AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #1 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg innser at bestemoren til barna har sluttet å gi barna klemmer. Hun har også sluttet å skrive "glad i deg" og lignende fraser på bursdagskort. Jeg forstår det med årene kanskje er naturlig med en avstand når det gjelder å være fysisk, man er jo ulike med f eks babyer og store tenåringer. Interessant å høre. For min del mener jeg man ikke trenger sluttet å hverken gi klemmer eller si man er glad i noen. Anonymkode: b0f0c...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #2 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg innser at bestemoren til barna har sluttet å gi barna klemmer. Hun har også sluttet å skrive "glad i deg" og lignende fraser på bursdagskort. Jeg forstår det med årene kanskje er naturlig med en avstand når det gjelder å være fysisk, man er jo ulike med f eks babyer og store tenåringer. Interessant å høre. For min del mener jeg man ikke trenger sluttet å hverken gi klemmer eller si man er glad i noen. Anonymkode: b0f0c...659 Den dagen bestemor var død, sluttet hun å klemme alle. Anonymkode: 6692d...8f3 5 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #3 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den dagen bestemor var død, sluttet hun å klemme alle. Anonymkode: 6692d...8f3 Flott svar, så heldige dere har vært❤️ Anonymkode: b0f0c...659 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 17. november 2024 #4 Del Skrevet 17. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den dagen bestemor var død, sluttet hun å klemme alle. Anonymkode: 6692d...8f3 Sånn var min også💞 Endret 17. november 2024 av Fighter83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #5 Del Skrevet 17. november 2024 hos oss klemmer besteforeldre (på begge sider) og oldeforeldre som fortsatt er hos oss - det er dog ungene som styrer klemmingen, de varierer i alder fra tre (en til på vei) til førti år.. Anonymkode: 4766f...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormur Skrevet 17. november 2024 #6 Del Skrevet 17. november 2024 Aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. november 2024 #7 Del Skrevet 17. november 2024 Er det noe barna reagerer på? Avviser hun klemmene deres? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #8 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg kan ikke be henne klemme dem, tydelig at hun ikke ønsker. Synes dette var vanskelig. Mine er bare 7 og 11. Anonymkode: b0f0c...659 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #9 Del Skrevet 17. november 2024 Det har jeg aldri hørt om med mindre barna selv ikke ønsker å få klem. Men jeg opplevde at min svigerfamilie ikke klemte i det hele tatt. Ingen. 😬 Jeg kommer fra en annen kultur og klemte alle. Etter en stund takket de meg for det. 😊 Hvordan er det med klemming i hele familien? Anonymkode: 86a09...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #10 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har jeg aldri hørt om med mindre barna selv ikke ønsker å få klem. Men jeg opplevde at min svigerfamilie ikke klemte i det hele tatt. Ingen. 😬 Jeg kommer fra en annen kultur og klemte alle. Etter en stund takket de meg for det. 😊 Hvordan er det med klemming i hele familien? Anonymkode: 86a09...346 Dette er noe som har brått stoppet. Hun er ingen klemmer, men trodde barn var et unntak. Anonymkode: b0f0c...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #11 Del Skrevet 17. november 2024 Min bestemor stoppet med dette da hun døde, da var jeg 25 år. Fikk alltid fine meldinger og de beste klemmene av hun, en av de tingene jeg husker hun for Anonymkode: 48d4e...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 17. november 2024 #12 Del Skrevet 17. november 2024 Min mamma ( bestemor) klemmer barna forsatt..6 og 12 år. Og der vil hun fortsette med til hun dør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #13 Del Skrevet 17. november 2024 Mine besteforeldre klemte hver gang vi møttes, helt til de døde. Min mor klemmer barna mine, de er 11 og 14. Anonymkode: 1c0c0...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #14 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg er langt ifra en klemmer. Jeg misliker det. Men mine barn klemmer jeg og jeg kommer til å klemme mine barnebarn når jeg får det. Mine barn er voksen no. Min mormor var ikke klemmer. Hun klemte heller ikke sine barn. Min mor har aldri fått en klem fra sin mor. Så det var viktig for hun å vise kjærlighet. Så her får vi klemmer både jeg og barna mine. Ser ikke for meg at hun kommer til å slutte med det. Anonymkode: eae2a...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #15 Del Skrevet 17. november 2024 Her så klemmer bestemor alle sine barnebarn, og eldste er 29 år. Hun sender og regelmessig koselige meldinger til de, hvor hun skriver at hun er glad i de. Anonymkode: 7215c...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #16 Del Skrevet 17. november 2024 Så heldige dere er. Vet ikke helt hvordan ta dette "problemet". Anonymkode: b0f0c...659 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #17 Del Skrevet 17. november 2024 Den dagen hun ikke var blant oss lenger. Anonymkode: 5ccea...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #18 Del Skrevet 17. november 2024 Kan det være noe kognitivt hos henne? Anonymkode: 8ae35...7f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 18. november 2024 #19 Del Skrevet 18. november 2024 Eh i min familie har besteforeldre sluttet å gi klemmer når de døde. Jeg er 40 nå, har fortsatt en besteforeldre igjen i livet på snart 90. Hun gir meg fortsatt klem. De som dessverre er døde, klemte meg fram til de ikke kunne lenger.. Glad i deg hørte jeg også flere ganger, selv etter jeg ble voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #20 Del Skrevet 18. november 2024 Begynner hun å bli dement? Alle eldre her i familien elsker å klemme. Og barna elsker å klemme. Anonymkode: 16560...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå