leetha Skrevet 17. november 2024 #1 Skrevet 17. november 2024 For tre dager siden løp jeg 4,6 km på 30 minutter. Idag var alt bare grusomt tungt og det ble 4 km på 30 minutter. Skulle tro jeg var godt restituert men nei, er dette noe alle opplever?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #2 Skrevet 17. november 2024 Mat og søvn spiller jo inn og. Anonymkode: 2241f...470
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #3 Skrevet 18. november 2024 leetha skrev (12 timer siden): For tre dager siden løp jeg 4,6 km på 30 minutter. Idag var alt bare grusomt tungt og det ble 4 km på 30 minutter. Skulle tro jeg var godt restituert men nei, er dette noe alle opplever? Formen varierer veldig fra dag til dag synes jeg. Både (god) restitusjon (altså faktisk hvile) i forhold til hvor mye krefter du brukte, søvn og mat spiller inn. Generelt stressnivå også. Vi er 24-timers mennesker også når det gjelder trening. Ville hatt fokus på søvn, hvile og næring og akseptert at prestasjon varierer fra dag til dag. Treningsøkten hjalp uansett 😊 Vi løper forresten ca like fort, litt "koselig" å se et innlegg fra noen andre som ikke løper kjemperaskt 😅 Anonymkode: b32b7...41e
Harlekin Skrevet 18. november 2024 #4 Skrevet 18. november 2024 Det er helt normalt! Se på toppidrettsutøvere, de har også varierende form og prestasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå