AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #1 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg lurer på hvordan andre har det i sine forhold: er det greit for dere at mannen danser med en kvinnelig kollega på julebord? Jeg var på julebord med jobben i helga, og vi var en gjeng som danset. Etter hvert begynte jeg å danse med en mannlig kollega, litt sånn swing. Og så kom en rolig sang, og vi fortsatte å danse, sånn som man gjør når man danser rolig, dvs tett. Ville dette vært innafor i deres forhold? Mannen min er ganske sjalu av seg, så jeg orker ikke å spørre hva han syns, da han egentlig ikke syns det er helt greit at jeg har mannlige kollegaer i utgangspunktet. Så hva han syns er ok blir liksom ikke en helt riktig pekepinn på hva de fleste syns er ok i et forhold. Anonymkode: 64746...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #2 Del Skrevet 17. november 2024 Swing ville ikke reagert på, men å danse rolig mens man holder tett rundt hverandre hadde jeg synes det var veldig rart, høres ut som sånn ungdomsskole roligdans, og kan vel knapt kalles dans? Anonymkode: d8f75...7d4 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 17. november 2024 #3 Del Skrevet 17. november 2024 Hadde ikke brydd meg, men jeg er null sjalu da 🤷🏼♀️ 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4 Del Skrevet 17. november 2024 Slike ting ville absolutt vært helt innafor her. Begge veier. Anonymkode: f9973...d68 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. november 2024 #5 Del Skrevet 17. november 2024 Swing er jo kjempegøy 🤩. Min forrige sjef var god på det. Så det var alltid stas å danse sving med han når det var julebord. Det var jo bare for gøy. Er enig i at tett roligdans hadde jeg ikke likt. Det er veldig intimt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 17. november 2024 #6 Del Skrevet 17. november 2024 Swing hadde vært helt greit, men hvis du med å danse tett mener med begge armene rundt, hadde jeg ikke satt pris på at mannen min gjorde det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 17. november 2024 #7 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg er ikke så veldig glad i å danse, men jeg unner min kone å danse med hvem hun vil og til hvilken dans hun vil. Om hun vil kjenne på litt flørting og oppmerksomhet fra han hun danser med er også greit for meg. Hun blir alltid med meg hjem så det er helt i orden. Vi har vært sammen lenge og tidlig i forholdet kunne jeg kjenne på litt sjalusi, men det vokste jeg fort av meg. Hun trygger meg i alle situasjoner og viser at det er meg hun vil ha. Jeg er sikker på at hun ville syntes det var ok om jeg ville danse med en annen dame så lenge jeg også danser med henne. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #8 Del Skrevet 17. november 2024 Kjæresten må danse med hvem hun vil og så mye hun vil, jeg er glad for å slippe. Ikke at motsatt kjønn er noe hun bruker å interessere seg for. Anonymkode: e6afa...16a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #9 Del Skrevet 17. november 2024 Å danse er helt greit, men det kommer an på omstendighetene. Om han alltid sier nei til deg, men vil danse med andre. Osv. Men å danse tett, kropp til kropp, det ser ikke jeg noen god grunn til å gjøre med andre enn partner. Jeg opplever også at 90% av menn først spør min samboer om det er greit at de byr meg opp til dans. Jeg liker det. Anonymkode: 41aab...da2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #10 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvordan andre har det i sine forhold: er det greit for dere at mannen danser med en kvinnelig kollega på julebord? Jeg var på julebord med jobben i helga, og vi var en gjeng som danset. Etter hvert begynte jeg å danse med en mannlig kollega, litt sånn swing. Og så kom en rolig sang, og vi fortsatte å danse, sånn som man gjør når man danser rolig, dvs tett. Ville dette vært innafor i deres forhold? Mannen min er ganske sjalu av seg, så jeg orker ikke å spørre hva han syns, da han egentlig ikke syns det er helt greit at jeg har mannlige kollegaer i utgangspunktet. Så hva han syns er ok blir liksom ikke en helt riktig pekepinn på hva de fleste syns er ok i et forhold. Anonymkode: 64746...7d3 Dette må avklares mellom partene. Kjæresten min og jeg har snakket om hva vi synes er greit og ikke, og vi er enige om alt, heldigvis. For oss hadde det vært fullstendig uaktuelt å gjøre selv, og at den andre gjorde. Min kjæreste liker ikke å danse så mye som meg, så han har en kamerat han pleier å kaste meg etter når han ikke vil danse selv. Dette var veldig merkelig for meg til å begynne med, men vi er enige om at denne ene kameraten er innafor. Ellers ville jeg aldri gjort det. Anonymkode: 970f7...841 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2007 Skrevet 17. november 2024 #11 Del Skrevet 17. november 2024 Å danse swing hadde vært helt ok, men rolig, tett og intim dans hadde ikke jeg likt ihvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #12 Del Skrevet 17. november 2024 Tett dans er på ingen måte greit. Anonymkode: 6cec9...28b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 17. november 2024 #13 Del Skrevet 17. november 2024 Rart om man aldri skulle danset med det motsatte kjønn. Enda rarere at man sidestiller det med utroskap. For en rar verden vi lever i... 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #14 Del Skrevet 18. november 2024 Swing ja. Intimt, nei. Vil kun være intim med kjæresten og han vil kun være intim med meg. Anonymkode: b53bc...d48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #15 Del Skrevet 18. november 2024 Ja, å danse er ok, men nær partner er med,bør man danse mest med partner. Om det er skikkelig dansing, er tempoet likegyldig, men om det er rugge sammen-dans uten skikkelige dansesteg, er det bare rart å danse det med andre en partneren. Men bachata og delvis også kizomba må være innenfor. Anonymkode: d2758...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 18. november 2024 #16 Del Skrevet 18. november 2024 Helt fint! ...og hvis sjalusien til mannen din er så ille at du kvier deg for å ta opp ting, så synes jeg dere skal få dere noe hjelp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #17 Del Skrevet 18. november 2024 Danse swing med hvem som helst er fint det. Danse rolig er fint om det er snakk om en onkel eller far av deg og meg. Danse rolig og tett er ikke greit hvis det er snakk om en jevngammel kollega. Er det noe KG har lært meg så er det at kolleger har en voldsom tendens til å flørte, forelske seg, ha sex, være utro osv seg imellom. Tenker at dette bør du/dere være bevisst, og intim rolig dans bør dere unngå for å skape slike kollegiale sextanker og følelser. Anonymkode: a897b...192 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #18 Del Skrevet 18. november 2024 Gubben her er god på swing osv. Vært med i NM et par ganger. Jeg tja hva ska en si. Ikke god i det hele tatt. Så her danser gubben med flere løpet av kvelden og meg når det er rolige sanger. Anonymkode: 71d54...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #19 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg lurer på hvordan andre har det i sine forhold: er det greit for dere at mannen danser med en kvinnelig kollega på julebord? Jeg var på julebord med jobben i helga, og vi var en gjeng som danset. Etter hvert begynte jeg å danse med en mannlig kollega, litt sånn swing. Og så kom en rolig sang, og vi fortsatte å danse, sånn som man gjør når man danser rolig, dvs tett. Ville dette vært innafor i deres forhold? Mannen min er ganske sjalu av seg, så jeg orker ikke å spørre hva han syns, da han egentlig ikke syns det er helt greit at jeg har mannlige kollegaer i utgangspunktet. Så hva han syns er ok blir liksom ikke en helt riktig pekepinn på hva de fleste syns er ok i et forhold. Anonymkode: 64746...7d3 Jeg danset aktivt da jeg var yngre.. Så jeg synes selvsagt det er greit for oss begge… Men det er forskjell på å danse rolig, og ‘’pardanse’’ , som i å danse rolig, holde godt rundt hverandre, og latt rytmen i kroppene synkronisere sammen, og følge hverandres kropp til musikken på en mer intim måte enn å bare ‘’danse rolig’’….. Men TS… Hva vi mener er ganske urellevant!! Så….Det er vel ett større problem her? At mannen din virker ganske sjalu? Anonymkode: fb14a...ef2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #20 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Og så kom en rolig sang, og vi fortsatte å danse, sånn som man gjør når man danser rolig, dvs tett. Tja, selv hadde jeg ikke satt så stor pris på om min mann danser tett med en dame. Fordi det er kun jeg og ingen andre som skal danse tett (og da tenker jeg tett, ikke swing) med min mann. Jeg danser med andre menn, men aldri tett. Anonymkode: 8b18b...a6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå