AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden https://www.klikk.no/foreldre/barn/barnebursdag/overdadig-barnebursdag-jeg-begynte-a-grate-7465083?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1Ybn5YVnStVn_6LSGQyJr7SPETynhM0RGVCfGrXltrGEnkGwIF6IUObyQ_aem_eU3RxPcsdXQS9F9q_zR_mA Hvilke mennesker er dette? Anonymkode: 99a12...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Dansker? Aldri vært borti noe sånt. Anonymkode: 5f01a...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Noen ganger lurer jeg på om folk lyver for å få oppmerksomhet. Jeg bor på den dyreste adressen på Ekeberg og her tjener alle i snitt godt over 1 mill. Alle og da mener jeg alle ink meg selv lager barnebursdager med pølser og sjokolade kake fra Toro! Anonymkode: a8214...bdf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Dansker? Aldri vært borti noe sånt. Anonymkode: 5f01a...475 Tenker også fjonge dansker eller Kardashian familien…😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 58 minutter siden #5 Del Skrevet 58 minutter siden Cupcake-pynting og skattejakt har jeg hatt også, jeg bor langt ute på landet. Har ikke inntrykk av at noen anså det som "fancy" heller. Alkoholservering til de voksne derimot, DET er spesielt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 57 minutter siden #6 Del Skrevet 57 minutter siden (Cupcake-pynting er jo en GENIAL aktivitet å ha i en barnebursdag, da slipper du å pynte de hersens cupcakene selv..) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå