leetha Skrevet 17. november #1 Del Skrevet 17. november For tre dager siden løp jeg 4,6 km på 30 minutter. Idag var alt bare grusomt tungt og det ble 4 km på 30 minutter. Skulle tro jeg var godt restituert men nei, er dette noe alle opplever? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #2 Del Skrevet 17. november Mat og søvn spiller jo inn og. Anonymkode: 2241f...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #3 Del Skrevet 18. november leetha skrev (12 timer siden): For tre dager siden løp jeg 4,6 km på 30 minutter. Idag var alt bare grusomt tungt og det ble 4 km på 30 minutter. Skulle tro jeg var godt restituert men nei, er dette noe alle opplever? Formen varierer veldig fra dag til dag synes jeg. Både (god) restitusjon (altså faktisk hvile) i forhold til hvor mye krefter du brukte, søvn og mat spiller inn. Generelt stressnivå også. Vi er 24-timers mennesker også når det gjelder trening. Ville hatt fokus på søvn, hvile og næring og akseptert at prestasjon varierer fra dag til dag. Treningsøkten hjalp uansett 😊 Vi løper forresten ca like fort, litt "koselig" å se et innlegg fra noen andre som ikke løper kjemperaskt 😅 Anonymkode: b32b7...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 18. november #4 Del Skrevet 18. november Det er helt normalt! Se på toppidrettsutøvere, de har også varierende form og prestasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå