Gå til innhold

Kjære kvinner, hva slags type menn er du fysisk tiltrukket av?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høy, mørk stemme, bredskuldret, sjarmerende og lun. Fint hvis blodårene viser godt på hendene og armer. 

Liker godt Idris Elba, Charlie Hunnam og andre litt maskuline skuespillere. 

Anonymkode: 88d1a...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg syns du oppfører deg dårlig. Men det betyr at meningen din i menn i dating slutter å være relevant. 

Anonymkode: d567e...4bb

Jeg synes du oppfører deg dårlig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er gøy! Martin Ødegaard er noe av det nærmeste jeg kommer perfekt utseendemessig, men han kunne gjerne vært noen cm høyere. Digger blondt hår, blå øyne. Liker ikke tatoveringene han og kona har tatt, da😝 Vil ha en fyr uten tatoveringer, heller for tynn enn for tykk, heller for lite muskler enn for mye. Og absolutt ikke skjegg! Interessant å se at mange liker det motsatte av meg. Heldigvis har jeg funnet drømmeprinsen. Han var med ett unntak helt perfekt i forhold til kriteriene 😊

Anonymkode: 52291...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ønsker en ærlig og real dialog rundt dette, uten at det ender opp med politisk ukorrekt svada på den ene siden eller incel-krisetenkning på den andre.

Helt ærlig, hva slags type mann er du personlig tiltrukket av, rent utseendemessig?

Anonymkode: 7eae1...64f

Fellestrekka ved utseende for dei eg har vore fysisk tiltrukket av;

-smilande, hyggelig, fine auger

-velstelt, men ikkje jålete,

-normalvektig, 

(Har likt menn som er høge og lave, med og utan hår, mørke og lyse)

Anonymkode: 3ca59...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv utseendemessig tar jeg meg selv i å tenke sjarm og snille øyne. Utseende har altså så lite å si for meg

Så lettere å si hva jeg ikke liker spesielt godt. Og det er skjegg og/eller bart. Langt hår. Tynn/spinkel eller veldig overvektig. 

Liker mørkt hår da. Foretrekker mer barsk enn metroseksuell. En pent kledd mann med kåpe er for eksempel ikke min greie. 

Men, så syns jeg Halvor Johansson er utrolig sjarmerende og han er nesten stikk motsatt så igjen, utseende er noe av det som betyr minst for meg. 

Anonymkode: c3e1c...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man ser på eksene mine er det tydelig at jeg ikke har noen spesifikk "type". Høy, lav, blond, mørk, brune og blå øyne. Det eneste jeg kan si er at jeg liker litt nerdete typer kanskje. Gi meg en sjenert og morsom gamer med god hygiene 🥰 

Anonymkode: 68bc3...10c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ønsker en ærlig og real dialog rundt dette, uten at det ender opp med politisk ukorrekt svada på den ene siden eller incel-krisetenkning på den andre.

Helt ærlig, hva slags type mann er du personlig tiltrukket av, rent utseendemessig?

Anonymkode: 7eae1...64f

Nerder. Ikke de som er feite altså, men gjerne briller, smårare, de som ser ut som de faktisk kan ting. Smarte folk tenner meg, uansett kjønn.

Ikke nøyaktig, men noe i samme retning. 

dcdd4e4558d27a866c6e0154a8d7d1f2.jpg

Anonymkode: b6bc2...fc8

Absolitt ikke noe som det der. Han synes jeg faktisk er ekkel...

Smaken er som baken 😛 

Anonymkode: 0521f...e03

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo Jared leto blitt litt i overkant cocky og snål på sine gamle dager, men rent utseendemessig er han et godt eksempel på type utseende hos menn som jeg lett faller for.

best-long-hairstyles-men-very-long-jared

Anonymkode: 6adbf...8f9

Jared leto for 25 år siden, ja takk! Men nå, nei! Nå vet jeg for mye om han, nå har han altfor mange svin på skogen og er blitt for ekstrem.

Anonymkode: 0521f...e03

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så har jeg aldri falt for disse striglede treningstypene med store muskler og six-pack. Jeg likte det ikke når jeg var ung og jeg liker det heller ikke nå.

Jeg er svak for røslige menn, liker ikke tynne menn. Har også alltid hatt en greie for høye, menn. Jeg elsker handy menn som er menn. Liker ikke feminine menn.

Men ser at alle mennen jeg har vært sammen med er veldig forskjellige utseendemessig, men de er veldig like som personer ; god humor, snille, sosiale, arbeidsomme, trofaste og familievennlige en som jeg har mye til felles med og som jeg kan prate med om alt mulig. Dette er kvaliteter som triumfer utseende. Kjemi er superviktig.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke skjegg. 

Det er så ekkelt å kysse en mann med skjegg, jo mer skjegg jo eklere. Så skjegg er fullstendig avtennende for meg. 

Ellers har jeg likt menn ulike former og fasonger, så lenge de er smarte og har god humor. 

Overvekt ligger jeg også unna, siden jeg selv er i grei form forventer jeg en partner i nogenlunde grei form. 

Anonymkode: 0f882...da2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille øyne og et godt smil er veldig tiltrekkende. Hvis de har hår er det ofte mørkt, men de trenger ikke å ha hår. Liker slanke menn, menn med kraftige kropper og menn som er midt i mellom. Hvis de har skjegg må det være velstelt, men uten skjegg er også fint. Smaken min er ganske variert, men det er viktig at de er velstelte, ikke for rufsete. De kan gå i hettejakke eller dress, det har ikke noe å si, bare klærne er rene og ordentlige.

Anonymkode: 3b2bf...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker fregner og relativt lyst hår på armene. Sterke armer er digg, men helst arbeidsmuskler ikke fra trening. Liker menns kroppshår, dog ikke på rygg/skuldre. Høyde er ikke så nøye, vekt innenfor normalspekteret. Det handler om holdning og glimt i øyet. Smilerynker og skjegg 👍 

Anonymkode: 623a1...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høy, over 175 cm. Nordisk utseende. Blå eller grønne øyne. Arbeidskar. Sånn praktisk arbeid, handyman. Snille øyne og smiler ofte. Ikke stor mage

Anonymkode: 828fa...0e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe fast type jeg faller for. 

Liker at menn er litt rufsete, ikke for striglet eller opptatt av klær/utseende. 2-3 dagers skjeggstubber er topp. 

Elsker gode og strålende øyne. 

Kroppsfasong har mindre betydning  Men foretrekker nok menn som er kraftige da jeg selv er kraftig/bred bygget med store hender og brede skuldre.

Har hatt kjæreste med mindre hender enn meg og det føltes litt rart. 

Høyde er ikke viktig Men gjerne lavere enn 180

Anonymkode: 68152...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns deres om han? Menn i dress, gjerne typisk finanskarer. Attraktivt? 

image.png.8fc1d44c2c0ddc321609b29cf5eb5ba3.png

Anonymkode: 5f378...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så mange likte han i forrige tråd han ble tatt med i. Men det er ikke min type. Å jeg er nok heller ikke hans. 

Anonymkode: d567e...4bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

SLESK! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nei, ikke noe for meg. Liker sånne med praktiske yrker. Håndverker, bønder, brannmenn, kjører gravemaskin ol. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...