AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Sitat - Veldig mye fuckfriends Pernilles synes dating er vanskelig. Hele datingkulturen blant de yngre er «ødelagt», mener hun. - Det er veldig mye fuckfriends nå. Jeg sliter med å tro på at noen er ute etter noe seriøst. Og for meg, som er jente, så føler jeg at det nesten ikke er gutter som vil noe annet enn tøm og røm. De vil ha i pose og sekk, mener hun: - De vil ha sex og så vil de ha kjærestetreatment, men uten commitment og press på at de må vie tida si til noen. Det er useriøst. https://www.dagbladet.no/nyheter/pernille-24-er-lei-bare-fuckfriends/82190575 Det sitatet fra henne som jeg har fremhevet. Har hun møtt alle slags type gutter? Tipper det er bare Ex On The Beach eller Paradise Hotell gutter hun går kun etter. Og de som er utenfor den kategorien er allerede avvist. Så er det rart hun tror alle er bare ute etter en ting..... Provoserende. Anonymkode: c7c61...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Sånne saker skaper mer frustrasjon og håpløshet hos ensomme single menn som den dama der hadde nok avvist dem! Anonymkode: c7c61...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå