AnonymBruker Skrevet 17. november #1 Del Skrevet 17. november Jeg er en introvert dane med to hjemmeboende barn og mann. Jeg har en hektisk men givende jobb. Men det siste året har jeg merket at jeg etter jobb ønsker å bare slappe av hjemme- uten at noen i familien krever noe av meg. Helst vil jeg være alene noen timer helt for meg selv. Har jeg plutselig en hel kveld for meg selv har jeg det helt himmelsk. Da tenner jeg lys og ser på serie❤️ Jeg har alltid satt pris på alenetid, da lades batteriene. Men det siste året vil jeg bare ha mer og mer av det. Jeg elsker familien min, men det skremmer meg litt å kjenne på det voksende behovet for alenetid. Jeg har hatt barn under 10 år i snart 25 år, kanskje er jeg «lei» av å ha fokus på barn hele tiden og kroppen nå skriker etter egenfokus? Andre som har det slik? Anonymkode: 1c07b...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #2 Del Skrevet 17. november Dette hørtes helt normalt ut! Du må rydde plass i timeplanen din til egentid. Over 25 år med barn under ti år? Jizuz, hadde vært keen på egentid selv! Ta vare på deg selv! Anonymkode: e1c0a...4f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #3 Del Skrevet 17. november ❤️takk for svar - og forståelse 🥰 ts Anonymkode: 1c07b...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #4 Del Skrevet 17. november Så lenge du har det helt himmelsk alene og at du ikke unngår eller flykter fra noe så tenker jeg at det er helt fint. Isolasjon kan være skadelig og tegn på sykdom, men det høres ikke ut som det er det du driver med i det hele tatt. Anonymkode: ad7b6...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #5 Del Skrevet 17. november Jeg er introvert og blir veldig sliten av mennesker, så for meg er det helt normalt å ikke ønske å se folk. Anonymkode: 301b1...a80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. november #6 Del Skrevet 17. november Jeg er helt lik. Jeg er nå 45+ og har sagt fra meg alt av frivillige verv og andre faste oppgaver. Jeg kjenner mer og mer at jeg trenger alentid etter jobb og i helger. Det å ha mulighet til å være hjemme og slappe av hver kveld og hver helg etter jobb gir meg overskudd til å bli med på ting jeg virkelig ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #7 Del Skrevet 17. november Jeg har akkurat hatt en søndag dønn aleine. Sett på skiskyting, rent lys, hørt på musikk og kost meg med mat resten av huset ikke er så begeistret for. Nyt din alenetid. Unger under ti i 25år?? Jeg hadde flytta på hytta 😂😂 Anonymkode: 7a810...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå