AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #1 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg har vært sammen med kjæresten i 2 år, og gjort dette frem til nå. Vi kommer ikke i mål med min orgasme når han skal stå for den. Usikker på hvorfor? Med eksmannen min over 20 år, fikset han orgasmene mine. Og det er jo mye deiligere!! Men kjæresten jeg har nå, kjenner jeg nå at jeg mister tenning på grunn av dette. Men også fordi han er litt passiv og ensformig, og jeg er av natur submissiv. Har noen gode råd for å få ting til å løsne litt? Anonymkode: 965dc...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #2 Del Skrevet 17. november 2024 Min mann gjør dette for meg, føler heller ikke det blir det samme hvis jeg skal gjøre det. Kanskje kan dere finne en vibrator han kan bruke på deg, hvis han syntes det er vanskelig. Anonymkode: b5124...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Langbeint Skrevet 17. november 2024 #3 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vært sammen med kjæresten i 2 år, og gjort dette frem til nå. Vi kommer ikke i mål med min orgasme når han skal stå for den. Usikker på hvorfor? Med eksmannen min over 20 år, fikset han orgasmene mine. Og det er jo mye deiligere!! Men kjæresten jeg har nå, kjenner jeg nå at jeg mister tenning på grunn av dette. Men også fordi han er litt passiv og ensformig, og jeg er av natur submissiv. Har noen gode råd for å få ting til å løsne litt? Anonymkode: 965dc...2f8 Jeg tror du må be han utforske deg skikkelig bruke hendene og tunga til å få deg til å komme. Si fra hva du er synes er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4 Del Skrevet 17. november 2024 Ts her. Sååå enig i at det ikke er det samme å gjøre det selv. Det kjennes så mye sterkere når partneren gjør det. Ja, jeg skal spørre om han kan utforske og bruke tid på det. Jeg vil gjerne komme dit med han. Anonymkode: 965dc...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Langbeint Skrevet 17. november 2024 #5 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her. Sååå enig i at det ikke er det samme å gjøre det selv. Det kjennes så mye sterkere når partneren gjør det. Ja, jeg skal spørre om han kan utforske og bruke tid på det. Jeg vil gjerne komme dit med han. Anonymkode: 965dc...2f8 Ja, jeg har kuttet mange som bare roter rundt der nede. Viktig å si fra om hva som skal til og gjerne hvordan hvis du greier å kommunisere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #6 Del Skrevet 17. november 2024 Fru Langbeint skrev (6 minutter siden): Ja, jeg har kuttet mange som bare roter rundt der nede. Viktig å si fra om hva som skal til og gjerne hvordan hvis du greier å kommunisere det. Han er for såvidt følsom og varsom i fingerbruken, derfor er det ekstra rart at jeg ikke kommer i mål. Skjønner det ikke helt. Som om jeg ikke slapper skikkelig av. Og tenker at han syns det tar for lang tid. Noe som kun er i mitt hode. Anonymkode: 965dc...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Langbeint Skrevet 17. november 2024 #7 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han er for såvidt følsom og varsom i fingerbruken, derfor er det ekstra rart at jeg ikke kommer i mål. Skjønner det ikke helt. Som om jeg ikke slapper skikkelig av. Og tenker at han syns det tar for lang tid. Noe som kun er i mitt hode. Anonymkode: 965dc...2f8 Lett å tenke at det tar for lang tid. Men ett veldig fint ekspriment er at han forsøker å få deg til å komme over flere timer uten at han selv får orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #8 Del Skrevet 17. november 2024 Fru Langbeint skrev (Akkurat nå): Lett å tenke at det tar for lang tid. Men ett veldig fint ekspriment er at han forsøker å få deg til å komme over flere timer uten at han selv får orgasme. Mener du at fokus er kun på min orgasme? Anonymkode: 965dc...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #9 Del Skrevet 17. november 2024 Nei, hvis en bare skal onanere seg til sin egen orgasme kan en jo nesten like godt la være å ha sex da. Da kan han ligge å runke for seg selv og jeg ligge å onanere for meg selv. Det er greit innimellom men er ikke keen på en mann som kjører egoløp hele tiden. Vi er begge opptatt av den andres orgasme Anonymkode: 7ccc8...a35 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #10 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, hvis en bare skal onanere seg til sin egen orgasme kan en jo nesten like godt la være å ha sex da. Da kan han ligge å runke for seg selv og jeg ligge å onanere for meg selv. Det er greit innimellom men er ikke keen på en mann som kjører egoløp hele tiden. Vi er begge opptatt av den andres orgasme Anonymkode: 7ccc8...a35 Ja, det er litt der jeg har kommet nå. Det første halvannet året var jeg lett antennelig og trengte både minimalt med oppvarming og gjorde ikke noe av å fikse meg selv. Nå oppleves det avkortet og avtennende. Anonymkode: 965dc...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #11 Del Skrevet 17. november 2024 helt normalt sprør du meg. jeg bruker fingrene på meg selv mens han penetrerer. jeg får det best til. Det at kvinner tror de skal komme av penetrering alene er årsaken til utrolig mye dårlig sex. Anonymkode: 71d30...134 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #12 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg må også helst gjøre det selv , er mye lettere , er jo jeg som kjenner hvor det er best å ta . Anonymkode: b0ee7...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #13 Del Skrevet 17. november 2024 De som er flink i senga gjør selvfølgelig det. I så og si alle stillinger Anonymkode: 161f5...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #14 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): helt normalt sprør du meg. jeg bruker fingrene på meg selv mens han penetrerer. jeg får det best til. Det at kvinner tror de skal komme av penetrering alene er årsaken til utrolig mye dårlig sex. Anonymkode: 71d30...134 Enig i at penetrering alene ikke er noe. Men det er sååå mye deiligere å bli gitt orgasme enn med egne fingre ! ts Anonymkode: 965dc...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #15 Del Skrevet 17. november 2024 Er nok ganske vanlig. Personlig liker jeg ikke stimulering av klitoris under samleie. Jeg liker å ha mine orgasmer før selve samleiet. Samleiet blir for min del en hyggelig avslutning på ellers bra sex. Selve samleiet har aldri vært «høydepunktet» ved sex for min del. Anonymkode: 699e5...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #16 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De som er flink i senga gjør selvfølgelig det. I så og si alle stillinger Anonymkode: 161f5...d09 Mener du de partnere som er flinke i senga, gir dette til kvinnen sin? Anonymkode: 965dc...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #17 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg å gjør det selv mens han penetrerte. Han kan fint slikke og fingre meg til orgasme ja. Mens han penetrerer så driver jeg med klitorisen selv. Jeg liker å gjøre det selv. Jeg kan styre hans hender men liker å ha kontrollen selv. Anonymkode: 9870c...cbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #18 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg tenker at du bør tenker over hva som gjør at du ikke kommer. Du nevner at du kanskje ikke slapper like mye av, det kan jo være et problem i seg selv. Hva trenger du for å slappe av? Har dere greie samtaler om sex? Har du forklart ham hva du liker og ikke liker? Kan det være en greie å forsøke å bli mer kjent seksuelt? Altså at dere forsøker å bli mer avslappet, snakke mer om sex, vise ham hvordan han skal opptre, trene han opp til å bli god til å stimulere deg. Alle kvinner og menn er forskjellige, derfor trenger dere å bli kjent også seksuelt. Anonymkode: bdac1...c9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #19 Del Skrevet 17. november 2024 Stimulerer ofte selv under penetrering. Da har jeg kontrollen selv og styrer når jeg kommer i mål. Hvis han gjør det,så er det ofte raskt over😜 Hvis han stimulerer meg bare med hendene,så gjør han mesteparten ja. Han kommer til g-punktet,noe jeg ikke kommer til selv🙈 Anonymkode: 3b4ce...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #20 Del Skrevet 18. november 2024 Nei. Min kone har aldri gjort det i løpet at våre 25 år. Hun kommer alltid i mål med/på penis eller oralsex. Anonymkode: a6395...52c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå