Gå til innhold

Andpusten etter lite anstrengelse og plutselig dårligere form 

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det var faktisk blodpropp i lungene... Er innlagt på sykehus nå. Ville bare oppdatere og si det i tilfelle noen skulle oppleve noe lignende og google og finne tråden :)

Anonymkode: 0c944...7bd

Shit! Hvordan går det med deg nå? ❤️

Anonymkode: 4cb30...80f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var faktisk blodpropp i lungene... Er innlagt på sykehus nå. Ville bare oppdatere og si det i tilfelle noen skulle oppleve noe lignende og google og finne tråden :)

Huff :( Gikk det raskt fra å være andpusten til noe mer, eller sjekket du for sikkerhetsdkyld, selv om det ikke virket så alvorlig? 😕 Godt det gikk bra!

Skrevet

Huff, såpass! 😓 Masse god bedring ❤️

Hadde det for noen år siden selv, hos meg var årsaken p-piller. Håper du kommer deg raskt igjen! ❤️

Anonymkode: c7cc6...10e

Skrevet

Da er det time hos fastlege som gjelder. Få tatt vitale målinger og fullt blodbilde. Noe har skjedd. Noe alvorlig har skjedd.

Skrevet

Sorry,så updaten for sent. Håper alt er bra med deg etter forutsetningene❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 22.31):

Shit! Hvordan går det med deg nå? ❤️

Takk alle sammen for omtanken :) Det går mye bedre nå heldigvis og jeg kan reise hjem på mandag.

katties skrev (På 20.11.2024 den 0.28):

Huff :( Gikk det raskt fra å være andpusten til noe mer, eller sjekket du for sikkerhetsdkyld, selv om det ikke virket så alvorlig? 😕 Godt det gikk bra!

Jeg dro til fastlegen for sikkerhetsskyld, hadde ingen andre symptomer enn andpustenhet. Tok en stund før de skjønte/fant ut at det var blodpropp.

AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 22.24):

Hvor kom DVT(ene) fra?

Anonymkode: c74b9...99c

Det vet jeg ikke.

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 12.05):

Vet ikke alder og kjønn, men damer som «bikker 40» og kommer gradvis i overgangsalder kan plutselig få problemer med tungpust og lunger pga hormonell ubalanse. 

Anonymkode: bb7e6...389

Tull. Jeg gjorde i hvert fall ikke det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk alle sammen for omtanken :) Det går mye bedre nå heldigvis og jeg kan reise hjem på mandag.

Jeg dro til fastlegen for sikkerhetsskyld, hadde ingen andre symptomer enn andpustenhet. Tok en stund før de skjønte/fant ut at det var blodpropp.

Det vet jeg ikke.

Utrolig bra at du dro til fastlegen, og at de fant ut av det og ikke bare sendte seg hjem.

Masse god bedring fremover❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...