Gå til innhold

Når venninnen alltid er den som først vil gå/ bryte opp når vi møtes

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv om hun ikke har barn eller samboer, så kan hun jo fortsatt ha en krevende jobb eller andre aktiviteter/hobbyer hun ønsker å bruke tid på, enn å sitte på en restaurant i 5 timer. Jeg er litt som din venninne, uten barn og mann, men har en jobb som krever litt mye av meg og derfor kjenner jeg meg ofte overarbeidet til å kunne orke å henge så mye med venner osv. Jeg er også veldig glad i eget selskap, og setter pris på muligheten jeg har til å være hjemme alene, uten jobb, se på series, trene og diverse. 

Anonymkode: 81492...787

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo hende det ikke handler om deg? Jeg selv har bare overskudd til et visst antall timer rent sosialt. Jeg er introvert og generelt angstfull. Når jeg drar hjem så har det aldri med de rundt meg å gjøre, kun meg selv og mine utfordringer. 

Anonymkode: 26e09...efe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som mener at en time er passende for et treff, bor dere i nærheten av de dere møter på?

Jeg synes ofte det kan være utfordrende å være tett på mennesker, over lang tid, men de fleste jeg kjenner bor så langt unna at det ville vært altfor mye styr å reise for å bare treffes en time.

Det sagt, så treffer jeg mennesker ikke så ofte, og finner gjerne på ting sammen, som tur eller opplevelser, fremfor å sitte overfor hverandre og snakke i bråkete omgivelser. 

Anonymkode: aabb1...de1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 22.17):

Det handler neppe om deg. Jeg er introvert og må ofte lide meg igjennom timesvis når jeg egentlig har lyst å dra hjem.. 

Anonymkode: 0d09e...434

Samme. Så dritkjedelig å være lenge med folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...