe. Og attpåtil ble det lagt til i april i år, et halvt år før jeg fikk det nye kortet tilsendt. Har hatt aktivt abonnement der i over et år, men har alltid tenkt at jeg må legge inn nytt betalingskort selv. Hvordan kan slikt skje automatisk? Anonymkode: 60307...e1c Nå roter du fælt. Anonymkode: 2eec8...6f6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TarAldar1on Skrevet 17. november #3 Del Skrevet 17. november Det er simpelthen helt umulig 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 17. november #4 Del Skrevet 17. november Det skal ikke være mulig, men hvis så så må du anmelde det til https://www.datatilsynet.no/ og politiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #5 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nå roter du fælt. Anonymkode: 2eec8...6f6 TarAldar1on skrev (6 minutter siden): Det er simpelthen helt umulig Dette vet jeg jo bedre enn dere. Jeg ser hva som står på tv2play-konotoen min. Det er lagt til i april 2024, det har de 4 siste sifrene akkurat som på det nye kortet mitt. Anonymkode: 60307...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #6 Del Skrevet 17. november Gogglebox skrev (3 minutter siden): Det skal ikke være mulig, men hvis så så må du anmelde det til https://www.datatilsynet.no/ og politiet. Det er tydeligvis mulig. Skulle legge inn nytt kort i dag, men så lå det allerede inne. Riktige siste 4 sifre, utløpsdato stemmer, ble registrert i april 2024. Det står "Status- koblet til abonnement". Jeg kan ikke fjerne det, og informasjonen om det gamle kortet ligger heller ikke inne. Hva kan ha skjedd her? Anonymkode: 60307...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 17. november #7 Del Skrevet 17. november Er restene av sifrene like? Skal jo litt til, men kan jo være at du har akutt gullfuglen og fått nytt bankkort med samme siste fire sifre. Ellers skal ikke dette være mulig. Ditt nye kort var nok ikke laget i april i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #8 Del Skrevet 17. november Dette er nok automatisk oppdatering av kortinfo. Enkelte har dette aktivert, jeg mener blant annet Vipps har det samme. Det er mulig å reservere seg mot dette hos banken, men for de fleste av oss er dette bare en fordel. Anonymkode: 24e5d...c70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #9 Del Skrevet 17. november Daisy-love skrev (6 minutter siden): Er restene av sifrene like? Skal jo litt til, men kan jo være at du har akutt gullfuglen og fått nytt bankkort med samme siste fire sifre. Ellers skal ikke dette være mulig. Ditt nye kort var nok ikke laget i april i år. Ikke samme fire siste sifre på de to kortene, nei. Dette er sifrene til det nye, det ser jeg helt klart. Tydelig registrert i april i år. Sjekket kvitteringene nå, og det er trukket fra det gamle kortet helt til nå i november. Det nyeste trekket er imidlertid fra det nye kortet, som jeg uansett ikke har lagt inn selv. Så det er jo veldig spesielt! Anonymkode: 60307...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #10 Del Skrevet 17. november Dette hadde vært på alle landets store avisers førsteside, om det hadde vært sant. Anonymkode: 8dcd8...847 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #11 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette hadde vært på alle landets store avisers førsteside, om det hadde vært sant. Anonymkode: 8dcd8...847 ja, fordi journalistene vet slikt automatisk. De er synske og tankelesere må vi jo vite!!! Anonymkode: 8b741...b4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #12 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ja, fordi journalistene vet slikt automatisk. De er synske og tankelesere må vi jo vite!!! Anonymkode: 8b741...b4d ??? Anonymkode: 8dcd8...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 18. november #13 Del Skrevet 18. november ABU (Automatic Billing Update) er en kjekk tjeneste. Banken din sender oppdatert betalingsinformasjon til tjenester koblet til bankkortet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #14 Del Skrevet 18. november Banken din og TV2 Play deler informasjonen om deg og dine kort til hverandre. Hvis banken din lager kortet (men ikke sender ut til deg) i april, så vil dataen overføres til TV2 Play når det lages. Det er jo bare en fordel å slippe å legge inn nytt kort, mye mindre knot. Hvis du ønsker å reservere deg mot denne informasjonsdelingen så ta kontakt med banken. Anonymkode: 691ab...df0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #15 Del Skrevet 18. november Jeg tenker at det må være en automatisk oppdatering mellom banken og Tv2, men jeg ville ha spurt i banken for sikkerhetsskyld. Kan det stemme at du la inn ditt gamle kort i april i fjor? Da er det isåfall det du ser, og at den ikke viser dato for automatisk oppdatering til nytt kort. Anonymkode: 957d3...df7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 18. november #16 Del Skrevet 18. november Det samme skjedde med meg. En stund før jeg fikk det nye kortet mitt i sommer, så lå det allerede inne hos TV2 play. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #17 Del Skrevet 18. november Jeg ble også ganske overrasket da jeg opplevde det samme nylig da jeg selv fikk fornyet kort. Må le av skråsikkerheten til mange i denne tråden her. Aldri skjønt behovet til folk å uttale seg om ting de åpenbart ikke har greie på. Anonymkode: e2f07...16c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #18 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg ble også ganske overrasket da jeg opplevde det samme nylig da jeg selv fikk fornyet kort. Må le av skråsikkerheten til mange i denne tråden her. Aldri skjønt behovet til folk å uttale seg om ting de åpenbart ikke har greie på. Anonymkode: e2f07...16c Hva er denne skråsikkerheten du ler av? Anonymkode: 8dcd8...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå