AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #101 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg liker egentlig store menn, ikke bare høye, men helst litt bamsete, slik at jeg føler meg liten 😅 Samtidig har jeg en stooooor greie for punk-look/90-tall, så ille at jeg nesten ikke vil vedkjenne meg det 🙈 Altså tynne, hengslete menn med mørke ringer under øyene og litt gi f-holdning, helst at de også ser litt herja ut 😆 Kan være fra andre tiår også, mest nevnt for å beskrive stilen. Og jeg VIL ikke tenne på de, men herregud jeg blir helt bortevekk av sånn type look 🙈🙈 Anonymkode: 77407...506 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 18. november 2024 #102 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva syns deres om han? Menn i dress, gjerne typisk finanskarer. Attraktivt? Anonymkode: 5f378...ee0 Menn i dress kan absolutt være sexy, men ikke han her for min del. Ser lite jordnær ut. Klyse vibes. 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #103 Del Skrevet 18. november 2024 Mine menn har vært ytterst forskjellige, så kan ikke si at jeg har èn type jeg går etter. Han jeg tidligere var veldig lenge sammen med var en normal/tynn arbeidskar/bonde, middels høy, litt sånn ustellt og rufsete type, men helt fantastisk personlighet! Så hadde jeg en som var skalla, lavere enn meg (1.70) og litt småchubby og kanskje litt feminin i væremåte/fakter. Deretter hadde jeg en som var svært ansiktspen, men ekstremt(!!) overvektig! Vi snakker 50 i BMI liksom, men med MYE sjarm og glimt i øyet Mannen jeg til slutt fant meg og som jeg skal gifte meg med er over 1.90, maskulint utseende med skjegg og mye hår/kroppshår, og minst 20 kg overvektig. Velstelt mann og veldig kjekk. Heldige meg!! Basert på hva jeg selv har hatt av menn, så tror jeg menn innen de fleste "kategorier" har en sjanse til å få seg kjæreste. Det spiller ingen rolle om du er tykk eller tynn, høy eller lav - Om du har litt sjarm, humor, har empati og omsorg for andre mennnesker, så tror jeg man kommer langt Anonymkode: 746ce...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #104 Del Skrevet 18. november 2024 Trolltunge skrev (9 timer siden): Ja akkurat, dette kan gjøres noe med, og like lite som jeg skylder menn som trenger å oppsøke hjelp eller jobbe med seg selv å finne dem fysisk tiltrekkende finner de fleste kvinner dette lite fysisk tiltrekkende, og de omtalte vet dette allerede. Noe verken jeg eller de kan endre ved å lyve om det. Det man kan gjøre om dette treffer er som du skriver å søke hjelp. Noe verken jeg eller andre kvinner kan gjøre for dem. Om det å være realistisk og ærlig er å være slem så er jeg skyldig i det. Om dette er fordi jeg er lite omtenksom, egentlig, det kan diskuteres. Når vi snakker om mennesker som trenger hjelp med psykiske problemer så synes jeg det er lavmål å skulle fortelle resten av verden hvor frastøtende de er ved å bruke de psykiske vanskene mot dem. Det blir som om en mann hadde skrevet at kvinner som sliter med ettervirkninger av overgrep er det mest turn-off som finnes. Ser du ikke at det er ganske på trynet å si nesten uansett sammenheng? Eller blir det ok å skrive det så lenge man ber disse menneskene søke hjelp? Hvorfor henge ut mennesker der ute som åpenbart dealer med seriøse problemer i en tråd som man handler om hva man tiltrekkes av? Jeg ville heller ønsket å hjelpe disse med å finne tilbake selvfølelsen sin. Ikke fortelle dem at de er frastøtende. Synes det er vanskelig å forstå at du er uenig i dette. Anonymkode: f8802...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 18. november 2024 #105 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg har ingen spesiell type utseende. Jeg liker menn med glimt i øyet. Menn som sitter bredbent og bakoverlent med hendene bak hodet. Menn som har på seg sexy jeans uten gubbesig i ræva. Menn med turstøvler og ullsokker som kommer litt opp over kanten av turstøvlene. Menn som ikke er idioter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #106 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ikke nøyaktig, men noe i samme retning. Anonymkode: b6bc2...fc8 Finnes det kvinner som synes menn ser bra ut med utringing? Anonymkode: 45d51...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 18. november 2024 #107 Del Skrevet 18. november 2024 Nå har jeg lest gjennom hele tråden og sett de ulike bildene. Og konkluderer med at det er personlighet som er gjengangeren for min del. For når jeg ser flere av bildene her, tenker jeg umiddelbart «næh. Klyse!». Samtidig har jeg sett f.eks. Tobias Santelmann i filmer hvor jeg er blitt virkelig sjarmert (ikke Exit😂). Jeg himler med øya om jeg ser en film hvor en mann fremstilles som sexy i en scene, f.eks. når kvinnen møter mannen for første gang, og han står der i baris og jobber ute osv. Det har aldri funka på meg. Gi meg Heller en scene med godhet eller Gøye kommentarer og jeg er med! Men generelt liker jeg en halvlubben variant av Gerard Butler. Jeg liker at menn er noe kraftige, men myke (uten å være direkte feite). Men det som går igjen gjennom livet er at jeg blir sjarmert og tent av å bli oppriktig sett av menn jeg møter, personligheten, humor og gode samtaler. Jeg har likt lave, høye, tynne, tjukke, taotoverte, skalla, med masse hår osv osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #108 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg liker høye menn med brede skuldre. Han trenger ikke være veltrent, ikke engang slank. Overvektig er ikke sexy, men han kan ha litt mage og fyll, dobbelthake osv. Bare fint å ha noe å ta i, så lenge det ikke ser usunt ut. Man kan iblant se helt tydelig hva en smålubben mann spiser for å bli smålubben om det er mye dårlig mat. Et pent smil og sjelfulle øyne er gull. Et fyldig tredagers-skjegg klager jeg ikke på, men det er maks. Langt hår er NEI, men krøllete/fyldig hår i en "rotete" sveis synes jeg er sexy. De må gjerne være mørkhåra, og jeg synes menn fra Midt-Østen (jeg kan ikke peke på spesifikke land) kan være vakre. Mørke lange vipper, sjelfulle øyne, gyllen hud 🤤 Ellers liker jeg også kontrasten svært mørkt hår og vipper med lys hud og blå øyne. Anonymkode: f6e54...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 18. november 2024 #109 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Finnes det kvinner som synes menn ser bra ut med utringing? Anonymkode: 45d51...f99 Det er for meg en stor overaskelse! Noe av det styggeste jeg ser 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå